(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

حامی ال جی تنها نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر ال جی در اصفهان


تردیدی نیست که یخچال فریزر یکی از مهم ترین وسایل در بین لوازم خانگی است.
بنابراین با بروز هر گونه نقص فنی یا کارکرد ناقص یخچال ، خانواده دچار مشکل می شود.
تعمیر یخچال فریزر از پردردسر ترین تعمیرات به شمار می رود.
هزینه های بالای تعمیرات ، جابجایی مشکل و پرهزینه یخچال ، دغدغه یافتن یک تعمیرکار یا شرکت معتبر که کار تعمیر را با کیفیت مناسب و در اسرع وقت انجام دهد و … از چالش هایی هستند که برای تعمیر یخچال با آن ها مواجه می شویم.
از سوی دیگر افزایش روز افزون بهای ارز و به تبع آن قیمت لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر ، خود دلیل مهمی است برای این که یخچال خود را برای تعمیر به افرادی حاذق و کارآزموده بسپاریم.
یخچال فریزر علی رغم این که از لحاظ فنی دستگاه چندان پیچیده ای نیست اما با عیوب و مشکلات بسیاری مواجه می شود که بسیاری از آن ها با چند راهنمایی ساده توسط خود شما قابل حل خواهند بود اما برای مشکلات جدی تر باید دستگاه را به مرکز تعمیرات یخچال برده و یا از متخصص این کار بخواهید این کار را در منزل یا محل کار انجام دهد.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

از جمله عیوبی که یخچال های فریزر با آن ها مواجه می شوند عبارتند از :
برفک زدن ، آب پس دادن در حین کار ، اتومات نکردن ، صداهای بلند و غیر عادی و ناهنجار ، داغ کردن بدنه ،خرابی و عدم نمایش صحیح مانیتور یخچال ، یخ زدن مواد غذایی درون یخچال ، بوی بد داخل یخچال فریزر ،  عدم تولید سرمایش کافی ، روشن نشدن یخچال ، بروز انواع مشکل در یخساز و آبسردکن و ده ها مشکل دیگر.
خوشبختانه ما برای همه این دغدغه ها برای ساکنین محترم اصفهان و خمینی شهر راه حلی داریم.
شرکت حامی سرویس تنها نماینده مجاز خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی در اصفهان است که در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله انواع تعمیریخچال فریزر ال جی در اصفهان ، یخچال های ساید ، ماشین های لباسشویی ، ظرفشویی ، اتو ، جارو برقی و … فعالیت می کند.
این شرکت سال ها است که تحت مدیریت آقای سید احمد حامی اداره می شود.
ما به تجربه به مردم محترم اصفهان و خمینی شهر ثابت کرده ایم که در زمینه تخصص خود ید طولایی داریم.
در شرکت حامی ال جی خدمات نصب ، چک آپ و تعمیرات با حداقل هزینه ، با بهترین کیفیت و در کم ترین زمان ممکن انجام می شوند. از آن جایی که ما به توانمندی های کارشناسان خود اطمینان داریم تعمیرات ما هر کدام تا مدتی معقول شامل گارانتی می شوند.

منبع : نمایندگی  تعمیر یخچال فریزر ال جی در اصفهان

شاوره ازدواج | نکاتی در مورد مشاوره قبل از ازدواج


مشاوره ازدواج | نکاتی در مورد مشاوره قبل از ازدواج

 

  به جرات می توان گفت که انتخاب همسر، یکی از حساس ترین قسمت های زندگی افراد است. این قسمت ممکن است انسان را با سردرگمی هایی مواجه کند به همین خاطر او نیاز بیشتری به راهنمایی متخصصین این حوزه دارد. به همین دلیل می خواهیم در این مطلب به بهترین روش مشاوره قبل از ازدواج ، دلیل اهمیت آن و مهم ترین مسائل قابل بررسی پیش از ازدواج بپردازیم.

 

چگونه مشاوره پیش از ازدواج به کمک افراد می آید؟

مهم ترین هدف مشاوره ازدواج آن است که به شناخت بیشتری به خود و طرف مقابل دست پیدا کنید و عوامل تهدید کننده ارتباط خود را شناخته و روش های دفع این تهدیدات خطرساز را از طریق کمک مشاور یاد بگیرید. در واقع مشاور پیش از ازدواج دید کامل تری از وضعیت کنونی خودتان به شما نشان داده و راهنمایی های لازم برای اخذ تصمیم درست را پیش روی شما قرار می دهد.

