(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک نصب درب کرکره ای

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک آخرین به روز رسانی 14 سپتامبر 2018 ·09124372935 نوشته شده توسط ehsangodarzi

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک نصب درب کرکره ای لیست قیمت کرکره برقی

 

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: پارکینگ بخش بسیار مورد استفاده در خانه است، برای ذخیره سازی ماشین های خود، ایجاد یک کارگاه،

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک  برای ذخیره سازی همه چیز از تجهیزات ورزشی به دکوراسیون کریسمس. به همین دلیل است که شما نیاز به یک درب گاراژ بزرگ -

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: برای اطمینان از اینکه شما می توانید به راحتی به گاراژ دسترسی داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که اموال شما امن است. یک گزینه عالی و محبوب درب گاراژ کرکره غلتک است.

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: انواع درب کرکره ای در اینجا برخی از گزینه های موجود برای شما در دسترس هستند اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید یا اگر آماده باشید تا از درب خارج شوید، با متخصص گاراژ محلی یا درب غلتکی خود تماس بگیرید.

xmh0_1.jpg

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک و درب پارکینگ دستکاری شده

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک درب پارکینگ یکی از فولاد های پوشانده شده است و رول بالا و پایین برای دسترسی به پارکینگ. اگر آن را به صورت دستی مدیریت کنید،

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: به سادگی از یک کلید برای قفل کردن یا باز کردن آن استفاده کنید و آن را بالا ببرید یا با استفاده از دسته باز شده آن را بکشید.

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: این گزینه عالی است اگر شما در بودجه هستند و آنها تعمیر و نگهداری فوق العاده کم است.

همه شما باید انجام دهید این است که گه گاه چک کنید و تمیز کنید و درب ها باید سال ها و سال ها ادامه داشته باشد.

 

درب کرکره غلتکی وقیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک

 

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک درب پارکینگ به طور خودکار عمل می شود

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک جایگزینی برای شاتر رول دستی، اتوماتیک است.

 

Iran tourism


Both Iran tourism are used interchangeably when you hear about the country and also while you

are on the ground

0vi_1.jpg

 

مزایای استفاده از دیوار باربر،سقف بتنی سبک ، سیستم نوین خانه سازی

مزایای استفاده از دیوار باربر،سقف بتنی سبک ، سیستم نوین خانه سازی

 

دیوارهای باربر :

برای شاتکریت  دیوارهای پانلی باربر در هر طرف پانل   4.5الی 5  سانتیمتر بتن پاششی با دانه بندی  06 یا  08  میلیمتر با استفاده از ماسه دوبار شور طبیعی با درصد سیمان  400 کیلوگرم بر مترمکعب شاتکریت میشود .در آیین نامه  385  رسیدن به مقاومت  20 مگا پاسکال بتن پاششی  جهت تامین استحکام سازه پانلی الزام گردیده است.

       1- شاتکریت دستی (ملاقه بادی)  تری دی پانل :استفاده از ملاقه  وکمپرسور باد ساده ترین نوع ملات پاشی بدون نیاز به تخصص خاص است . پمپ باد  ( برقی یا دیزلی )  حداقل حجم  500 لیتر با فشار خروجی 8 بار جهت انجام شاتکریت ملاقه ای مورد نیاز است . انواع ملاقه در بازار ایران تولید شده و در دسترس کاربران میباشد. با  استفاده از پمپ های بزرگتر میتوان همزمان چندین ملاقه ملات پاش را فعال کرد و سرعت عملیات را بطور چشمگیر افزایش داد.

      2- شاتکریت با دستگاه ماردونی برای تری دی پانل (روش تر):

 این دستگاه برای کارهای سبک و طبقات محدود  ( یک تا دو طبقه  ) با طول شیلنگ کوتاه کاربرد دارد . سرند کامل و دقیق برای یکسان بودن دانه بندی  ماسه ای تعریف شده برای این دستگاه ، بسیارراهبردی است . ماردون این دستگاه کمی پر استهلاک میباشد. ترجیحا" از دستگاههای ماردونی  که کمپرسو باد نیز روی آنها نصب شده استفاده نمایید.

       3- شاتکریت با دستگاه پیستونی جهت شاتکریت تری دی پانل:

دارای سرعت مناسب در عملیات شاتکریت (به روش تر) بوده وامکان پاشش با شیلنگهایی در طولها و ارتفاع بلند نیز میباشد. با این نوع دستگاه امکان حجم بالای بتن پاشی وجود دارد. کار با این دستگاه نیاز به مهارت خاص و تجربه زیاد دارد . دستگاههای دو پیستون از از دستگاه تک پیستون بسیار عملکرد بهتری دارد.

