(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

پرفروشترین کتابهای نشر دف

امروز به پرفروش‌ترین کتاب‌های #نشر_دف در سال نود و هشت می‌پردازیم. ‌با ما همراه شوید. ‌

1. کتاب کهن الگوهای یونگی ‌

انسان در حال گذر از کودکی به بلوغ است و بلوغ با خودش جهانی نو با مسائلی نوین پدید می‌آورد. یکی از این مسائل، گشودن فضای تازه‌ای به نام «دانش میان رشته‌ای» است . این کتاب با شناخت از مفهوم کهن‌الگو در اندیشه یونگ و ناتمامیت در اندیشه گودل، رهیافت یا تجربه‌ای است برای فرارفتن از «جهان های متعارف» … ‌

2. کتاب تولستوی و مرگ

لِئو تولستوی در ?? آوریل ???? در دفتر یادداشت‌های روزانه‌اش نوشت: می‌خواهم کار تازه‌ای را شروع و تمام کنم با نام مرگ یک قاضی یا یادداشت‌های روزانه‌ی یک دیوانه… ‌‌

3. کتاب سرگذشت من ‌

این کتاب که در آن از مریلین مونرو به عنوان یک پدیده یاد شده است در سه بخش به روایت سرگذشت بازیگر، خواننده و مانکن امریکایی می‌پردازد، ناگفته‌هایی را پیرامون او فاش می‌کند و شناختی کامل از آثارش به دست می‌دهد.

?. کتاب ملال جدول‌باز

این رمان چهل و اندی فصل کوتاه دارد. نوعی فرمِ روایی که کریمی با هوشمندی آن را انتخاب کرده. پس‌زمینه‌ی سیاسی و فضای بسته‌ی دهه‌ی شصت استادانه در کار روایت شده‌است و آدم‌هایی که هر کدام‌شان پایان‌هایی عجیب دارند. از زنی که کل رمان در اغماست تا پسری که می‌خواهد از ایران فرار کند… ‌

?. کتاب هیاکل بعلبک

کتاب حاضر مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه فارسی است. این داستان‌ها با زمینه‌ای تاریخی نوشته‌شده‌اند. داستان‌های این مجموعه عبارت‌اند از: افسانه آداپا، او، دست‌نوشته‌های واتیکان، زوربا یا ارباب؟، نامه‌هایی به پاریس، هیاکل بعلبک، اخراج، بیماری، قالی دستباف، اتوبوس، سرزمین مردگان. ‌

مشاهده‌ی کتاب‌ها در سایت کاواک www.cavack.com

 

ویژگی حفاظ شاخ گوزنی

همه ما به حفاظت از حریم شخصی، و امنیت محیطی که در آن هستیم بسیار اهمیت می دهیم. امروزه مدل های متنوعی از محصولات امنیتی مانند: سیستم دزدگیر، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. یکی از این محصولات امنیتی بسیار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزنی استبر روی دیوار نصب می شود.
حفاظ شاخ گوزنی از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ویلا ها، باغ ها و... می باشد. این حفاظ به دلیل شباهتش به شاخ گوزن به این نام نامیده شده است. حفاظ شاخ گوزنی از جمله زیباترین طرح های نرده ای است،
که علاوه بر اینکه نفوذ آن به داخل محیط خانه بسیار کم است، باعث زیباتر نشان دادن نمای بیرون خانه و فضای شهری می شود. جنس این حفاظ ها از یک نوع فلز بسیار مقاوم است، این حصارها از میل گردهایی نوک تیز تشکیل شده است، که هر کدام به یک سمت می باشد، و از ورود افراد و حیوانات جلوگیری می کند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران برای اینکه شکل بنای خانه شبیه زندان ها نشود، با طراحی حفاظ رو دیواری، به اشکال مختلف توانسته اند سازه های مقاوم و مستحکمی را طراحی کنند. حفاظ شاخ گوزنی با رنگ های متفاوت و طرح های گوناگون و همچنین با ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود.
نرده های حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ آمیزی را دارند،
این رنگ ها که توسط رنگ های کوره ای زده می شوند، به گونه ای است که در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغییر رنگ نمی شود. رنگ آمیزی این حفاظ ها متناسب با سلیقه مشتری است، و معمولا به اینگونه است که، رنگ حفاظ شاخ گوزنی انتخابی با رنگ دیوارهای ساختمان باید تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بیشتر رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای و مسی موجود است.