 

نکات مهم داشتن مشاوره ازدواج سودمند

1-به همراه هم در جلسه حاضر باشید و جلسات جداگانه نداشته باشید.

 

2-حین جلسه نسبت به صحبت های طرف مقابل نهایت دقت را به کار ببرید تا او را بهتر بشناسید.

 

3-حین برگزاری جلسه صداقت را فراموش نکنید تا ارزیابی به دست آمده از جلسه مشاوره واقعی باشد. به بیان دیگر در جلسه مشاوره، همانگونه که هستید صحبت کنید نه آنگونه که دوست دارید باشید.

 

4-نسبت به هشدارهای مخاطره آمیز مشاور که شما را در جریان آنها قرار می دهد، حساس عمل کرده و پیش از تصمیم گیری در مورد شروع زندگی مشترک، روش های بهبود آنها را به کار ببندید. مثلا اگر در مورد یک موضوع دیدگاه متفاوتی دارید، لازم است تا اول از طریق حضور در جلسات آنها را مدیریت کرده و سپس زندگی مشترک را آغاز کنید. از بیان دیدگاه های متفاوت خود، ترس نداشته باشید و هر چیزی که نزد شما مهم است را بیان کنید.

 

5-جلسات پیش از ازدواج را به عنوان زیرسازی زندگی مشترک خود تلقی کنید.

 

6-صبور باشید و نسبت به راهنمایی ها مشاور اعتماد کرده و آنها را عملی کنید.

 

مهم ترین معیارهای ازدواج موفق

شاید برای شما سوال باشد که مهم ترین معیارهای ازدواج موفق کدام هستند. به همین جهت قصد داریم تا شما را با آنها آشنا کنیم. البته امکان دارد برای بررسی بعضی از این معیارها نیاز به گفت و گوی تخصصی با مشاور باشد تا سطح آن معیار را در خود مورد سنجش قرار دهید.

 

1-دیدگاه شما و شریک زندگی شما در خصوص زن و مرد و تفاوت های میان آنها چه چیزهایی هستند؟ آیا دیدگاه های شما به یکدیگر شباهت دارند؟

 

2-دیدگاه شما درباره اوقات فراغت، ارتباطات خانوادگی یکدیگر، چگونگی تبادل پول بین طرفین، وظایف و مسئولیت ها چیست؟

 

3-دید شما نسبت به مسائل دینی و اعتقادی چگونه است و آیا تفاوت چشمگیری در یکدیگر نسبت به مسائل اعتقادی مشاهده می کنید؟

 

4-از سلامت کامل در برابر بیماری های روانی و افسردگی در خود و طرف مقابل اطمینان دارید؟

 

5-طرف مقابل چه قدر جذابیت ظاهری مد نظر شما دارد؟

 

6-از لحاظ اقتصادی در شرایط تقریبا یکسان هستید اگر اینطور نیست دیدگاه شما نسبت به این تفاوت چیست؟

 

7-اگر از قومیت های مختلفی هستید و یا تفاوت اقتصادی قابل توجهی با یکدیگر دارید، چه قدر می توانید با این تفاوت ها مدارا کنید؟

 

8-آیا از لحاظ اقتصادی، عاطفی و شناختی، توانایی و آمادگی ازدواج دارید؟

 

9-آیا از لحاظ اجتماعی نقاط مشترکی دارید؟

 

نحوه تشخیص مشاوره ازدواج علمی از غیرعلمی

مشاوره قبل از ازدواج دامنه گسترده ای دارد که با یکی از مهم ترین قسمت های زندگی یعنی انتخاب شریک زندگی درگیر است. به همین خاطر اهمیت دارد که بتوانید تفاوت های مشاوره علمی و غیرعلمی را دانسته و بعد تصمیم بگیرید.

 

اگر مشاور شما به جای شما تصمیم می گیرد یا به شما می گوید که می توانید ازدواج کنید یا نمی توانید چنین تصمیمی بگیرید، این مشاوره غیرعلمی است.

