(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

ویدئوهای آموزش زبان ترکی استانبولی


ویدئوهای آموزش زبان ترکی استانبولی

b3_czm6.png

ویدئوهای آموزش زبان ترکی استانبولی

ویدئوهای آموزش زبان ترکی استانبولی

ویدئوهای آموزش زبان ترکی استانبولی - آموزش زبان ترکی استانبولی پروان آکادمی در حال حاضر از معروفترین و محبوبترین مجموعه های آموزش زبان ترکی استانبولی به فارسی در ایران است. بسته آموزش ترکی استانبولی پروان آکادمی به صورت تصویری زبان ترکی استانبولی را از مقدماتی تا پیشرفته به شما آموزش می دهد.
هدف مجموعه آموزش زبان پروان آکادمی ترکی استانبولی، صرفا آموزش لغات نیست بلکه آموزش تصویری و تقویت شنیدار و گفتار و همزمان آموزش جملات و لغات ترکی استانبولی نیز هست. روش کار این مجموعه به این شکل است که می بایست زبان آموز هر روز یک درس را از این مجموعه (در منزل یا بیرون از منزل) ببینید و گوش دهد. از آنجایی که این مجموعه به صورت تصویری است، به راحتی می توانید یاد بگیرید و صحبت کنید.
دوره مقدماتی و پیشرفته ـ مکالمه زبان ترکی استانبولی پروان آکادمی در سه ماه با روزی ?? دقیقه گوش کردن و یا نگاه کردن به هر درس روش استفاده آسان برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی به زبان ترکی استانبولی برگرفته شده از جدیدترین متد آموزشی روز جهان

  • تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری
  • تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف

بیش از 20 ساعت آموزش شامل محاوره ، آشنایی با لغات ، آموزش حروف اضافه ، آشنایی با جمله سازی دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی و یا تصویری آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید .در این آموزشها با تکرار هوشمندانه و برگشتی ،لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت . شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی میخواهد (تکرار برخی از جملات )که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود .
در ابتدا مکالمه ای پخش میشود ،سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود. این دوره آموزشی شامل 25 درس جداگانه میباشد .آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده باعث میگردد اطلاعات از حافظه اصلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

 

ویدئوهای آموزش زبان ترکی استانبولی

مزیت این شیوه آموزشی چیست ؟

مزیت این روش یادگیری عملی یک زبان است . بسیاری از استادان زبان بر این باورند که بهترین روش یادگیری یک زبان خارجی این است که به آن کشور سفر کنید و مدتی را در بین مردم آنجا سپری کنید . این مجموعه این مساله را برای شمافراهم می کند. افزون بر این قواعد زبان را به شکل بسیار عمیق و درونی آموزش میدهد و شما بدون اینکه متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخود آگاه فرا خواهید گرفت.

  • یادآوری بین زمان مندرج (بر پایه ی قوای ذهنی و به خاطر سپری اطلاعات جدید در بزرگسالان )
  • اصل پیش بینی (پرسش از دانشجوبر اساس آموخته های جدید )

 

برنامه بر پایه یادگیری زنده
بکار گرفتن دانشجو در موقعیتهای روزمره و واقعی برای یادگیری و تمرین آموخته ها است درست به مانند اینکه در کشور بیگانه حضور فیزیکی دارید . بر اساس این روش در هر زبانی یک هسته کلامی وجود دارد که با فراگیری مجموعه لغاتی که بیشترین و ضروری ترین کاربرد را در هر زبانی دارند میتوان بی آنکه مغز را با لغات غیر ضروری و اطلاعات غیر کاربردی انباشته کرد زبان را آموخت.

 

ویدئوهای آموزش زبان ترکی استانبولی

سخن نهایی درباره ویدئوهای آموزش زبان ترکی استانبولی

با این مجموعه از پروان آکادمی شما میتوانید در هر جا و هر مکان زبان ترکی استانبولی را مکالمه کنید در واقع میتوان گفت به علت دسترسی آسان به این مجموعه از کوچکترین فرصتها ( مترو . اتوبوس و حتی رانندگی ) استفاده کرد و مکالمه ترکی استانبولی خود را تقویت کرد.

آیا با خواص باور نکردنی شیره انگور برای درمان بیماری ها آشنا هستید


شیره انگور اصل آب انگور شیرین و گوارایی است که برای غلیظ شدن جوشانده شده است. آنها اغلب در فروشگاه های مواد غذایی سالم یا در بخش غذاهای طبیعی در سوپرمارکت ها یافت می شوند. اما شیره انگور خانگی هرگز در فروشگاه ها یافت نخواهد شد و این یعنی شما باید به دنبال نوع ارگانیک و خانگی آن بگردید!