ویژگی حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی که به عنوان یک سپر محافظتی برای مکان مورد نظر شما عمل می کند، دارای ماندگاری بالایی است و اجرا و نصب، آسان و سریعی دارد و همچنین بعد از نصب نیاز به مراقبت چندانی ندارد، که این ها از ویژگی های مهم این نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزنی بسته به نیاز مشتری در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحی می شود، به همین دلیل قیمت آن متغیر است. در هنگام تهیه این حفاظ ها باید به تراکم شان هم توجه کرد، زیرا تجربه نشان داده است که، هر چه تراکم حفاظ ها بیشتر باشد،
در نتیجه، کار با کیفیت تر و زیباتری داریم. نوع دیگر این حفاظ ها حفاظ لیلیوم نامیده می شود، که برخی از مشتریان به دلیل شباهت آن به گل لیلیوم و ظاهر زیبا، این حفاظ را سفارش می دهند.



آیا حفاظ شاخ گوزنی برای حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ ساختمانی است که سالهاست برای محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور کلی حفاظ یکی از قدیمی ترین ابزاری هایی است که برای محافظت از ساختمان ها به کار می رود. فرقی نمی کند که قصد محافظت و امن کردن یک خانه ویلای یا آپارتمان را داشته باشید یا اینکه بخواهید از یک ساختمان تجاری یا محل کار خود محافظت کنید. در هر حال حفاظ ها یکی از موثرترین ابزار ها برای این کار هستند.

مدل های مختلفی از این ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزنی تنها یکی از انواع مختلف آنهاست. هر کدام از آنها مزایای و معایب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعیتی که می خواهید در آن از حفاظ استفاده کنید و میزان اهمیتی که کارایی آن برای شما دارد، باید یکی از مدل هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم را انتخاب کنید.
حفاظ شاخ گوزنی، نیزار، بوته ای، سر نیزه ای و حفاظ لیلیوم از پر استفاده ترین مدل های این محصول هستند که در ساختمان های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند.
مدل های شاخ گوزنی سر نیزه ای، نیزار و بوته ای از لحاظ حفظ امنیت تقریبا در یک لول قرار دارند و می توانند برای حفاظت از ساختمان شما بسیار کارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ لیلیوم اوضاع متفاوت است و میزان محافظتی که اعمال می کند بیشتر از سایر مدل ها است.

بررسی حفاظ شاخ گوزنی
از آنجایی که این مدل بسیار به شاخ های گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزنی را روی آن گذاشته اند معمولا برای ساخت این مدل از میله گرد ضخیم شماره 10 استفاده می کنند.
تراکم میله ها نباید خیلی کم و در عین حال نباید خیلی زیاد باشد. بعضی از افراد گمان می کنند که با افزایش تعداد شاخ ها یا همان میله ها می توانند بهتر جلوی ورود سارقین را بگیرند. این در حالی است که افزایش بیش از حد مجاز تراکم حفاظ شاخ گوزنی باعث می شود که سارق فضای مناسب برای قرار دادن پوتین خود را پیدا و به سادگی وارد حریم شخصی شما شود.
قیمت این مدل نیز تا حد زیادی به تراکم میله ها، رنگ و متریال به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد.
همانطور که اشاره شد امنیتی که این مدل تامین می کند در حد متوسط است و تقریبا با مدل های نیزار، بوته ای و سر نیزه ای برابری می کند.

جهت مشاوره و خرید: 09194915895

روش های افزایش اعتماد به نفس برای دستیابی به موفقیت

 

روش های افزایش اعتماد به نفس برای دستیابی به موفقیت

سلام دوست من .امیدوارم عالی باشی

امیر شهابی کیا هستم . این مقاله رو در مورد اعتماد به نفس حتما تا آخر بخون

داشتن اعتماد به نفس برای افرادی که به دنبال کسب موفقیت در هر کار و فعالیتی هستند، التزامی است.

