(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

سه راه ساده برای جنتلمن شدن

سه راه ساده برای جنتلمن شدن

همه زنان در سراسر جهان برای اینکه زیبا تر به نظر برسند خود را غرق در لوازم آرایشی، بهداشتی، انواع لباس های زرق و برق دار و طلا و جواهرات میکنند. اما همه این موارد فقط و فقط مخصوص به خانم هاست. آقایان انتخاب های محدودتری دارند. اما این دلیل درستی نیست که آقایان نتوانند به خوبی زنان، جذاب و شیک پوش به نظر برسند.

با رشد تکنولوژی و شبکه های مجازی تصویر محور شاهد رشد و پیشرفت مد مردانه هستیم. هم چنین بیش از هزاران کتان و مقاله درباره استایل آقایان نیز منتشر شده است. فضای وب و اینترنت نیز این امکان را فراهم کرده است که فشن بلاگرهای مرد دز این مقوله به تولید محتوا بپردازند.

اما ناگفته پیداست که با تمام محتوا و اطلاعاتی که در حوزه مد مردانه وجود دارد ؛ کماکان اصل ساده پوشی مهم ترین و اصلی ترین فاکتور برای خوش تیپی و خوش استایلی آقایان محسوب می شود.

در این مقاله قصد داریم همه عوامل و فاکتورهایی که برای جنتلمن شدن به آن نیاز خواهید داشت را پیشنهاد و بررسی می کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

هویت شیک پوشی در راحتی لباس است.

مهم ترین قانون در طراحی لباس که هم شامل آقایان و هم شامل خانم ها در تمام رنج های سنی می‌شود راحتی لباس است. طبق این قانون تمامی مردان و زنان در هر سنی موظفند برای خوش استایلی و شیک پوشی لباس را بپوشند که در آن احساس راحتی داشته باشند. بدین معنا تمام لباس هایی که در کمد شما منتظر روزی هستند که شما اندازه آن ها بشوید باید دور ریخته شوند؛ چون حالا شما در آن راحت نیستید.

حس راحت بودن یا ناراحت بودن به سادگی از زبان بدن و فرم رفتار شما برای دیگران قابل درک خواهد بود. البته نوع چیستی لباس نیز مهم نیست. پس فراموش نکنید که در استایل خود راحتی را در اولویت خود قرار دهید.

قانون اولیه شیک پوشی می گوید :

آقایان برای این که خوش تیپ شوند باید انتخاب های راحتی داشته باشند. لباس راحت به لباسی گفته می شود که شما در آن به خوبی حرکت کنید. آرامش داشته باشید، لبخند زده و حس خوبی داشته باشیدو در برابر دیگران به عنوان یک مرد جنتلمن رفتار درست و مودبانه ای داشته باشید.

تمامی این عوامل در کنار یک دیگر باعث می شود دیگران شما را فردی خوش پوش و مبادی آداب بدانند. ناگفته نماند که ممکن است لباس های تنگ برای خانم ها گاهی جذاب و فریبنده باشد اما برای آقایان اصلا اینگونه نیست.

 

کفش مناسب

کفش ؛ المانی که تاثیر آن بر استایل شما به عنوان یک جنتلمن اصلا پوشیده نیست. بخش اعظمی از شیک پوشی آقایان خصوصا مردان جوان به انتخاب کفش مناسب، تناسب آن با رنگ شلوار و سن شما بستگی دارد.

بدین معنی، کفشی که شما برای مراسم های مختلف به پا میکنید باید برای سن شما مناسب باشد و هارمونی استایل و ترکیب کت و شلوار ، پیراهن و اکسسوری های شما را با فرم غیر استاندارد خود به هم نریزد.

طبق نطر سنجی ها همه خانم ها به کفش های مردانه با پنجه مربع شکل علاقه ای ندارند و در نظر آنان اصلا جذاب نیست. در اصل کفش در ایجاد حس مثبت یا منفی دیگران به شما تاثیر به سزایی دارد.

کری گرانت بازیگر افسانه ای هالیوود در مصاحبه ای گفته بود که اگر یک کفش با کیفیت وگران بخرید، بهتر از 4 جفت  کفش ارزان و بی کیفیت است . در این صورت مهم نیست که چندین سال آن‌ها را به پا میکنید . همین که کفشی با کیفیت به پا داشته باشید بر جذابیتتان افزوده اید .

بدین ترتیب لازم است از پوشیدن کفش هایی که با استایل شما تناسب ندارند خودداری کنید تا دیگران به شما احساس منفی نداشته باشند.

البته این مساله در street style  و casual style  صادق نیست.

 

شخصی دوزی انتخابی منحصربه فرد

همه ما به این مساله واقفیم که مردان خوش استایل شخصی دوزی و کت و شلوار دست دوز را به کت و شلوارهای سری دوزی شده موجوددر سطح بازار ترجیح میدهند. زیرا لباس های مردانه دست دوز کاملا اندازه شما هستند و هیچ خطای اندازه گیری و سایز در آن ها نیست. از بهترین پارچه ها در دوخت آن استفاده می شود؛ کاملا ظریف و تمیز دوخته شده و بسیار خوش دوخت می باشد و خیاط تمام هنر خود را با نهایت سلیقه و آرامش و ذوق به کار میگیرد.

هم چنین اگر شما پیراهن یا کت و شلواری دست دوز داشته باشید در صورت بروز مساله ای به سادگی قابل رفع خواهد بود، اما در لباس های سری دوزی شده این گونه نیست.

لباس های دست دوز به این علت که کاملا اندازه و متناسب با فرم اندامش ما طراحی و دوخته می شوند در خوش استایلی و جنتلمن نشان دادن شما تاثیر شگرفی خواهد داشت.

 

اکسسوری ها

لزوم پوشیدن کت و شلوار برای خوش استایل نشان دادن شما کافی نیست. بلکه شما باید با ظرافت به استایل خود هارمونی چشم نوازی را ببخشید. از این رو شما باید از اکسسوری های مختلف در تناسب استایل خود استفاده کنید.

آقایان شیک پوش هیچ وقت دکمه های سر آستین را از استایل خود خارج نمیکنند . زیرا میدانند این اکسسوری در ایحاد هارمونی در تیپ کلاسیک مردانه موثر است . دکمه های سر دست نوعی اکسسوری مردانه است که علیرغم کوچک بودن در نظم بخشیدن به تیپ مردانه عملکرد فوق العاده ای دارد .این دکمه ها کاملا قابل جداسازی هستند و شما میتوانید با انواع سبک ها و ست ها آن ها را استفاده کنید .