 

همانطور که از نام آن پیداست حاوی مقدار زیادی قند است. اما قند طبیعی که در صورت اعتدال در مصرف برای تمام اندام های بدن مفید و کمک کننده است.

آنها برای پخت بسیار خوب هستند زیرا بدون افزودن کالری اضافی به محصولات پخته شده رطوبت می بخشند. آنها همچنین طعم فوق العاده ای را برای نان، کلوچه، پنکیک، کلوچه، کیک، پای و حتی بستنی ایجاد می کنند.

مزایای شیره انگور اصل شامل توانایی آن در جلوگیری از پوسیدگی دندان و ارتقای سلامت دندان است. شیره انگور اصل چه فایده دیگری دارد؟

کلمه ملاس از کلمه عربی به معنای شربت یا عسل گرفته شده است. این ماده شیرین در ابتدا از جوشاندن انگور برای استخراج آب آن تولید می شد. امروزه ملاس علاوه بر انگور از نیشکر، ذرت یا سایر گیاهان نیز تهیه می شود.

شیره انگور اصل از دیرباز به عنوان یک درمان طبیعی برای مشکلات گوارشی در نظر گرفته شده است. محتوای قند زیاد آن را به یک منبع عالی انرژی تبدیل می کند. علاوه بر این، شیره انگور اصل حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و التهاب را کاهش می دهد.

 

فواید شیره انگور ملایر

 

 

1. مبارزه با پوسیدگی دندان ها با شیره انگور خانگی

 

یک مطالعه منتشر شده در مجله Dental Traumatology نشان داد افرادی که شیره انگور اصل می نوشند نسبت به افرادی که این محصول را مصرف نمی کنند حفره های کمتری دارند.

 

این به این دلیل است که شیره انگور اصل حاوی پلی فنول است که به تقویت دندان در برابر باکتری ها و اسیدها کمک می کند. همچنین به حفظ سلامت لثه ها کمک می کند.

 

2. ارتقاء سلامت دهان و دندان

 

شیره انگور اصل را می توان به عنوان بخشی از برنامه روزانه بهداشت دهان و دندان استفاده کرد. از آنجایی که حاوی خواص ضد باکتریایی است، می توانید پس از خوردن غذاهای چسبناک مانند آب نبات یا آدامس از آن برای پاکسازی دهان خود استفاده کنید. قبل از استفاده از شیره انگور اصل باید دندان های خود را  مسواک بزنید.

 

3. کاهش التهاب با شیره انگور مرغوب

 

شیره انگور اصل حاوی فلاونوئیدها است که به عنوان عوامل ضد التهابی قوی عمل می کنند. این ترکیبات از تولید مواد شیمیایی التهابی به نام پروستاگلاندین ها جلوگیری می کنند. پروستاگلاندین ها زمانی که در داخل بدن جمع می شوند باعث درد و تورم می شوند.

 

 

4. افزایش سطح انرژی با شیره انگور سیاه

 

از آنجایی که شیره انگور اصل حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات است، انرژی سریعی را ایجاد می کند. یک قاشق غذاخوری شیره انگور خانگی حدود 100 کالری دارد. طبیعتا با مصرف شیره انگور عسلی ملایر متوجه افزایش انرژی و نشاط خود خواهید شد. برای خرید شیره انگور درجه یک روی همین لینک کلیک کنید.

 

 

5. از بیماری قلبی جلوگیری کنید

 

شیره انگور اصل ممکن است از بیماری قلبی محافظت کند زیرا حاوی رسوراترول است، ترکیبی که سطح کلسترول را کاهش می دهد. رسوراترول همچنین فشار خون را کاهش می دهد و فعالیت آنزیم های تجزیه کننده چربی ها در کبد را افزایش می دهد.

 

6. بهبود هضم با شیره ملایری

 

شیره انگور اصل هضم را بهبود می بخشد زیرا حاوی پکتین است، فیبر محلول که در آب حل می شود. پکتین به سموم و مواد زائد موجود در روده متصل می شود و دفع آنها را آسان تر می کند.

 

7. درمان دیابت با شیره انگور

 

شیره انگور اصل منبعی غنی از فیبر غذایی است. فیبر برای حفظ سطح طبیعی گلوکز خون مهم است.

 

 

8. کمک به کاهش وزن

 

شیره انگور اصل کالری کمی دارد اما مواد مغذی بالایی دارد. این یکی از بهترین منابع پتاسیم موجود است. پتاسیم به تنظیم تعادل مایعات و عملکرد عضلات کمک می کند.