از این رو وجه اشتراک همه افراد موفق، داشتن این ویژگی است. با توجه به اهمیت این موضوع، مقاله پیش رو به بررسی روش های افزایش اعتماد به نفس اختصاص داده شده است.    

***

مقدمه  

اعتماد به نفس و خودباوری و تقویت آن یکی از مهم ترین گام های دستیابی به موفقیت است. ایده مد نظر برای آغاز هر فعالیت و در وهله اول بایستی در ذهن آفریننده مورد قبول واقع شود. طبیعتا ایده ای که در ذهن آفریننده باور نشود، در ذهن سایر افراد نیز مقبولیت ندارد. به همین دلیل نباید به سادگی از کنار ایمان به ایده و اعتماد به تصمیم گیری ها عبور کرد. یک فرد موفق هر گونه شک و تردید به توانایی های خود را کنار گذاشته و موانع پیش رو را یکی پس از دیگری مرتفع می کند.    

***

روش های افزایش اعتماد به نفس

تعریف کردن از خود  

موفقیت های قبلی را را دائما در ذهن خود مرور کرده و یا یادداشت کنید. مقابل آیینه ایستاده و از توانایی ها و شاخصه های مثبت رفتاری و اخلاقی خود را تعریف کنید. این کار تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس دارد. البته این نکته را باید متذکر شد که نباید برای شمردن و ارزیابی ویژگی های مثبت خود بزرگنمایی کرده و از مسیر انصاف خارج شوید. تعریف کردن غیرمنصفانه و فراتر از حدتوانایی از شخصیت، فرد را دچار تکبر و خود بزرگ بینی کرده و نتیجه عکس حاصل می شود.   

از بین بردن نقاط ضعف  

در کنار ارزیابی ویژگی های مثبت، نباید از نقاط ضعف غافل شد. این موارد نیز باید یادداشت شده و راهی برای از بین بردن یا به حداقل رساندن آنها پیدا شود.  

داشتن قدرت “نه گفتن”   

افراد دارای اعتما به نفس بالا، توانایی فوق العاده ای در گفتن کلمه “نه” دارند. این افراد به محض مقابله با مسائلی که خلاف میل آنها است، از کلمه نه استفاده می کنند. در بسیاری از موارد، نداشتن این مهارت، کسب و کار را دچار آسیب و حتی نابودی کرده است. بنابراین اگر در این زمینه دچار ضعف هستید، همین حالا دست به کار شده و تقویت آن را با موارد جزئی و پیش پا افتاده شروع کنید. البته لازم است در کنار مهارت “نه گفتن”، “نه شنیدن” خود را نیز تقویت کنید.    

 

ثبت کوچک ترین پیروزی ها  

در مسیر دست یابی به هدف خود، پیروزی هایی هر چند کوچک را یادداشت کرده و خود را بابت آن تشویق کنید. تاثیر این کار بر افزایش اعتماد به نفس به صورت علمی نیز به اثبات رسیده است. حس خوب دستیابی به موفقیت، موجب شکل گیری گیرنده های جدید آندروژنی در مغز می شود. در نتیجه تاثیرگذاری هورمون توستسترون و در نتیجه انگیزه فرد بیشتر می شود. موفقیت های کوچک و پی در پی، حس اعتماد به نفس طولانی مدت را به همراه دارد.    

استفاده از جملات مثبت  

یکی از روش های افزایش اعتماد به نفس استفاده از جملات مثبت و دور کردن انرژی منفی از فضای پیرامون خود است. روز خود را با یک جمله انگیزشی آغاز کرده و به پایان برسانید.    

تنظیم حرکات و شیوه رفتار 

افراد دارای اعتماد به نفس بالا، پرانرژی و محکم قدم برداشته و راه می روند. طرز صحبت کردن، خندیدن، معاشرت، دست دادن، نگاه کردن، لباس پوشیدن نیز اهمیت بالایی داشته و باید مورد توجه قرار گیرند.   

روبرو شدن با ترس   

فرار از ترس فایده ای نداشته و نمی تواند به موفقیت کمک کند. بهتر است به جای فرار با آن روبرو شده و راه حلی برای عبور از آن پیدا کنید. از بین بردن ترس و مقابله با آن، تاثیر فوق العاده ای در افزایش اعتماد به نفس دارد.    