هم چنین کراوات از آن دسته آکسسوری هایی است که بسیار مهم است و باید در انتخاب آن دقت زیادی به کار برد . کاربرد اصلی کراوات خوش تیپ و کشیده نشان دادن آقایان است .در انتخاب کراوات مناسب باید ابتدا به مکان پوشیدن کراوات توجه کنید . در جلسات رسمی و میهمانی ها از کراوات هایی به رنگ آبی تیره ، قرمز ، بنفش و کله غازی با طرح های مینینال میتوانید استفاده کنید. خوب است بدانید که همواره رنگ کراوات باید از رنگ پیراهن تیره تر باشد.

ناگفته نماند که پوشت به دستمال جیبی تزیینی آقایان گفته میشود که تا دهه قبلی میلادی آن را باکراوات ست میکردند اما در دهه جدید میلادی با جسور شدن استایل ها و تیپ ها این محدودیت برای پوشت ها از بین رفته است . پوشت اکسسوری است که به اندازه ساعث و عطر مهم و تاثیر گذار است

پاپیون اکسسوری است که حالتی غیر رسمی داشته و با کت های تاکسیدو یک ترکیب محشر و منحصر به فرد ایجاد میکند .پاپیون هنگامی استفاده میشود که شما میزبان یک میهمانی رسمی باشید. درباره پاپیون قوانین زیادی وجود ندارد جز اینکه باید با رنگ شلوار ست باشد .

و در نهایت

ابتدایی ترین اکسسوری برای تنظیم استایل لباس کمربند است. کمربند تنها اکسسوری است که قابل حذف شدن نیست و در ایجاد یک سبک خوب جزوی ثابت محسوب میشود . کمربند قبل از آن که یک اکسسوری محسوب شود یک ضرورت به شمار میرود .کمربند وسیله ای برای محکم نگاه داشتن شلوار مردانه است .کمر بند خود اکسسوری محسوب نمیشود بلکه سگک آن نوعی اکسسوری تزیینی به شمار میرود . اما بند آن از سگک آن بسیار مهم تر است. جنس بدنه کمربند مهم ترین عنصر در انتخاب یک کمربند است. هرچه کمربند صاف تر و مات تر باشد رسمی وکلاسیک تر است .
منبع:
http://menstyles.ir/

 

 

 

نکاتی مهم برای برگزاری بهتر مراسم عروسی

نکاتی مهم برای برگزاری بهتر مراسم عروسی

باغ تالار دشت شقایق 4

برگزاری یک مراسم عروسی خوب و منظم نیاز به برنامه ریزی  درست بر اساس بودجه  و شرایط اثر گذار دارد.

برگزاری مراسم عروسی با تشریفات مختلفی انجام میشود و عوامل کثیری در هر چه بهتر برگزار شدن آن دخیل هستند. از انتخاب لباس عروس و داماد گرفته تا تالار و منوی شام، همه و همه دست به دست هم میدهند تا خاطره ای به یاد ماندنی را در اذهان ثبت کنند.

 ما در این مقاله نکاتی را در جهت هرچه بهتر برگزار نمودن مراسم عروسی مطرح میکنیم .

  تقویم

بهتر است چندین تاریخ برای خود مشخص کنید و در هر تاریخی یکی از کارهای مربوط به عروسی تان را انجام بدهید .سعی کنید تمام کارها را در ماه پایانی انجام داده تا از استرس و دغدغه شما در روز عروسی کاسته شود  و هر هفته برنامه ریزی خود را بروز و یا  مرور نمایید

 انعطاف پذیر باشید

معمولا برای برگزاری عروسی ، عروس و داماد هر کدام خواسته  و نظرات متفاوتی در نحوه برگزاری مراسم یا برخی از جزییات عروسی مانند انتخاب تالار یا باغ عروسی ، منوی غذایی و ...  دارند .همیشه سعی کنید با هم مشورت کنید و تمامی دلایلتان را برای هم بازگو کنید اینگونه بیشتر حرف طرف مقابلتان را درک خواهید کرد و در آخر باید بتوانید در برابر تغیرات انعطاف پذیر باشید.

  تقسیم وظایف

 

برخی از کارها مثل انتخاب لباس عروس و سالن زیبایی  صرفا بر عهده عروس است  و برخی از کارها بر عهده داماد می باشد.

عروس و داماد باید هردو مسولیتی را به عهده گیرند و در انجام کارها شریک شوند و در جریان کامل کارها قرار گیرند.به طور کلی در مواردی  مثل انتخاب آتلیه عروس ، ماشین عروس ، کارت عروسی و ... بهتر است  تقسیم وظایف شود و پس از انتخاب موارد برای قطعی شدن  عروس و داماد به اتفاق یکدیگر آن را بررسی و تایید نمایند.

 فهرست ذخیره مهمانان

یک لیستی از مهمان ها را برای خود تهیه کنید بعلاوه یک لیست اضافه برای مهمان های رزروی هم داشته باشید همیشه در نظر داشته باشید که این لیست ها نوسان دارد یعنی ممکن است به تعداد مهمان های شما افزوده و یا بلعکس کم بشود برای این کار بهتر است یه فهرست جایگزینی تهیه نمایید تا بتوانید مهمان های رزروی را در صورت لزوم جایگزین کنید .

غذا را ابتدا خودتان امتحان کنید

مطمئنا یکی از ملاک‌های انتخاب مکان برگزاری، کیفیت و قیمت سرویس‌هایی است که به مهمانان‌تان ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید این قیمت‌ها شامل ورودی سالن به تعداد مهمانان، پذیرایی بدو ورود، پذیرایی در طول زمان مراسم و شام می‌شود.

قبل از این‌که برای شام عروسی سفارش غذا بدهید منو غذایی موسسه برگزار‌کننده را به دقت مطالعه کنید. بهتر از مطالعه این است که این غذاها را امتحان کنید. یعنی یک بار بدون آن‌که مسئولان این موسسه متوجه شوند و به‌صورت کاملا نامحسوس از انواع غذاهایی که می‌خواهید یک پرس سفارش دهید. در این راستا میتوانید لیست بهترین تالارهای عروسی تهران  را مشاهده نمایید.

تهیه شیرینی و میوه مراسم

از آنجایی که شما بهتر سلیقه و ذائقه مهمانانتان را میدانید بهتر است که تهیه شیرینی و میوه را خودتان برعهده بگیرید و این کار را به مسئول تالار یا باغ عروسی واگذار نکنید. بسته به کیفیت تالار ممکن است کیفیت میوه و شیرینی که آن مجموعه تهیه میکند متفاوت باشد.