 

 

9. محافظت در برابر سرطان با شیره انگور اصل

 

یکی از جنبه های مفید شیره انگور ملایر، قدرت آنتی اکسیدانی آن است. آنتی اکسیدان ها مواد مضری مانند مواد سرطان زا و رادیکال های آزاد را خنثی می کنند. رادیکال‌های آزاد به سلول‌ها آسیب می‌رسانند و به توسعه سرطان کمک می‌کنند. شیره انگور اصل حاوی کوئرستین است، نوعی آنتی اکسیدان که از DNA در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند.

 

10. بهبود عملکرد مغز با شیره انگور درجه یک

 

یکی از سالم ترین کاربردهای شیره انگور اصل به عنوان غذای مغز است. مطالعات نشان می دهد که شیره انگور اصل حافظه و تمرکز را تقویت می کند. این احتمالاً به دلیل وجود ویتامین B6 است که برای رشد سلول های عصبی ضروری است.

 

چگونه شیره انگور اصل را نگهداری کنیم؟

 

شیره انگور اصل را در ظرف دربسته در دمای اتاق و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. اگر آن را در یخچال نگهداری می کنید، حتما قبل از مصرف آن را به دمای اتاق برگردانید.

 

شیره انگور اصل را از کجا بخریم؟

 

شیره انگور اصل را می توانید در فروشگاه های طبیعی و خرده فروشی های آنلاین پیدا کنید. با این حال، اگر می خواهید مطمئن شوید که شیره انگور اصل واقعی دریافت می کنید، قیمت شیره انگور اعلا را فقط از فروشگاه هایی که تولید خانگی و بکر دارند جویا شوید. بدون شک بهترین شیره انگور ایران در ملایر تولید می شود.

 

 

چه چیز دیگری باید در مورد شیره انگور اصل بدانم؟

 

شیره انگور اصل را باید در ظرف دربسته در یخچال یا فریزر نگهداری کرد. مطمئن شوید که آن را برای مدت طولانی منجمد نکنید، زیرا این کار مقداری از ارزش غذایی آن را از بین می برد.

 

به جای شیره انگور اصل از چی استفاده کنم؟

 

اگر شیره انگور اصل دوست ندارید، به جای آن از عسل استفاده کنید. عسل یک جایگزین عالی برای شکر سفره در هنگام پخت است. حتی می توانید کمی شیره انگور اصل به عسل خود اضافه کنید تا شیرینی بیشتری به آن ببخشید.

 

فواید شیره انگور اصل بی پایان است. سعی کنید آن را به دستور العمل های مورد علاقه خود اضافه کنید تا از تمام این فواید شگفت انگیز بهره مند شوید.

 

آیا شیره انگور اصل برای شما مفید است؟

 

بله، شیره انگور اصل بسیار سالم است. مملو از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی است. اما چیزی که آن را بسیار خاص می کند این است که چقدر همه کاره است.

 

 

چگونه شیره انگور اصل را در خانه درست کنیم؟

 

تهیه شیره انگور اصل آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید انگور تازه (ترجیحا ارگانیک)، آب و زمان است. در اینجا چگونه است:

 

  1. انگورها را کاملا بشویید. ساقه، برگ یا دانه را بردارید.
  2. انگورها را در یک کاسه بزرگ بریزید. روی آنها را با آب سرد بپوشانید و بگذارید یک شب خیس بخورند.

 

  1. آب اضافی را تخلیه کنید.

 

  1. انگورها را به مخلوط کن منتقل کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود.
  2. مخلوط را با پارچه پنیر یا صافی مشبک صاف کنید. مواد جامد را دور بریزید.

 

  1. آب صاف شده را در یک قابلمه بریزید. 1 فنجان آب به تابه اضافه کنید. مخلوط را روی حرارت متوسط ??به جوش بیاورید. حرارت را کم کرده و به مدت 30 دقیقه بجوشانید.

 

  1. اجازه دهید مخلوط کاملا خنک شود.
  2. شیره انگور اصل خنک شده را در یک ظرف شیشه ای مات نگهداری کنید. آن را تا 2 ماه در یخچال قرار دهید.

 

  1. برای گرم کردن مجدد شیره انگور اصل کافی است آن را روی اجاق گاز گرم کنید. یا می توانید آن را به مدت 10-15 ثانیه در مایکروویو قرار دهید.

 

  • شیره انگور اصل قرن هاست که برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شود.