آموزش و تمرین   

بسیاری از افراد معتقدند که ویژگی های منفی ذاتی است و از کودکی در فرد وجود دارد. به همین دلیل تلاشی برای تغییر خود انجام نمی دهند. این تفکر کاملا اشتباه است و هر کاری با تمرین و آموزش قابل دگرگونی است.    

تقویت روابط اجتماعی  

حضور در جامعه و فعالیت های گروهی، موجب تقویت رابطه با دیگران می شود. به عنوان مثال می توانید زمانی از روز را به حضور در باشگاه های ورزشی اختصاص دهید.

از مخالفت دیگران نترسید   

مخالفت دیگران با فعالیت های شما به معنای اشتباه بودن مسیر انتخابی نیست. قدرت شنیدن نقد دیگران را داشته باشید و آن را به شکل کامل ارزیابی کنید. در صورت عدم پذیرش نقد اطرافیان، بدون هیچ گونه ترس از مخالفت ها، کار خود را پیش ببرید.   

به سلامت جسمانی خود اهمیت دهید  

یکی از قطعات پازل افزایش اعتماد به نفس، داشتن سلامت جسمانی است. این کار با ورزش کردن منظم و تغذیه کافی حاصل می شود. بنابراین همین حالا دست به کار شده و یک برنامه کامل برای تغذیه و ورزش خود تهیه کنید.   

 

 

دانلود رایگان برنامه ویسگون نسخه v6.4.0 برای گوشی های اندروید

دانلود رایگان برنامه ویسگون نسخه v6.4.0 برای گوشی های اندروید

 

جدیدترین نسخه از برنامه ویسگون را برای شما دوستان محترم اماده دانلود کرده ایم. ویسگون، یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر می باشد، که شما می توانید در آن براحتی تصاویر مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.همچنین می توانید تصاویر دیگران را مشاهده کنید، لایک کنید، برای آن نظر بگذارید و یا با کیفیت اصلی دانلود کنید! امکان شخصی سازی دسته بندی تصاویر نیز قابلیت دیگریست که به شما کمک می کند که تنها تصاویر گروه های دلخواهتان را در صفحه اصلی برنامه مشاهده کنید. اگر از اینترنت نسبتا کند مثل اینترنت خطوط سیم کارت استفاده می کنید به راحتی می توانید با ورود به منوی تنظیمات کیفیت نمایش تصاویر را روی «کیفیت پایین» یا «کیفیت متوسط» بگذارید و سرعت بارگزاری تصاویر را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهید.امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا نیز در تنظیمات تعبیه شده است. ویسگون به صورت رایگان عرضه شده است، پس همین حالا این نرم افزار سبک و سریع را دریافت کنید و لذت ببرید. شما هم اکنون میتوانید این برنامه را بصورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دریافت کنید

.

امکانات نسخه حاضر در ویسگون :

  • ارسال عکس از از طریق منوی share عکس در گالری تصاویر به برنامه
  • آپلود مستقیم عکس دربرنامه با انتخاب از گالری تصاویر یا دوربین گوشی
  • دسته بندی مطالب با امکان انتخاب دسته بندی های خاص
  • ذخیره تصاویر با کیفیت اصلی
  • امکان لایک و ارسال نظر برای تصاویر
  • نمایش آخرین رخدادها
  • مشاهده پروفایل کاربران
  • برترین کاربران
  • برترین تصاویر براساس روز،هفته و ماه
  • امکان ویرایش پروفایل و آواتار
  • دنبال کردن کاربران
  • بازیابی رمز عبور و نام کاربری فراموش شده
  • تغییر رمز عبور

تغییرات آخرین نسخه :

افزوده شدن امکان کپی نظرات در حافظه موقت

افزوده شدن نمایشگر تعداد کارکترهای مجاز در نظرات

افزوده شدن امکان دعوت کاربران با کد دعوت

رفع مشکل نمایش پروفایل های فارسی

رفع برخی مشکلات

رفع مشکل توقف در هنگام دریافت تصویر

 

دانلود با لینک مستقیم

تعریف لوگو (اوگو ، آرم یا نشانه گرافیکی چیست؟)