زیاده روی نکنید

موسسات برگزار‌کننده مجالس، خدمات متفرقه زیادی ارائه می‌دهند از بادکنک آرایی گرفته تا اجاره کردن هلی‌کوپتر و کالسکه طلایی و لیموزین. شما اندازه جیب و موجودی حساب بانکی‌تان را می‌دانید نه آن‌ها. پس با حساب و کتاب جلو بروید   و بهتر است برای شروع زندی مشترک زیر بار قرض و وام زیادی نروید.

منبع: بیاتو عروسی

 

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همیشه هزینه برای امنیت یکی از مهم ترین و عقلانی ترین کار هایی است که هر شخصی باید انجام دهد. البته هزینه اضافه وقتی راه های بهتری برای تضمین این امنیت وجود دارد نیز به صرفه نیست.

شاخ گوزنی که بر روی دیوار ها قرار داده می شود، جدا از اینکه زیبایی را برای منزل به ارمغان می آورد به امنیت ملک شما نیز کمک به سزایی می کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصی می شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش می دهد.

شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند زیرا با جلوه های زیبایی که به ساختمان می دهند جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده و اگر با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید شما هم بین این شی زیبا و سیم خاردار شاخ گوزنی را انتخاب میکنید.

شاخ گوزنی ها در ابعاد مختلف در طرح های مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ های دلخواه خود می توانید همان رنگ را در اختیار داشته باشید.

ما به شما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که به هنگام خرید به میزان تراکم و خمیدگی و صد البته ارتفاع این نرده ها دقت کنید؛ زیرا خمیدگی هر چه بیشتر باشد باعث می شود کار برای سارقین و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترین ارتفاع برای این نوع نرده ها نود سانتی متر و با تراکم ده سانتی متر است زیرا عبور از آن بسیار دشوار خواهد شد.

مزایای استفاده از شاخ گوزنی



اگر بخواهیم در مورد استفاده از شاخ گوزنی به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم، باید بگوییم که هزینه آن نسبت به دیگر فلزات و روش های حفظ امنیت ملک بسیار کم تر است.

جالب است بدانید که دلیل نام گذاری از این حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب این حفاظ ها نیز نیازمند بررسی محل و همینطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خرید حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان

باید بگوییم که شما در ساخت و طراحی ابتدایی این شاخ گوزن ها در نمونه های سفارشی سازی شده کاملا حق انتخاب دارید، یعنی می توانید میزان تراکم و اندازه میله گرد های استفاده شده در این نوع حفاظ ها را مشخص کنید، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنیت بیشتر خواهد بود.

بر این اساس حرکت سارقین روی این سطوح نیز به مراتب سخت تر می شود، دغدغه اصلی در مورد تعمیر سیستم های امنیتی مانند دوربین های مداربسته و همین طور درب های اتوماتیک وجود دارد. در مورد این سیستم ها ما به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم که هیچ نیازی به سرویس وجود ندارد، یعنی با یک خرید به صورت مادام العمر نیازی به استفاده از روش های دیگر تامین امنیت ملک و ساختمان ها نخواهید داشت.

با توجه به این که در شهر ها، دیوار حصار ها به یکدیگر متصل است، قطعا نیاز به استفاده از شاخ گوزنی ها به صورت کامل حس می شود، همین طور اگر صاحب یک ویلا و یا ملک دور از محل زندگی اصلی خود هستید. حفاظ شاخ گوزنی ایده آل است.

قیمت حفاظ های شاخ گوزنی

همان طور که می دانیم برای ما ایرانی ها یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب یک کالا، خدمات و همین طور در هر زمینه ای که فکرش را می کنید هزینه و قیمت است، عموما سیستم های امنیتی نیاز به صرفه هزینه و وقت زیادی دارند. بخصوص اگر می خواهید در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنید.

در این مواقع باید تدابیر لازم را اندیشیده تا خدایی نکرده اتفاقاتی که نباید رخ ندهد، حفاظ های شاخ گوزنی یکی از گزینه های پرفروش در طول چند سال اخیر در ایران بوده اند که به دلیل ساختار فلزی ای که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هیچ موجودی نمی دهند.

این حفاظ روی دیوار توسط آهنگران از دیرباز برای امن کردن ساختمان ها، دیوار ها استفاده می شود و طراحی کلی آن نیز از همان ابتدا به همین شکل بوده است. شما می توانید بنا به متراژی که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزنی برای آن را دارید، از تخفیف های ویژه خرید برخوردار شوید؛ البته که کیفیت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحویل سریع انواع حفاظ های شاخ گوزنی

با تمامی بررسی ها، برای دیوار های بلند و کوتاه، ساختمان های مسکونی و اداری، ویلا ها، آپارتمان ها و خانه های دور از شهر، در کنار تمامی تجهیزات امنیتی ساختمانی، قطعا حفاظ های شاخ گوزن یکی از مناسب ترین موارد است که می توانید استفاده کنید.

این حفاظ ها در اسرع وقت از سوی شما با کسب اطلاعات مورد نیاز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نیز نباشید، این کار به سریع ترین شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام می شود، شما عزیزان می توانید با استفاده از شماره های تماس در این مورد اطلاعات بیشتر و تکمیلی تری نیز کسب کنید.

قطعا هر چه قیمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتری استفاده می شود، ارزانی های بیش از حد نیز هر کدام فلسفه ای خواهد داشت و بهتر است که خود را درگیر آن ها نکنید، در درجه اول به دنبال تعادلی بین کیفیت و قیمت باشید تا هزینه های صرف شده از سمت شما بی مورد نباشد.

رنگ نیز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و می توانید برای زیبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ های متنوع تر استفاده کنید،

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی



در صورتی که ترجیح می دهید با هزینه ای کم تر نسبت به دیگر گزینه های پیش و رویتان برای حفظ امنیت حصار ها و دیوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالی ایمن باشید، شاخ گوزنی را می توانید سفارش دهید و در صورت تمایل نصبش را نیز خودتان انجام دهید.

صد البته که ما این مورد را به شما عزیزان پیشنهاد نمی کنیم، چون در صورت نصب اشتباه و یا ناکارآمد هیچ عملکرد مثبتی از سوی حفاظ های شاخ گوزنی مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پیچ ها، امکان کنار زدن این حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نیازی به تغییر ساختار کلی محلی که قرار است حفاظ روی آن نصب شود نیز وجود نخواهد داشت و در این مورد نیز شما قرار نیست تغییری را اعمال کنید.