 

شیره انگور اصل دقیقا  چه فوایدی دیگری دارد؟

 

  • شیره انگور اصل شربت غلیظی است که از انگور استخراج می شود.
  • حاوی مقادیر زیادی ویتامین C، پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، روی، مس، منگنز و سایر مواد مغذی است.
  • شیره انگور اصل یک درمان طبیعی برای سرماخوردگی، سرفه، گلودرد و سایر بیماری های تنفسی است.
  • همچنین به جلوگیری از پوسیدگی دندان و تقویت استخوان ها کمک می کند.

 

 

 

خواص درمانی شیره انگور

 

شیره انگور اصل برای سلامتی بسیار مفید است. در اینجا نه مورد از فواید شیره انگور اصل آورده شده است. 1. به کاهش سطح کلسترول کمک می کند. 2. گردش خون را بهبود می بخشد. 3. التهاب را کاهش می دهد. 4. به پیشگیری از سرطان کمک می کند. 5. به بهبود هضم کمک می کند. 6. به مبارزه با دیابت کمک می کند. 7. از بیماری های قلبی جلوگیری می کند. 8. به کاهش وزن کمک می کند. 9. به درمان سرماخوردگی و آنفولانزا کمک می کند.

 

استخوان ها و دندان های قوی تر

 

شیره انگور اصل سرشار از کلسیم و ویتامین D است. کلسیم برای استحکام استخوان ها و دندان ها ضروری است. ویتامین D برای سلامت استخوان ها و دندان ها لازم است. پوست و موی بهتر

 

حرکات روده را تنظیم می کند

 

شیره انگور اصل حاوی ماده طبیعی به نام پلی فنول است. این ترکیبات به محافظت در برابر رادیکال های آزاد کمک می کنند. رادیکال های آزاد مولکول های ناپایداری هستند که به سلول ها و بافت ها آسیب می رسانند. شیره انگور اصل به جلوگیری از آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. همچنین از سرطان محافظت می کند زیرا التهاب را کاهش می دهد. التهاب با بسیاری از بیماری ها مانند بیماری قلبی، دیابت، آرتریت، بیماری آلزایمر و حتی سرطان مرتبط است. شیره انگور اصل همچنین به تنظیم حرکات روده کمک می کند. این به این دلیل است که حرکت غذا در طول دستگاه گوارش را تحریک می کند. پریستالسیس روده ها را در حرکت نگه می دارد و از یبوست جلوگیری می کند.

 

.

 

 

فواید و خواص عالی شیره انگور خانگی


فواید و خواص عالی شیره انگور خانگی

 

شیره انگور که در طب سنتی به انگور نیز معروف است، محصولی است که از شیره انگور تهیه می شود. شیره انگور اصل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و فواید زیادی برای سلامتی دارد. در ادامه این بخش سلامت و آبرسانی با ماهیت شیره انگور و خواص مختلف آن آشنا خواهید شد.

شما برای دستیابی به تمامی خواص گفته شده در این مقاله باید شیره انگور خانگی یا همان شیره انگور اصل را تهیه کنید. پس از همین جا به دنبال قیمت شیره انگور ملایر خواهید بود!

 

مصرف بی حد و مرز شیره انگور طبیعی

 

طبیعت شیره انگور و مصرف مداوم و بدون محدودیت آن به افراد سرد مزاج توصیه می شود.

 

فواید شیره انگور خانگی

 

در این بخش برخی از فواید اعجاب آور شیره انگور در افزایش نشاط، هماهنگی و سلامت ویژه را بررسی خواهیم کرد.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن با شیره انگور ملایر

 

شیره انگور اصل حاوی ویتامین های A، B، C و مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم و کلسیم است و برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. شیره انگور به دلیل درصد بالای آنتی اکسیدان ها باعث افزایش گلبول های سفید در بدن، افزایش ایمنی بدن و محافظت از بدن در برابر بیماری ها می شود.

 

افزایش انرژی با شیره انگور درجه یک

 

شیره انگور اصل حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مهمتر و کالری بیشتری نسبت به انگور است و مقدار کمتری از آن را مصرف می کند تا انرژی مورد نیاز بدن شما را تامین کند. شیره انگور اصل همچنین حاوی درصد بالایی از قندهای طبیعی است که به سرعت در بدن حل شده و انرژی بدن را تامین می کند.

 

رقیق شدگی خون

 

شیره انگور به دلیل محتوای معدنی پتاسیم، خون را رقیق می کند، از حملات قلبی جلوگیری می کند و به پیشگیری از بیماری هایی مانند آمبولی و واریس کمک می کند.