تعریف لوگو (اوگو ، آرم یا نشانه گرافیکی چیست؟)

/ طراحی لوگو / طراحی لوگو ارزان در ایران لوگو (آرم و یا نشانه) این پتانسیل را دارد که یک دارایی بسیار قدرتمند برای یک برند باشد. از نگاه طراحان سامانه طراحی لوگو دیزاین (desig-n.com) معیاری که ما برای طراحی لوگو (طراحی آرم ، طراحی نشانه) یک کسب و کار در نظر داریم چیزی فراتر از زیبایی ساده و به عبارتی طرحی با ترکیب طراحی زیبا و گنجاندن مفهوم در طرح است به طوریکه به سادگی در اولین نگاه فرد متوجه نماد مربوطه شود ، لذا در مواردی شاید لازم باشد برای رساندن مفهوم یک کسب و کار ، حتی در طراحی آرم به سادگی روی آورد ، یک لوگو و برند و کسب و کار برای موفقیت به بهینه بودن نیاز دارد ، بهینه کردن کسب و کار می تواند شامل محتوای ریز و درشت کسب و کار باشد ، لوگو به عنوان هویت کسب و کار شما بخش اعظمی از فعالیت شماست ،  محتوای لوگو در یک کار حرفه ای به صورت اتوماتیک المان هایی را فراخوانی می کند ، ترکیبی از رنگبندی به جا و استاندارد و یا خلاق و خارج از محدوده استاندارد ، سبک کار ، میزان سنگینی و یا لایت بودن کار ... در کنار زیبایی کار ، سادگی در برداشت ، مفهوم فعالیت ، نمایی درست و یا نادرست از کسب و کار شماست که شخصیت کسب و کار شما در آن نمایان خواهد شد... هیچ تعریفی از آرم و لوگو مطلق نبوده و همواره استثنائاتی دارد ، به عنوان مثال مدیران کسب و کار برای فعالیت خود بنا به دلایلی خاص سادگی را بر پیچیدگی ترجیح کی دهند که این را در بسیاری از برندهای بزرگ می توان مشاهده کرد و لذا خواستگاه هر طرح بسته به اولویت ها مشخص می شود ، در حالت استاندارد که سامانه دیزاین نیز در کارهای خود بر آن تاکید دارد اولویت دریافت خروجی سریعتر و رسیدن به نقطه بالای محبوبیت و کسب درآمد بیشتر  است، در برخی خواستگاه مالی نیست و فعالیت کوتاه مدت و یا غیر تجاری و ... می باشد  ، در طراحی لوگو نیاز است ابتدا مسیر و نقاط ابتدا و انتهای کار مشخص ، زیباترین حالت برای خواستگاه تعیین و با توجه به توضیحات و درخواست همراهان و کارفرما ، ترکیبی از بهترین های مورد نیاز را در یک طرح در نهایت خلاصه کرد ... این طرح یکی از چندین طرح ممکن با این ترکیب نیاز / ترکیب اولویت هاست که سلیقه طراح اتود نهایی را رقم می زند و یا در مواردی کارفرما چندین اتود را جهت اشتراک نظر ، همفکری جهت پیاده سازی درخواست می دهند ... اهمیت لوگو از آنجا برجسته تر می شود که شاهد آنیم که در بسیاری از شرکتها لوگو و آرم و نماد سریعتر از نام برند معروف و برجسته می شوند.   طراحی لوگو مروری بر زندگی نامه طرحی مستعد به نام لوگو آرم ها مالک محتوا ، تصاویری سخنگو ، با توانایی های مختلف  در اطراف ما هستند و معروف ترین ها تقریباً توسط همه قابل تشخیص هستند. مانند لوگوی کمپانی گوگل ، اما این آرم از کجا نشأت گرفته است؟ و چگونه با گذشت زمان تکامل یافته است؟منشأ آرم را می توان تا زمان مصریان باستان قدمت گذاشت. آنها از سلسله مراتب برای مارک و شناسایی دارایی های خود استفاده می کردند ، تا اینکه در زمان قرون وسطی که از تصاویر گرافیکی مانند پالتو برای تمایز بین وضعیت اشراف های مختلف استفاده می شد. دوره فعلی طراحی لوگو در دهه 1870 با اولین آرم انتزاعی ، مثلث قرمز باس آغاز شد. با تشکر از معرفی چاپ رنگی و صنعت تبلیغات ، در صورت تمایل به یاد ماندنی بودن برای مشتریان بالقوه و موجود ، لوگوها برای برندها ضروری شدند.   کیفیت طراحی درخور ، رعایت اصول و استانداردهای سایز و ... پشتیبانی و همراهی همیشگی در طرح ها ، طراحی لوگو ارزان ، به همراه گارانتی رضایتمندی از ویژگی های تیم طراحی دیزاین است که با افتخار با حمایت شما برای آن می جنگیم..   در سامانه طراحی بنر ، گرافیک و تبلیغات دیزاین سفارشات لوگو  به سه شکل لوگو تایپ ، لوگو نماد و لوگو ترکیبی (ترکیب لوگو تایپ و لوگو نماد) انجام می گردد.   طراحی لوگو ارزان  