مزایای استفاده از دیوار باربر

دیوار باربر علاوه بر تحمل وزن خود، وزن سقف ها و طبقات بالا را نیز تحمل می کند و این وزن را به فونداسیون منتقل می کند (در صورتی که دیوارهای غیر باربر نمیتوانند وزن سقف و طبقات بالایی را تحمل نمایند و تنها برای جداسازی فضا از آنها استفاده می شود). این دیوار باربر برای انواع ساختمان ها مانند آپارتمان ها و هتل ها که در آن ها تقسیم مکرر فضا لازم است استفاده می شود. از جمله موادی که اغلب برای ساخت دیوار باربر استفاده می شود می توان به بتن و بلوک و آجر اشاره کرد. در مقابل این، دیوار های معمولی یا دیوارهای غیر باربر هیچ گونه وزن و بار اضافی را نمی توانند بر روی خود تحمل کنند. دیوار های باربر یکی از نخستین اشکال دیوار برای ساخت و ساز ها می باشند که یکی از پرکاربرد ترین و بهترین انواع دیوارها در معماری می باشند.

کاربرد دیوار باربر

بسته به نوع ساختمان و اندازه آن دیوار های باربر برای تحمل وزن های مختلف طراحی می شود. قبل از ساخت و ساز در سال های اخیر بررسی می شود چرا که اگر دیوار تحمل بار را نداشته باشد منجر به فروپاشی ساختمان می شود. عملکرد اولیه این دیوار و معماری این است که فضای ساختمان را احاطه کند و یا ان را به بخش های مختلف تقسیم کند و  وزن ساختمان را تحمل کند و کاربردی و مفید باشد. امنیت را برای ساختمان چه در سرما، گرما و باران و طوفان فراهم کند.

--------------------------------------------------------

سقف بتنی سبک

سقف بتنی سبک می تواند در سراسر جهان در ساخت و ساز های مسکونی و تجاری و حتی در امتداد جاده ها و راه اهن و ... مورد استفاده قرار گیرد. سقف بتنی سبک بسیار کارآمد و مناسب می باشد. این محصول به  دلیل عملکرد آن به عنوان عایق و همچنین با داشتن وزن سبک بسیار پر کاربرد می  باشد و از آن در ساخت و ساز و مسکن ها بسیار استفاده می شود. امروزه استفاده از سقف بتنی سبک بسیار پرطرفدار و پرکاربرد شده است و به تدریج جایگزین دیگر همتایان خود خواهد شد.

بتن موجود در سقف بتنی سبک چیست

مخلوط بتن با یکی از انواع مواد سبک وزن مانند سنگ های آهک سبک همچون رس و شن و غیره که در کوره به منظور ایجاد یک ساختار محکم قرار می گیرند، ترکیب سقف بتنی سبک را تشکیل می دهند.

بتن سبک در ساختمان

از بتن سبک در ساختمان برای انواع مصارف کاربردی می توان استفاده کرد حتی به جای بتن معمولی می توان از آن استفاده کرد.

مزایای استفاده از بتن سبک در سقف بتنی سبک عبارت اند از:

  • صرفه جویی در مصرف و تقویت و مقاومت و بازدهی بیشتر سقف بتنی سبک
  • از نظر حرارتی مقاومت دارد و در برابر آتش مقاوم است
  • حمل و نقل آسان، این سازه ها که از پیش ساخته می باشند و عرضه می گردند.

بتن سبک موجود در سقف بتنی سبک ماده ای است با ترکیبات جدید فوق العاده سبک اما بسیار مقاوم، در ساختمان ها به طور مستقیم به لحاظ سبکی ویژه این بتن و صرفه جویی در مصرف انرژی به لحاظ عایق بودن این نوع بتن در برابر سرما و گرما و در نتیجه کاهش میزان مواد سوختی که بسیار کارامد و موثر می باشد، استفاده می کنند. ساختمان سقف بتنی سبک بسیار متخلخل می باشد که این موجب عایق شدن آن می شود. ترکیبات سقف بتنی سبک به گونه ای عمل می کند که حالت ضد رطوبت به خود می گیرد و مانند یک بتن معمولی که آب را به خود جذب می کند نیست و آب را از خود دفع می کند. سقف بتنی سبک تحت فشار مستقیم ساخته می شود.  بدلیل ساخته شدن سقف بتنی سبک در فشار حالت یکپارچگی قابل قبولی دارد.