شما می توانید با صرف هزینه بسیار دیوار های ملک خود را بلند تر کنید، اما پیشنهاد ما استفاده از حفاظ های فلزی و بخصوص شاخ گوزنی است که این روز ها بسیار در بین کارفرمایان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

قیمت سئو و خدمات سئو

قیمت سئو و خدمات سئو

سئو (انگلیسی: SEO) یا بهینه سازی موتورهای جستجو، از جمله گوگل و بینگ توسط متخصص سئو صورت می‌پذیرد. از جمله مواردی که می‌تواند منجر به بهبود سئو سایت ما شود، یادگیری اصول سئو است که با بهره از آن‌ها، می‌تواینم به سئو کردن بپردازیم. از سویی یادگیری مفاهیم دیجیتال مارکتینگ کمک بسیاری در یادگیری بازاریابی سئو چیست می‌کند.

خدمات سئو شامل طیف گسترده‌ای از موارد می‌شود. از جمله خدمات سئو می‌توان به سئو سایت (on-site و off-site) در برخی کلمات کلیدی به صورت پروژه‌ای، رفع برخی نواقص تکنیکال در وبسایت و … اشاره کرد. برخی از سئوکاران نیز خدمت افزایش ترافیک را ارائه می‌دهند که مزایا و معایب خاص خودش را به همراه دارد. به عنوان مثال، محتواهای وبسایتی دچار کنوبالیزیشن شده‌اند و این متخصص سئو است که می‌تواند مسیر درست از بین بردن همجنس خواری پیش آمده را برای وبسایت شما مشخص و بر اساس آن برنامه، به رفع مشکل پیش آمده بپردازد.

 

 

قیمت سئو متناسب با اسکیل پروژه، سرچ والیوم کلمه کلیدی، سختی کلمه و … مشخص می‌شود؛ و به یک عامل به صورت مستقیم، وابسته نیست. به همین دلیل متناسب با سطح سئو مورد نیاز برای شما، قیمت سئو نیز متفاوت خواهد شد.

از مواردی که در اصول سئو می‌توان به آن اشاره کرد که ذیل خدمات سئو، از سوی سئوکار به شما ارائه می‌شود، می‌توان به بررسی چگالی کلمات کلیدی در محتوای خلق شده، راهکارهای گری هت سئو برای تخصیص منابع کمتر در عین رنک  گیری پایدارتر، بررسی بکلینک‌های دریافتی وبسایت شما، طراحی ساختار سایت برای توضیع متوازن اعتبار (Domain Power) و … اشاره نمود.

بازاریابی با بهره از سئو، این مزیت را دارد که شما بی آن که هزینه‌های سنگینی (متناسب با اسکیل سازمان و میزان رقابت سئو در حوزه شما) برای Google AD تخصیص دهید، بتوانید نتایجی بلندمدت‌تر کسب کنید. در اکثر حالات، هزینه گوگل ادوردز بیش از هزینه ماهانه سئو شما می‌شود و همچنین به دست آوردن ترافیک ورودی ارکانیگ که از افزایش CTR شما حاصل می‌شود، منجر به افزایش اعتماد وبسایت شما نزد گوگل و به تبع، شکل گرفتن حلقه‌ی تقویت شونده مثبت در جهت بهبود اعتبار شما نزد گوگل می‌شود.

در این میان، داستان نویسی برای خلق محتوا بسیار مهم خواهد شد. یک سئوکار باید به شکلی بتواند یک داستان کم نقص خلق کند که مخاطب را میخکوب کند. سبک روایتگری و داستان گویی در داستان، عاملی است که منجر به بهبود مطلوبیت مطالعه متن ما (داستان) می‌شود. در واقع یکی از اصول نانوشته سئو، در کنار نحوه نگارش تایتل، دسکریپشن، آلت تکست تصاویر و …، شیوه قلاب کردن مخاطب به محتوای خودمان است که منجر به افزایش Time on Site یا Dwell Time می‌شود.

یک متخصص سئو به عنوان یک بازاریاب که بر محتوا تسلط دارد، می‌تواند با انکرتکست داستان کوتاه جالب یا داستان آموزنده مخاطب را یک لایه به آنچه هدفش است، نزدیک‌تر کند. به عنوان مثلا اگر شما قصد ارائه خدمات سئو از جمله سئو سایت یا ارائه خدمت مشاوره سئو را در ذهن خود دارید، ابتدا باید مخاطب را از محتوایی که خلق کرده‌اید، وارد وبسایت خود کنید و با داستانی که برای او خلق کرده‌اید، مسیر مخاطب را جهت دهی کنید. از سویی مفهوم Omni-Chanel در بازاریابی مطرح می‌شود، که اثر بسازیی در قلاب کردن مخاطب دارد. ایجاد محتوایی با داستان آموزنده، علاه بر آن که موجب جلب رضایت مخاطب می‌شود، او را به سوی هدف ما، سوق می‌دهد.

ما با خلق داستان در محتوای‌مان که می‌تواند داستان کودکانه یا داستان کوتاه عاشقانه تلقی شود، از یک سو؛ و سئو کردن مطلوب محتوا از سوی دیگر، علاوه بر رنک گیری بهتر در SERP با کلمه کلیدی مدنظرمان، مخاطب را به سمت هدف مدنظر خودمان برده‌ایم.

به عنوان مثال، محتوای املاء صحیح کلمات از حمید طماسبی به شکلی نگاشته شده است که اگر فردی کلمه کلیدی مصدع اوقات را جستجو کند، محتوای او، در رتبه  اول، نمایان می‌شود!

اینک این پرسش مطرح می‌شود که چه شد، محتوای مصدع اوقات حمید طهماسبی، رتبه یک را به خودش اختصاص داد. پاسخ همان چیزی است که در چند خط پیش مطرح شدسئو و خلق داستان.

نگاهی به محتوا بیندازیم. در کنار کلمه کلیدی مصدع اوقات، از LSIهای تصدع اوقات، تصدیع اوقات و مسطح اوقات نیز بهره برده شده است. از سویی به بیان مترادف مصدع اوقات نیز پرداخته شده است. گوگل با کراول و خزش در این صفحه، متوجه خواهد شد که محتوایی پیرامون مصدع اوقات نگاشته شده است و نه محتوایی پیرامون سایت دیوار.

نگاهی به محتوای سئو شده دیوار حمید طهماسبی بیندازیم. در کنار کلمه کلیدی اصلی که دیوار است، از LSIهایی مانند دانلود دیوار، دیوار من، دیوار کرج، دیوار اهواز و دیوار شیراز، اصفهان و مشهد بهره برده شده است. این عمل علاوه بر آن که موجب افزایش چگالی کلمه دیوار می‌شود، کمک می‌کند مخاطب نیز با آگاهی بیشتر از مفهوم اصلی مورد اشاره در محتوا، به ادامه مطالعه آن بپردازد.

البته در کنار چگالی کلمه کلیدی، موردی مانند اعتبار دامنه وبسایت dimaht.com را نیز باید در نظر بگیریم.