 

همچنین در مشاوره ازدواج بررسی صرف ملاک های طرفین و بی توجهی به ریسک آنها می توانید بسیار مخاطره آمیز باشد. نکته مهم این است که تفاوت های قومی و فرهنگی در مشاوره لحاظ شده و از جنبه های مختلف به دقت موشکافی شوند. شما به عنوان یک مراجعه کننده حق دارید که تصمیم گیری نهایی را انجام دهید و این حق برای هیچ شخص دیگری وجود ندارد.

 

لازم به ذکر است که تست های خودشناسی رایج هیچگاه ابزار کافی نبوده و مهم ترین ابزار مورد نیاز برای مشاوره پیش از ازدواج ، مصاحبه عمیق است.

 

آیا مشاور ازدواج می تواند خودش فردی مجرد باشد؟

مشاوره ازدواج امری کاملا تخصصی است لذا قبل از آنکه تجربه های فردی دخیل باشند، تخصص و آگاهی او مطرح است. به همین خاطر مجرد یا متاهل بودن مشاور، ارتباطی با توانایی و نحوه مشاوره او نداشته و از این جهت می توانید با خیالی آسوده به مشاور متخصص مراجعه کنید.

 

ابزارهای تشخیص ازدواج مهم در مشاوره ازدواج

1-مصاحبه عمیق و سازماندهی شده اصلی ترین ابزاری است که شما را در مشاوره ازدواج کمک می کند

 

این مشاوره تنها از طرف یک مشاور آموزش دیده قابل انجام بوده و به صورت مشترک صورت می گیرد.

 

2-آزمون تشخیصی میلون

 

3-آزمون ام ام پی آی mmpi

 

ذکر این نکته مهم است که این جلسات مشاوره و راهنمایی آنها تنها ابزار مشاوره ازدواج نبوده و تنها به عنوان ابزاری کمکی به همراه مصاحبه مفید در نظر گرفته می شوند.

 

با مد نظر قرار دادن موارد فوق الذکر، می توانید متخصص مشاوره پیش از ازدواج را پیدا کنید تا بتوانید از راهنمایی های او برای اخذ بهترین تصمیم استفاده کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان و مشاورین آنلاین گپچه با ما در تماس باشید.

 

منبع: مرکز مشاوره گپچه

مظنه خودروی صفر را از اینجا جویا شوید


«قیمت خودرو از آبان ماه تا الان ?? درصد کاهش یافته است» این آماری است که نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران اعلام کرده و به نظر می‌رسد این روند پرتلاطم همچنان ادامه دارد، چون در همین چند روز اخیر که ریزش دلار شدت گرفته قیمت خودروهای داخلی هم گاهی تا ? درصد در یک روز افت داشته. مشکل اما اینجا است که مشخص نیست کاهش قیمت‌ها تا چه زمانی ادامه دارد و در نتیجه بازار در نوعی تعلیق و رکود فرو رفته است. اتفاقی که البته برای افرادی که برای خرید عجله ندارند خیلی هم خوشایند و شیرین است. با توجه به شکاف قیمتی عمیق بین کارخانه و بازار اما الان این پرسش جدی در ذهن خریداران شکل گرفته که اگر قصد خرید خودرو داشتیم از کجا بدانیم قیمت واقعی چند است؟

مظنه خودروی صفر را از اینجا جویا شوید!

 

 

 

 

 

مسیر رسیدن به پاسخ این سوال خیلی ساده و سرراست است. سایت دیوار بخش جدیدی را به امکاناتش اضافه کرده که مظنه انواع خودرو را در یک صفحه خلاصه و مفید به شما می‌گوید. در این بخش قیمت هر برند خودرو به تفکیک مدل و سال ساخت درج شده و درصد تغییر قیمت نسبت به روز قبل هم در همان سطر قابل مشاهده است. از جهت درست و دقیق بودن قیمت خودرو در دیوار هم خیالتان راحت؛ تمام قیمت‌های موجود در این فهرست، به صورت روزانه بر اساس میانگین معاملات ثبت شده در مراکز تعویض پلاک و گزارش نهادهای صنفی و نظارتی از جمله اتحادیه نمایشگاه داران تعیین می‌شود. خلاصه که با این امکان جدید می‌توانید مثل آب خوردن و با جست و جوی برند یا مدل، قیمت روز خودروی مورد نظرتان را پیدا کنید. اگر تمایل دارید قیمت خودرویی را هم مرتب تعقیب کنید کافی است از گزینه پین که کنار اسم خودرو تعبیه شده، خودروی دلخواهتان را سنجاق کنید تا در روزهای آینده هم در کوتاه ترین زمان ممکن به آن دسترسی داشته باشید. با کلیک روی قسمت «اطلاعات بیشتر» کنار اسم و لوگوی هر خودرو هم به بخش آگهی‌های درج شده همان محصول در سایت دیوار هدایت می‌شوید.