به دلیل یک پارچگی این بتن دارای استحکام و مقاومت بالایی حتی در رویداد زلزله می باشد. هزینه تولید این  نوع بسیار کمتر از سایر بتن می باشد و زمان کمتری برای تولید آن مورد نیاز است. به دلیل طراحی کلیه مراحل و بررسی و نظارت آن بسیار مناسب از نظر استاندارد های مختلف می باشد و در کارخانه به صورت کامل تولید می شوند و سپس از نظر کیفی مورد بررسی قرار می گیرند و سپس به دست خریداران و مصرف کنندگان می رسند.  بتن سبک مسطح می باشد و می توان به راحتی بر روی آن رنگ آمیزی نمود. روزانه ساختمان های بیشتری هستند که از سقف بتنی سبک در ساخت و ساز خود استفاده می کنند و برای تصمیم گیری و انتخاب ما باید در ابتدا تمام سیستم های مربوط به آن را بشناسیم و آگاهانه تصمیم بگیریم.

------------------------------------------------------

سیستم نوین خانه سازی

قطعات  سازه  پانلی ( دیوارهای پیش ساخته ) بصورت کاملا" صنعتی ، در حجم انبوه  و  بسیار کیفی  در کارخانه  متعلق به شرکت پایکار بنیان پانل با دستگاه های تمام اتوماتیک اروپای غربی تولید میشوند. 

   حدود  یک  تا  دو  واحد مسکونی به ظرفیت یک تریلر  ( 400 تا 600 متر مربع از انواع پانل ) بارگیری شده و از کارخانه به کارگاه ساختمانی  حمل میگردد.

صنعت بتن، نوآوری و روش های مدرن سیستم نوین خانه سازی ساخت و ساز (MMC) را در بر می گیرد که از طریق ارائه محلول های بتنی می تواند برای کاهش زمان ساخت و ترویج توسعه پایدار و همچنین صرفه جویی در هزینه سودمند باشد.

پانلهای دیواری سینگل  شرکت پایکار بنیان پانل برای ساختمانهای  تا چهار طبقه

و پانلهای دوبل برای احداث  ساختمانهای تا ارتفاع  50 متراز تراز پایه، به عنوان استراکچراصلی ساختمان محسوب شده و قابلیت ساخت دارند که این شرکت تاییدیه های  فنی لازم را از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن اخذ نموده است .

همچنین این مجموعه سیستم نوین خانه سازی استانداردهای لازم ازسازمان ملی استاندارد ایران را و مدیریت تضمین کیفیت را دارا می باشد.

پی نواری یا گسترده  بر اساس نقشه های معماری و سازه که از قبل آماده شده ، به عنوان شالوده این سیستم اجرا میگردند  و آرماتورهای انتظارمطابق محاسبات  سازه ای با فواصل و قطر مشخص بصورت انتظار دیوارهای پانلی از فونداسیون خارج می گردند

شکل تونلی یک سیستم نوین خانه سازی بدنه است که اجازه می دهد پیمانکار یک دیوار و اسلب یکپارچه در یک عملیات در یک چرخه روزانه بسازد. این شکل ترکیبی از سرعت، کیفیت و دقت کارخانه / محصولات تولید شده ی خارج از محل مخلوط آماده ی بتنی و بدنه ی انعطاف پذیر و صرفه جویی در هزینه ی ساخت در محل می باشد.

خواص دمنوش های میوه ای و گیاهی


خواص دمنوش های میوه ای و گیاهی

 

با وجود نام دمنوش یا چای های گیاهی ، چای گیاهی چای واقعی نیست. چای های واقعی از جمله چای سبز، چای سیاه و چای یولونگ از برگ های گیاه Camellia sinensis تهیه می شوند.

از سوی دیگر، چای گیاهی از میوه های خشک، گل ها، ادویه ها و گیاهان ساخته شده است.
 

خرید دمنوش

 

قهـوه سبـز

 

• چربی سوز و لاغرکننده  

• ضد دیابت  

• ضد فشار خون

 • خواص آنتی اکسیدانی قوی   

• بهبود عملکرد قلبی و عروقی         &nb sp;         &nb sp;         &nb sp;         &nb sp;        • حفظ قندخون درشرایط سالم 

• پیشگیری و درمان سنگ کیسه صفرا   

• دارای بالاترین کلروژنیک اسید طبیعی( 50 % )               

• داشتـن کافئین کمتـر از قهــوه معمـولی (20 % کمتـر)                                                                                           ضـد بیماریهای کبـدی ، سـرطان کبـد و سیـروز کبـدی         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;      

• حذف رادیکال آزاد بدن به میزان دو برابر چای سبز و انگور

براساس تحقیقات پژوهشگران مصرف نوشیدنی حاوی قهوه سبز اثرات درمانی منحصربفردی بر سلامت بدن دارد،برای مثال سبب لاغری و کاهش وزن شده،قند خون را در بیماران دیابتی کنترل میکند

 

چای سبز

 

امروزه دیگر همگی با چای سبز و خواص بسیاری که دارد آشنا هستند .