فراموش نکنیم محتوایی نظیر داستان، دیوار و مصدع اوقات، تنها با سئو on-page رتبه مطلوبی نگرفته‌اند؛ بلکه به صورت کلی، سایت سئو شده است و باید نگاه کل نگرانه به سایت اندازیم و از منظر on-site و همچنین off-site بررسی‌اش کنیم. دریافت بکلینک از وبلاگ‌های شخصی با اعتبارهایی مطلوب، به عنوان مثال یکی از عوامل اثرگذار بر off-site & off-page دیماتی است.

سئو را چیزی فراتر از هر آنچه در ذهن داریم، باید در نظر بگیریم. فردی که به عنوان سئوکار به ارائه خدمات سئو می‌پردازد، باید مهارتی مانند خلق داستان را در خودش پرورش دهد. با پرورش این مهارت است که می‌تواند محتوایی مانند دیوار یا مصدع اوقات را برای مخاطب، دلنشین کند و او را به سمت هدفی که مدنظر دارد، جهت دهد.

 

Source: Cornell University

سرویس پکیج

با شروع فصول سرد سال، سرویس پکیج یکی از خدماتی است که شروع به افزایش تقاضا را در آن شاهد هستیم. به خصوص آگاهی از روش سرویس پکیج ایران رادیاتور به ما در راستای سرویس اصولی کمک می‌کند. یکی از دلایل این امر، بی‌توجهی افراد به سرویس پکیج در طول سال است. سرویس به‌هنگام پکیج این مزیت را برای ما به همراه دارد که در صورت وجود موردی در مشعل، منبع انبساط یا ... پکیج، به سرعت از آن آگاه شویم و بی‌نیاز از تعمیرپکیج شویم که به صورت کلی قیمتی بیش از سرویس پکیج داد (به تبع باید از مواردی مانند قیمت سرویس پکیج بوتان و هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور، قبل از درخواست سرویس، آگاهی پیدا کنیم).

سرویس در شهر متفاوتی از جمله کرج (سرویس پکیج کرج)، تبریز (سرویس پکیج تبریز)، تهران (سرویس پکیج تهران) و مشهد (سرویس پکیج مشهد) توسط پلتفرم آنلاین خدمات و پشتیبانی خدمت از ما، ارائه می‌شود.

جالب است بدانید موارد زیر پیرامون سرویس پکیج، جستجو می‌شود:

  • قیمت سرویس پکیج بوتان
  • هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور
  • روش سرویس پکیج ایران رادیاتور
  • آموزش سرویس پکیج ایساتیس
  • نحوه تخلیه آب پکیج
  • آموزش سرویس پکیج ایران رادیاتور
  • تخلیه آب پکیج بوتان
  • تخلیه آب ایران رادیاتور

Image result for ?سرویس پکیج ایران رادیاتور?‎ 

قیمت سرویس پکیج به عوامل متفاوتی بستگی دارد. مثلا در مواردی مانند تخلیه آب پکیج، شاهد قیمت بیشتری از سوی تعمیرکارپکیج هستیم. در صورتی که با کمی توجه، هم‌اینک می‌توانستیم از گرمایش لذت بخش پکیج در خانه بهرهمند شویم. از سویی قطعاتی که از سوی تعمیرکار برای سرویس پکیج بهره برده می‌شوند، خود عاملی دیگر در جهت کاهش یا افزایش هزینه سرویس پکیج است.

 

 

 

پیشنهاد ما بهره از قطعاتی است که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و می‌تواند در بلندمدت عملکرد خودشان را حفظ کنند. بسیار دیده‌ایم بهره از قطعات نامرغوب و غیر اصل علاوه بر آن که موجب کاهش عملکرد پکیج شده‌اند، خرابی آن را نیز به همراه داشته‌اند.

التبه یک سرویسکار حرفه‌ای و مجرب، هدفش را افزایش هزینه سرویس پکیج بوتان نمی‌گذارد. او از دیگر سوی این موضوع آگاه است که ارائه خدمات مطلوب به مشتری، خود عاملی در جهت کسب رضایت او و در بلندمدت، افزایش تقاضاها را شاهد خواهد بود.

برای هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور نیز هر ساله اتحادیه نرخ خودش را مشخص می‌کند، اما با توجه به نوساناتی که در بازار شاهد هستیم، نرخ اتحادیه پکیج معیار مناسب برای سنجش نیست.

یکی از سوالاتی که در اینجا مطرح می‌شود، تفاوت تعمیر انواع پکیج‌ها با یکدیگر است. به عنوان مثال تخلیه آب ایران رادیاتور، یکی از مورادی است که بسیاری از افراد تمایل به بهره از یک فرد متخصص در تعمیر پکیج این برند را دارند. باید از این مورد را بدانیم که ساختار پکیج در اکثرپکیج‌ها کاملا مشابه یکدیگیر است و تفاوت در جزئیاتی است که دارند. به همین دلیل شما با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را به یک تعمیرکار متخصص تفویض کنید.

برای پکیج‌های برندهایی همچون بوتان، ایران رادیاتور و ... نیز شاهد چنین موردی هستیم. تخلیه آب پکیج بوتان همانند تخلیه آب ایران رادیاتور یا دیگر انواع برندها است و تفاوت در همان جزئیات ساخت پکیج است که به شما عزیزان گفتیم.

از دیگر خدماتی که در کنار سرویس پکیج در فصول سرد برایشان تقاضا افزایش پیدا می‌کند، می‌توان به تعمیر و سرویس آبگرمکن، نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی، تعمیر و سرویس بخاری گازی و ... اشاره کرد.

برخی منازل نیز دارای گرمایش از کف هستند. در چنین مواردی، بررسی موتورخانه و انجام تست‌های متفاوت برای سنجش عملکرد مطلوب موتورخانه، می‌تواند موجب بررسی بازدهی گرمایش از کف شود و به تبع در طول زمستان، سیستم گرمایشی‌تان، مطلوبیت بیشتری به همراه خواهد داشت.

پکیج قلب هر خانه‌ای است که در فصول سرد سال شروع به تبش می‌کند. ایرفو، ایران رادیاتور، بوتان و ... از جمله برندهایی هستند که در این حوزه فعالیت می‌کنند. با سرویس پکیج به صورت دوره می‌توانیم از تعمیر پکیج بی‌نیاز شویم و در عمل قیمتی برای تعمیر پکیج خود نپردازیم.