از علم خود کسب درآمد کنید

از علم خود کسب درآمد کنید

احتمالا شما هم در کامپیوترتان یک سری فایل های ارزشمند مثل کتاب الکترونیکی، جزوات درسی، تحقیقات دانشگاهی، نمونه سوال، قالب سایت، ویدئو و حتی موسیقی های خاص و … داشته باشید که برای خیلی ها جذاب یا مورد نیاز باشد. یا به طور مثال پروژه درسی که در دانشگاه شدیدا به آنها نیاز داشتید و آن را تولید کردید الان برای شما بلااستفاده شده ولی ممکن است برای هزاران دانشجویی که هم اکنون ترم اول هستند مورد نیاز باشد و براحتی حاضر باشند برای تهیه آن به شما پول بپردازند.

روش های فروش

سایت  فروشگاه پروژه به عنوان اولین سایت فروش فایل های الکترونیکی دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی رسانه های دیجیتال (لوگوی طلایی) با هدف کمک به ارتقا سطح علمی کشور و همچنین ایجاد محلی برای کسب درآمد برای محققین و پژوهشگران کشور راه اندازی شده است

 بدین صورت که دانشجویان و یا پژوهشگران می توانند با عضویت در سایت نتایج تجربیات ، تحقیقات و پژوهشهای خود را در اختیار دیگران قرار دهند و همچنین دیگر دانشجویان و علاقمندان می توانند با پرداخت هزینه از تجربه ای عزیزان استفاده نمایند.

در این سایت هیچگونه پروژه ای براساس تعریف مشتری انجام نمی پذیرد و تمام پروژه ها، کتاب ها، ترجمه ها و دیگر مطالب آموزشی پروژه هایی هستند که از قبل انجام گرفته اند و در اختیار عموم با قیمتی ثابت قرار گرفته اند.

از تمام عزیزان دعوت می شود در صورتی که پروژه و یا مطلب آموزشی دارند که می دانند برای دیگران ممکن است مفید باشند با عضویت در سایت آن را در اختیار دیگران قرار دهند.

فایلهای قابل فروش:

1-کتابهای الکترونیک

2-انواع نمونه سوال

3-انواع نرم افزار موبایل و کامپیوتر

4-قالب و ماژول

5-اسکریپت

6-فایل و کتابهای صوتی

7-پروژه های آماده

8-طرح های لایه باز فوتوشاپ

9-جزوات درسی

و . . .

بازاریابی برای فروش

در صورتی که شما هیچ فایلی برای فروش ندارید پیشنهاد می شود در سامانه بازاریابی فروش ثبت نام و نسبت به ایجاد کد بازاریابی فروش اقدام نمایید تا بتوانید با استفاده از سیستم همکاری در فروش، از طریق فروش فایل های دیگر کاربران کسب درآمد نمایید. همچنین در صورتی که دارای کانال تلگرامی ، صفحه اینستاگرام ، وبلاگ و یا وبسایتی هستید می توانید از طریق قرار دادن کدهای بازاریابی خود، بدون هیچگونه سرمایه گذاری، به درآمد بالایی برسید. حداقل مبلغ پورسانت برای فایل های موجود در سیستم پنج درصد میباشد.

http://enproject.ir