راه‌اندازی این صفحه چند حُسن اساسی دارد. یکی اینکه خریداران قبل از غوطه ور شدن در آگهی‌های متعدد خودرو می‌توانند یکی برآورد نسبی از قیمت‌ها داشته باشند و با آگاهی کامل تری گزینه‌های موجود را بررسی کنند. در وهله بعد خود فروشندگان هم می‌توانند قیمت منصفانه‌ای درج کنند و دارایی‌شان را سریع‌تر به پول نزدیک کنند. ضمن این‌که یک مرجع تعیین قیمت که مورد وثوق دو طرف معامله باشد هم به وجود آمده که از بروز اختلاف‌ها و سوء تفاهم‌ها جلوگیری می‌کند. از همه مهم‌تر این‌که شانس اعلام قیمت‌های نامعقول هم از سوداگران و دلالان گرفته شده و نگرانی بعضی کارشناسان و دست‌اندرکاران از برگشت قیمت خودرو در دیوار هم کاملا برطرف می‌شود.

منبع : مظنه خودروی صفر را از اینجا جویا شوید!

آموزش کار با کنترل کولر گازی میتسوبیشی

آموزش کار با کنترل کولر گازی میتسوبیشی

موضوعی است که برخلاف دیگر ریموت کنترل کولر گازی ، هیچ آموزش مفصلی در ویژگی های آن وجود ندارد. در این سری از سرویس های خدماتی قصد داریم در این سری از مقالات آموزشی مربوط به آموزش ریموت کنترل کولرهای گازی موجود در بازار ایران ، به آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی میتسوبیشی توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

با استفاده از مدل کنترل از راه دور کولر ، میتسوبیشی آنها گاهی متفاوت است ، اما نحوه کار آن یکسان است. کار با کنترل از راه دور کولر گازی میتسوبیشی بسیار شبیه کار با کنترل از راه دور سایر کولرهای گازی است که در حال حاضر در وب سایت به عنوان مجموعه ای از نتایج هزینه می شود ، اما در این کنترل از راه دور کولر گازی میتسوبیشی ، یک چند دکمه عناوین دیگری نیز معرفی شده است. بر این اساس تصمیم گرفتیم این ریموت کنترل را به شما معرفی کنیم.

 

اصلی ترین ریموت کنترل معروف موجود در بازار ایران را می توان به شرح زیر معرفی کرد:

کنترل کولرگازی میتسوبیشی

 

کنترل از راه دور کولر گازی عمومی

کنترل از راه دور کولر گازی GREE

کنترل از راه دور تهویه مطبوع Hisense

به کنترل از راه دور کولر گازی اعتماد کنید

کنترل از راه دور کولر گازی سامسونگ

کنترل از راه دور کولر گازی TCL

 

 

لازم است که برای این آموزش ، یعنی آموزش کار با کنترل کولرگازی میتسوبیشی، از کتابچه راهنما استفاده شده باشد.

 

بنابراین اگر از کولر گازی میتسوبیشی استفاده می کنید ، این آموزش برای شما مناسب است. در آموزش کار با کنترل از راه دور کولر گازی میتسوبیشی با ما همراه باشید.

 

 

بنابراین شما در این زمینه به راهنمایی و مشاوره نیاز دارید ، باید با طیف وسیعی از خدمات در ارتباط باشید - 028-2848245488

 

کنترل کولرگازی میتسوبیشی آنلاین شو

 

معرفی اجزای کنترل از راه دور کولر گازی میتسوبیشی

همانطور که در تصویر کنترل از راه دور کولر گازی میتسوبیشی مشاهده می کنید ، ما تمام قسمتهای کاربر ریموت را کنترل می کنیم. کولر گازی میتسوبیشی شماره گذاری شده است. توضیح دهید که می توانید در هر یک از این قسمت ها ما را به خوبی ببینید.