 

قیمت میلگرد در کارخانجات صنایع فولاد کشور

قیمت میلگرد در کارخانجات صنایع فولاد کشور

 دارای نوسانات بسیاری در چند سال گدشته بوده است شرکت های تولید کننده میلگرد در کشور بسیارند برای اطلاع از قیمت به روز میلگرد در صنایع فولاد این مقاله می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را در مورده قیمت و کیفیت کالای مورده نظر خود داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت های به روز شده روی لینک موره نظر کلیک کنید تا قیمت های به روز شده را مشاهده فرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی کرمان اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد کرمان

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی شاهرود اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد شاهرود

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی نورد اهواز اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد اهواز

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی نیشابور اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد نیشابور

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی بناب اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد بناب 

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی اصفهان اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد اصفهان

برای اطلاعات بیشتر راجب تولیدات مجموعه صنعتی پرشین فولاد اینجا کلیک کنید.

قیمت میلگرد پرشین

برای اطلاعات بیشتر راجب قیمت به روز محصولات صنایع فولاد اینجا کلیک کنید.

قیمت روز میلگرد در بازار

گروه صنعتی و فروش آهن ایرانیان شبانه روز در تلاش هست تا بهترین و کامل ترین پکیج قیمت به روز محصولات صنایع فولاد کشور را به شما عزیزان ارائه دهد برای این موضوع می توانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و با قیمت به روز شده میلگرد در بازار طرح توجیهی خود را کامل کنید.


میلگرد ساده و انواع مختلف آن

میگرد ساده در دو نوع کلاف و ساده در صنایع فلزی فولاد ساخته می شود و کاربرد های وسیعی در صنعت دارد که به بخش بسیار کوچک آن اشاره کردیم.

قیمت میلگرد ساده
عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد را می توانم از نوسانات بازار کنونی نام ببریم که تحریم هایی که بر کشور وارد شده بی تاثیر نبوده و باعث شده تا قیمت صنایع فولاد
تا حد قابل توجهی بالا برود .
شرکت آهن ایرانیان ارائه به روز  قیمت آهن  در بازار و همچنین با دانش و توانایی کارشناسان این شرکت بهترین انتخاب رو برای شما عزیزان داشته باشه و  با مشاوره کارشناسان این شرکت مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

 

اصول برنامه تمرینی فیتنس بانوان

اصول برنامه تمرینی فیتنس بانوان

 

اصول برنامه تمرینی فیتنس بانوان 

مرجع اکثر برنامه‌های تمرینی فیتنس بانوان، مربیان یا قهرمانان مرد در رشته‌های بدنسازی و کلاسیک هستند که برنامه‌های خود و شاگردان مرد خود را بدون هیچ تغییری به بانوان ارائه می‌کنند که البته این کار اشتباه بزرگی است. به عنوان مثال در بسیاری از برنامه‌های فیتنس بانوان مشاهده می‌شود تمرینات با تردمیل به مدت 90 دقیقه توصیه شده و یا برنامه ورزشی برای یک خانم حدوداً 50 ساله، چهار جلسه در هفته و زمان لازم برای هر جلسه تمرین بیش از سه ساعت در نظر گرفته شده است!

 

اولین اصل از اصول مربیگری در فیتنس بانوان، مطلع شدن از اهداف فرد و ارائه راهکارهای صحیح مطابق با شرایط زندگی، سن، تیپ بدنی، سابقه ورزشی، سابقه بیماری و پرونده پزشکی او می‌باشد؛ سپس زمان تقریبی برای رسیدن به اهداف توافق شده با فرد برآورد می‌شود. در جایی شنیدم خانمی با قد 150 سانتی‌متر و وزن 120 کیلوگرم به باشگاهی مراجعه کرده و مربیان باشگاه به او گفته‌اند وزن او را در عرض شش ماه به 70 کیلوگرم کاهش می‌دهند! در جایی دیگر خانمی با دور بازوی 45 سانتی‌متر به باشگاهی مراجعه نمود و مربی باشگاه ادعا نمود بعد از 3 ماه، بدون اینکه بازوانت شل شود دور بازوی شما را به 30 سانتی‌متر خواهم رساند. مسلماً این قبیل ادعاها، ادعاهای کذبی است که جایی در فیتنس بانوان ندارد. در فیتنس بانوان، راهنمایی و مشاوره‌ی صحیح است که رکن اساسی محسوب می‌گردد و بیشترین اهمیت را دارد.

 

دومین اصل مربیگری در فیتنس بانوان، آشنایی با فیزیک ورزشکار می‌باشد. مثلاً بعضی از خانم‌ها در بالاتنه درشت هستند و برخی دیگر استخوان لگن درشتی دارند، فردی باریک و فرد دیگر پهن است و … . حتی نحوه پاسخ‌دهی هر ورزشکار به انواع برنامه‌های ورزشی متفاوت است؛ مثلاً تمرینات مربوط به شانه‌ها در بعضی افراد موجب رشد عضلات شانه و در برخی دیگر موجب رشد عضلات تراپ (کول) می‌شود و بر روی عده‌ای هم کاملاً بی‌اثر است. مثال دیگر اینکه تمرین عضلات شکم برای بانوانی که دنده‌های مرتفع دارند منجر به عواقب ناخوشایندی می‌شود و یا تمرینات قسمت پائین شکم که عمدتاً با حرکات پا به شکل نشسته یا خوابیده انجام می‌شود، برای خانم‌هایی که پاهای لاغری دارند اصلاً مناسب نیست. حرکات پهلو به منظور سوزاندن چربی‌های پهلو در 99 درصد مواقع اشتباه است. بانوان در سنین بالا ابتدا می‌بایست به فکر سلامت خود باشند و با تمریناتی متعادل و نیز رعایت برنامه غذایی مطابق با سن، کمتر به دنبال ایجاد تغییرات عمده در بدنشان باشند. البته توصیه برخی پزشکان به جراحی، مؤثرتر از ورزش سنگین و پایبندی به رژیم‌های سخت و طولانی‌مدت است.

 

سابقه بیماری

بارها پیش آمده که خانمی به درد زانوی خود بی‌توجه بوده و مربی هم بدون اینکه سؤالی در این مورد بپرسد، برای لاغری او برنامه تردمیل روی شیب، دوچرخه ثابت و… با مدت‌زمان طولانی و شدت زیاد در نظر گرفته است که در نهایت فرد دچار آسیب‌دیدگی شده و ورزش را کاملاً رها نموده است. نکته حائز اهمیت برای بانوانی که در بخشی از بدن خود مبتلا به چاقی هستند این است که تمرینات با وزنه و دستگاه برایشان مناسب نیست؛ چرا که تجربه ثابت کرده قسمت‌هایی از بدن بانوان که درشت می‌باشد استعداد بیشتری برای رشد دارد و چنانچه روی آن نقاط به هر نحوی تمرین با وزنه یا دستگاه انجام دهند، پس از مدتی درشت‌تر و حجیم‌تر از قبل می‌شود به‌خصوص اگر این تمرینات به صورت مستمر انجام نشود. قابل توجه بانوانی که بازوان درشتی دارند و انواع حرکات بازو و پشت بازو را با دستگاه یا وزنه با تکرار زیاد انجام می‌دهند.