ترکیبات :

Oolong Green Tea

خواص چای سبز اولانگ :

• مناسب برای حفظ سلامتی و تناسب اندام

دمنوش بوقناق

دمنوش بوقناق برگرفته از گیاهان بوقناق،گزنه،تخم شنبلیله، قرقات می باشد که خاصیت اصلی این دمنوش کاهش قند خون و بسیار مفید برای بیماری دیابت هست .

از خواص دیگر دمنوش بوقناق می شود به

درمان کم خونی و تولید گلبول های قرمز

دمنوش کندر

 

خواص معجزه اسای کُنْدُر:

 

دشمن فراموشی ونابودکننده آلزایمر است

 گرمازدگی را از قلب می‌زداید

دیده را جلا می‌دهد

بوی بد دهان را از بین میبرد

 

چای ترش

        &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;   

ترکیبات :

چای ترش

خواص دمنوش چای ترش :

• کاهش فشار خـون    • دارای طبیعت سـرد

• کاهش چربی خـون  • کاهش دهنده قند خون

دمنوش کرن بری

 

خواص دمنوش کرن بری :

·       معالجه عفونت های کلیه

·       پیشگیری از ابتلا به سنگ کلیه

·       درمان عفونت های مخصوص معده

دمنوش لاغری

دمنوش مخلوط تناسب برگرفته از گیاهان دارویی مختلف مناسب برای لاغری می باشد . این دمنوش لاغری برگرفته از گیاهان دارویی سنا ،لیمو امانی ، هله باد ، زیره سیاه، تخم کتان ،تخم شنبلیله ،تخم کرفس ، گل محمدی، سیاه دانه میباشد.

7 دلیل برای خوردن انار را بدانید

 

✨پیشگیری از بیماریهای قلبی

✨کاهش دهنده فشارخون

✨پیشگیری از سرطان

✨کمک بهبود هضم غذا

✨افزایش سیستم ایمنی بدن

✨افزایش میل جنسی

✨کاهش استرس

 

دمنوش گل گاوزبان

 

لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser

لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser

دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس لیزری است با طول موج ۷۵۵ نانومتری که از کانی و عنصری بسیار کمیاب و گرانقیمت بنام "کریزوبریل" تشکیل شده است ، این عنصر بر اساس مقایسه علمی که توسط کنفدراسیون جهانی جواهر و موسسه گوهر شناسی جهانی به عمل آمده است به عنوان گرانقیمت ترین سنگ و نادرتر از الماس میباشد .

کانی لیزر الکساندرایت دارای پدیده تغییر رنگ بوده ودر نور روز یک رنگ ودر نور شب در زیر لامپ رنگ دیگری را نمایش می دهد این سنگ معمولا در دو رنگ آبی مایل به سبز و یا بنفش مایل به قرمز یافت میشود .

دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس اولین دستگاه لیزر الکساندرایت مجهز به فراکشنال موجود در جهان می باشد که دارای جدیدترین تکنولوژی در رفع موهای زاید و درمان ضایعات پوستی می باشد.

ویژگی های لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex :

  • دارای مدرک FDA آمریکا
  • دارای دو هندپیس ارگونومیک و سبک
  • مجهز به هندپیس فرکشنال جهت Whitening
  • مجهز به بالاترین میزان انرژی 80 ژول
  • سرعت بالا از 1 تا 10 Hz در لیزر الکساندرایت نابلکس
  • قابلیت تنظیم Spot Size  از 2 تا 20 میلیمتر جهت درمان های متنوع
  • قابلیت تنظیم طول موج  Pulse Duration  و Triple Pulse برای انواع تیپ پوستی و هر مدل موئی
  • مجهز به سیستم  Gas Cooling خیلی قوی قبل و بعد شات و کاملا بدون درد
  • مجهز به سیستم سیلندر دو گانه جهت یکنواختی بیم اشعه
  • سیستم خودکار عیب یابی دستگاه

کاربردهای لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex :

  • ازبین بردن انواع موهای بدن حتی موهای نازک و کرکی
  • قابل استفاده در تمامی تیپهای پوستی حتی پوستهای تیره
  • جوانسازی پوست و از بین بردن ضایعات پیگمانته
  • روشن سازی پوست بدن به همراه وایتنینگ

مزیت لیزر الکساندرایت نابلکس نسبت به سیستمهای مشابه :

  • دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس دارای انرژی بالایی می باشد که قابلیت از بین بردن موهای کرکی را دارا می باشد.
  • نابلکس مجهز به سیستم زوم هندپیس که قابلیت تغییر اسپات سایز را بدون تعویض تیپ امکان پذیر می سازد.
  • لیزر نابلکس دارای سیستم کولینگ بسیار قدرتمند و اقتصادی RCS می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید :

http://www.pishrotebpersia.com