 

1- دکمه ON / OFF روشن و خاموش

 

برای روشن یا خاموش کردن کولر گازی میتسوبیشی از این دکمه ، مشابه تمام کنترل از راه دور استفاده کنید.

 

 

 

2- دکمه تنظیم فن FAN

 

سایر کولرها ، با استفاده از این دکمه می توانید سرعت جریان هوا از کولر را مطابق میل خود و مطابق با نیاز خود در چهار حالت تنظیم کنید.

 

هر بار که این دکه را فشار دادید ، سرعت فن را به ترتیب زیر تغییر دهید:

 

AUTO ← خاموش (QUIET) ← کم (LOW) ← متوسط ​​(MED) ← High (HIGH) ← بسیار High (SUPER HIGH)

 

 

بطور خودکار

حالت خاموش (خاموش)

حالت کم

حالت متوسط

حالت بالا

حالت خیلی زیاد

 

 

3- دکمه حالت تنظیم حالت

 

این دکمه یکی از کاربردی ترین دکمه های هر کنترل از راه دور است. با هر بار فشار دادن این دکمه ، یکی از حالت های توضیح داده شده در زیر نمایش داده می شود که باید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید. لازم به ذکر است که این حالت به ترتیب نمایش داده می شود:

 

AUTO خود را خنک کنید. خشک گرم خشک

 

 

AUTO: با انتخاب این گزینه ، کولر گازی میتسوبیشی روی حالت اتوماتیک تنظیم می شود و می توانید دمای کولر را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.

COOl: این گزینه کوتاه برای فصل گرم وجود دارد و با فعال کردن آن ، یک تهویه هوا سرد تولید می شود. در این حالت توصیه می کنید از دمای 10- درجه جلوگیری شود زیرا در این حالت سرما و رطوبت افزایش می یابد و قطعاً به مبلمان و لوازم خانگی آسیب می رساند.

HEAT: این گزینه کوتاه در فصل سرما موجود است و با فعال سازی آن یک کولر گازی گرم تولید می شود. در این حالت ، عکس خورشید در صفحه کنترل از راه دور ظاهر می شود.

خشک (خشک): برای شروع روند تهویه هوا و کاهش رطوبت هوا این گزینه را انتخاب کنید. این گزینه تهویه هوا را در حالت خشک یا رطوبت قرار می دهد. در این حالت ، عکس قطره آب در صفحه کنترل از راه دور ظاهر می شود.

 

 

 

4- دکمه ECONO COOL

 

این دکمه در واقع مشابه دکمه SWING موجود در ریموت کنترل سایر کولرهای گازی است. اگر این دکمه را فشار دهید باعث تولید باد یا تهویه هوا می شود. (ممکن است شبیه چرخش فن باشد که باد را برای بازی می وزد). برای لغو این توانایی ، دوباره این دکمه را فشار دهید.

 

نکته مهم: لازم به ذکر است که هر بار که از تزریق VANE ، LONG یا POWERFUL استفاده می کنید ، اما ECONO COOL غیرفعال است.

 

 

5- دکمه عملکرد خواب

 

در کولر گازی میتسوبیشی ، هر بار که این دکمه را فشار دهید حالت خواب را فعال کنید. خوابیدن در حالی که در حال استراحت یا خواب هستید فضای مناسب را متعادل نگه می دارد و در اثر سرما و گرما تعادل برقرار نیست. این ویژگی در اکثر کولرهای گازی وجود دارد.

 

 

 

6- دکمه WIDE VANE افقی جهت جهت باد

 

با فشار دادن این دکمه ، شما توانایی گردش باد یا هوای تولید شده توسط کولر گازی میتسوبیشی را به صورت افقی فراهم می کنید. یعنی شما باد یا هوای تولید شده در چپ و راست را تولید می کنید. با هر بار فشار دادن این دکمه ، نوع جهت باد با توجه به پنجره نصب شده روی صفحه تغییر می کند. مانند تصویر زیر.

 

قطار