 

تمرینات

در این بخش به تمرینات و شرایط تمرینی صحیح برای برخی از قسمت‌های بدن در فیتنس بانوان می‌پردازیم:

 

تمرینات عضلات سینه (جهت زیبایی و سلامت)

 

برای بسیاری از بانوان – تقریباً 95 درصد آن‌ها – تمرینات سینه به خصوص قسمت میانی و زیرین سینه مضر است و موجب افتاد‌گی سینه می‌گردد؛ به همین دلیل بهتر است تمرینات وزنه و دستگاه برای سینه در قسمت بالای سینه انجام گیرد. ضمناً تمرینات با دامنه‌ی زیاد ممکن است باعث ترکیدگی پوست در ناحیه اتصال سینه به دست‌ها شود. در فیتنس بانوان، تمرینات سینه فقط شامل حرکات زیر می‌شود:

بالا سینه هالتر، بالا سینه دمبل، بالا سینه دمبل فلای (به شرطی که وزنه‌ها زیاد پائین نیاید)، بالا سینه دستگاه، بالا سینه اسمیت و بالا سینه کراس.

 

 

 

تمرینات عضلات سرشانه (جهت زیبایی و سلامت)

از آنجا که تمرینات سرشانه گاهی اوقات با انقباض قسمت بالایی عضله تراپ (کول) همراه می‌شود، تأثیر حرکات سرشانه بستگی به استعداد عضلات شانه و کول دارد؛ چنانچه شکل شانه‌ها جمع و گردن و کول حجیم به نظر می‌رسد می‌بایست تمرینات شانه بااحتیاط و توأم با رعایت نکات خاصی که مربیان به آن اشاره می‌کنند انجام شوند. در فیتنس بانوان، تمرینات سرشانه شامل حرکات زیر می‌شود:

سرشانه دمبل پرس در حالت نشسته، سرشانه‌ هالتر از پشت در حالت نشسته، سرشانه اسمیت در حالت نشسته (از جلو گردن یا از پشت گردن)، سرشانه نشر (هالتر یا دمبل) به صورت ایستاده و در مواردی نشسته یا خوابیده (با زاویه 45 درجه)، سرشانه نشر دمبل از طرفین، سرشانه سیم تک یا جفت (نشر از جلو)، سرشانه سیم یا دمبل تک به حالت خم، سرشانه سیم تک (ایستاده برای قسمت پشت شانه)، سرشانه دمبل خوابیده برای نواحی پشت شانه.

نکته قابل ذکر اینکه در حالت نشر دمبل، می‌بایست دامنه حرکت در دورترین حالت از بدن باشد، البته با آرنجی نسبتاً خم تا حداکثر فشار بر روی سرشانه اعمال شود؛ اگر دامنه حرکت نزدیک به بدن انتخاب شود، موجب رشد عضلات کول می‌گردد که فرم خوشایندی برای بانوان فیتنس کار نیست.

 تمرینات عضلات پشت (جهت زیبایی و سلامت)

 تقویت عضلات پشت نقشی کلیدی در استایل بدنی دارد چرا که مانع از خمودگی و جمع شدن قفسه سینه به سمت جلو می‌شود، اما تمرین بانوان بر روی این نقاط می‌بایست خیلی کم و بااحتیاط انجام شود زیرا ممکن است در آینده موجب تحریک به رشد، تجمع چربی، ایجاد برجستگی و ریزش پوست در قسمت میانی پشت گردد. بانوانی که قصد دارند عضلات پشت خود را تقویت نمایند باید بیشتر با نرمش‌های ساده و طرز صحیح نشستن و خوابیدن به این مهم دست یابند نه با تمرینات سنگین و شدید روی این نقاط؛ حتی تمرینات با تکرار بالا و ست‌های متوسط یا زیاد هم موجب برانگیختگی و تحریک به رشد فزاینده این قسمت از بدن در آینده می‌شود.

 

برای عضلات فیله کمر چنانچه طبق نظر مربی، فرد آسیب کمری نداشته باشد، تمرین سخت‌تر و شدیدتر مانعی ندارد. لازم است مربیان نسبت به ورزشکارانی که گودی کمر با انحنای زیاد دارند توجه بیشتری نشان دهند. حرکاتی از قبیل پلاور سیم به حالت خم، پلاور دمبل خوابیده، پلاور دستگاه و صلیب پشت جزو حرکات خوبی به شمار می‌روند که می‌بایست در ست‌های کم انجام شود، مثلاً یک‌بار در هفته با تکرار متوسط یا بالا. تمرینات فیله کمر نیز بسیار مناسب هستند.

 

 

 

تمرینات عضله بازو (جهت زیبایی و سلامت)

 

بانوانی که بازوهایی با حجم متوسط دارند بهتر است به منظور فرم دهی بیشتر، یک‌بار در هفته آن‌هم یک تا دو حرکت با ست‌های متوسط و تکرارهای متوسط این عضلات را تمرین دهند؛ البته به هیچ عنوان نباید در هیچ مرحله‌ای از زندگی نسبت به استمرار تمرینات و رعایت رژیم غذائی بی‌توجهی کرد، چرا که ممکن است در آینده حجم این قسمت از بدن افزایش یابد. برای بانوانی که بازوان درشتی دارند به هیچ عنوان تمرین با وزنه و دستگاه توصیه نمی‌شود. برای خانم‌هایی که بازوهای لاغری دارند، هفته‌ای یک تا دو جلسه تمرین با ست‌های کم، تکرارهای متوسط و کم و یک تا سه حرکت پیشنهاد می‌شود. البته در ماه‌های ابتدایی می‌بایست برنامه تمرینی بازو با تعداد حرکات کم و با احتیاط فراوان انجام شود زیرا امکان دارد تمرین با شدت زیاد برای ورزشکار نتیجه معکوس داشته باشد و بازوها لاغرتر و شل شوند. برای تمرین بازو بیشتر حرکات با سیم و دمبل‌های سبک توصیه می‌شود.

 

تمرینات عضلات بالایی شکم (جهت زیبایی و سلامت)

 

برای بانوانی که لگن و کمر پهنی دارند، خانم‌هایی که ارتفاع دنده‌هایشان زیاد است، ورزشکاران زنی که در ستون فقرات و مهره‌ها مشکل دارند و همچنین زنان خیلی چاق، تمرینات شکم محدودی وجود دارد.

 

 

 

تمرینات عضلات پائین شکم (جهت زیبایی و سلامت)

 

در بانوانی که حجم پاهایشان بسیار کم است، انجام تمرینات با تکرار بالا موجب کاهش بیشتر حجم پا در نواحی روی ران‌ها می‌گردد. همچنین خانم‌هایی که مشکل گودی کمر دارند یا ستون مهره‌هایشان آسیب دیده است می‌بایست این حرکات را با زاویه مخصوص انجام دهند.

 

تمرینات عضلات پهلو (جهت زیبایی و سلامت)

 

پهلو شامل سه بخش جلوئی، کناری و پشتی می‌باشد. انجام تمرینات با تکرار زیاد برای قسمت جلو و پشت پهلو بسیار مناسب است اما برای قسمت کناری پهلو نبایست هیچ تمرینی انجام داد زیرا ممکن است منجر به افزایش حجم این قسمت از بدن شود.

 

تمرینات عضلات ران (جهت زیبایی و سلامت)

 

الف) جلو ران: بانوانی که پاهای درشتی دارند معمولاً برای حجیم شدن پاها مستعدتر هستند؛ به همین دلیل می‌بایست تمرینات این نقطه از بدن را به نحوی انجام دهند که در آینده موجب تحریک به رشد بیشتر نشود. بانوانی که پاهای لاغری دارند نیز باید بدون هیچ عجله‌ای و با انتخاب یک برنامه صحیح، تمرینات پا را در سه ماه ابتدائی به تدریج متنوع‌تر و شدیدتر کنند، زیرا افزایش ناگهانی شدت تمرین ممکن است موجب کاهش حجم پا گردد.

 

ب) داخل پا: معمولاً در اکثر بانوان (80 درصد آن‌ها) نواحی داخل پا محلی برای ذخیره چربی است؛ به همین دلیل تمرینات این قسمت از پا می‌بایست طی ماه‌ها (حتی سال‌ها) به شکلی ملایم و با صبر زیاد انجام گیرد، چرا که تمرینات شدید و سنگین از چربی‌های این قسمت می‌کاهد اما در عوض موجب شل شدن و افتادگی پوست می‌گردد.

 

ج) خارج پا: این قسمت از پا در نژادهای شرقی و خاورمیانه معمولاً هلالی شکل است و از میانه بخش خارجی ران‌ها تا کمر ادامه می‌یابد. اکثر بانوانی که تمایل دارند همانند نژادهای اروپائی ران‌های کشیده‌ای داشته باشند، می‌خواهند چربی‌های این قسمت از بدن را خیلی زود از بین ببرند. مربیان ناآگاه نیز با تمرینات اشتباهی از قبیل بالا و پائین آوردن پا از بغل، چه به صورت نرمشی چه با دستگاه و تمرین با دستگاه ابداکتور سعی می‌کنند این افراد را به خواسته‏شان برسانند، غافل از اینکه کار بیهوده و بسیار مضری انجام می‌دهند چرا که این تمرینات موجب چین‌خوردگی و افتادگی بدحالت پوست می‌گردد و در 90 درصد مواقع منجر به کاهش مقطع باسن و بدفرمی آن می‌شود.

 

د) پشت پا: توان این عضله برای ورزشکاران بسیار حائز اهمیت است اما تمرینات مناسب چندانی برای آن وجود ندارد. تمریناتی از قبیل پرس پا به حالت نشسته یا خوابیده، جلو ران با دستگاه، جلو ران تک صاف یا بالشتک روی زانو، ابداکتور، تمرینات باسن با دمبل یا سیم، پشت پا دستگاه، لیفت پشت پا و حرکات ساق پا برای عضلات پا مناسب هستند.

 

 

 

تمرینات با دستگاه‌های ایروبیک (تردمیل، دوچرخه ثابت، الپتیکال)

در بخش‌های بعدی به مکانیزم اثر و تفاوت‌ها و شباهت‌های این دستگاه‌ها می‌پردازیم، اما ناگفته پیداست که تمرین با این دستگاه‌ها نیز باید همانند تمرین با وزنه بر اساس برنامه‌ای صحیح مطابق با وضعیت و اهداف تعیین شده فرد باشد و وضعیت سلامت زانو و کمر ورزشکار نیز کاملاً مورد بررسی قرار گرفته باشد. بانوانی که پائین‌تنه لاغر یا متوسطی دارند و قصد دارند چربی‌های میان تنه خود را بسوزانند می‌بایست با احتیاط با این لوازم تمرین کنند زیرا ممکن است پیش از اینکه چربی‌های میان تنه خود را به اصطلاح آب کنند، حجم پاهای خود را از دست دهند.

 

نکته مهم: بانوانی که تمایل دارند بدنی عضلانی و مردانه داشته باشند نباید به روش‌های فوق تمرین کنند، چرا که بدن خانم‌ها به دلیل ترشح هورمون‌های زنانه که چربی ساز می‌باشد، به ندرت همانند بدن آقایان می‌شود. گفتنی است سطح هورمون تستسترون در مردان بالاتر از زنان می باشد؛ این هورمون در سنین زیر 20 سالگی عضله‏ساز است و بعد از این سن موجب افزایش حجم عضلانی می‌شود.

 

یک توصیه مهم برای بانوانی که می‌خواهند خیلی سریع و به هر قیمتی وزن بدن خود را تغییر دهند:

 

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد کاهش وزن زیاد و ناگهانی در بانوان، موجب کاهش شدید سطح هورمون‌هایی می‌شود که محافظ تخمدان و سینه در برابر سرطان می‌باشند. همچنین افزایش وزنی معادل چهار کیلوگرم بعد از سن 30 سالگی در بانوان، خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر انجام تمرینات مستمر و منظم با شدت ملایم، خطر ابتلا به سرطان رحم را تا حدود 30 درصد کاهش می‌دهد.

 

طرح کارت ویزیت لایه باز سوپر گوشت، ویزیت کارت سوپر پروتئین

طرح کارت ویزیت لایه باز سوپر گوشت، ویزیت کارت سوپر پروتئین

RSS feed.

ریمل حجم دهنده بابی براون Smokey Eye Mascara

ریمل حجم دهنده بابی براون Smokey Eye Mascara

این ریمل حجم دهنده مخصوص افرادی است که بدنبال داشتن مژه هایی بلندتر و حجیم ترند. برس آن کمی کوتاه تر و حجیم تر از برسهای معمولی ریمل است ولی کار خود را به خوبی انجام می دهد.