 

 

درمان کم خونی با شیره انگور عسلی ملایر

 

شیره انگور عسلی ملایر حاوی آهن و ویتامین B12 است که با افزایش سطح گلبول های قرمز در بدن نقش بسیار موثری در خون سازی دارد، بنابراین یک یا دو قاشق غذاخوری شیره انگور یک سوم آهن مورد نیاز روزانه بدن را تامین می کند. و چون در درمان کم خونی مفید است.

 

پیشگیری از سرطان و کاهش اثر شیمی درمانی

 

آنتی اکسیدان های فراوان و متنوع موجود در شیره انگور از سرطانی شدن سلول های بدن به دلیل رادیکال های آزاد جلوگیری می کند و ترشح اضافی را تحریک می کند و سطح گلبول های سفید را در بدن افزایش می دهد. دوچاب همچنین در درمان عفونت ها و التهاب ها بسیار موثر است و اثرات شیمی درمانی را کاهش می دهد.

 

تقویت حافظه و پیشگیری از بیماری آلزایمر با شیره انگور مرغوب

 

قندهای طبیعی و ویتامین های ضروری موجود در شیره انگور سلول های مغز را تقویت کرده و انرژی لازم برای فعالیت این سلول ها را تامین می کند. همچنین شیره انگور به دلیل خاصیت گرمایی که دارد عملکرد سلول های مغز را بهبود می بخشد و نقش موثری در تقویت حافظه و جلوگیری از پیری مغز ایفا می کند.

 

بهبود حافظه

 

اعصاب را آرام می کند و خلق و خو را بهبود می بخشد

منیزیم موجود در شیره انگور اصل به تعادل کلسیم در اعصاب و عروق خونی کمک می کند، اعصاب را آرام می کند، خلق و خو را بهبود می بخشد و نشاط و انرژی را برای افراد مبتلا به افسردگی افزایش می دهد.

 

عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد

 

مصرف شیره انگور اصل روده و معده را تمیز می کند و اوره را از بدن دفع می کند، همچنین بر ضد نفخ عمل می کند و در نتیجه عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.

 

باز کردن کانال های کبدی با شیره انگور اصل

 

شیره انگور اصل باعث انسداد می شود، بنابراین توصیه می شود از شیره انگور همراه با سرکه انگور برای جلوگیری از گرفتگی مجاری کبد استفاده شود.

 

بهبود سرفه

 

شیره انگور اصل خاصیت نرم کنندگی و ضد التهابی روی ناحیه گلو دارد و برای کسانی که در فصل زمستان از گلودرد و سرفه رنج می برند، مخلوط شیره انگور اصل و آب توصیه می شود.

 

اضافه وزن و چاقی با شیره انگور خانگی

 

شیره انگور به دلیل محتوای قند موجود در این ماده مغذی، کالری نسبتاً بالایی دارد. هر 100 گرم شیره انگور حاوی 329 کالری است، بنابراین به افراد لاغر و لاغر توصیه می شود برای افزایش وزن و تامین انرژی بدن، شیره انگور مصرف کنند. مصرف زیاد این آب میوه برای افراد چاق یا کم تحرک توصیه نمی شود.

 

خواص شیره انگور اصل برای چاقی صورت

 

شیره انگور مقوی محسوب می شود و حاوی کالری زیادی است، بنابراین در چاقی موضعی موثر است. برای پرپشت شدن صورت می توانید از شربت شیره انگور استفاده کنید یا شیره انگور را با شیر یا شیر برنج مخلوط کنید.

 

فواید شیره انگور برای پوست عبارتند از:

 

  • مصرف شیره انگور بافت آسیب دیده پوست را ترمیم می کند و از پیری پوست جلوگیری می کند.
  • مصرف شیره انگور اصل با افزایش گلبول های قرمز به بهبود رنگ پوست و قرمزی کمک می کند.
  • مصرف شیره انگور از پوست در برابر اثرات مضر آفتاب محافظت می کند.
  • مصرف شیره انگور اصل در درمان التهاب ناشی از ضربه در بدن بسیار موثر است.
  • شیره انگور به صورت خوراکی یا ماسک به محو شدن لکه ها و چین و چروک های صورت و جلوگیری از افتادگی پوست کمک می کند.

 

 

فواید شیره انگور اصل برای مو

 

اسید لینولئیک موجود در شیره انگور موها را سالم نگه می دارد و از ریزش مو جلوگیری می کند. ویتامین E و آنتی اکسیدان های موجود در آن نیز انواع مشکلات مو را کاهش می دهد. شیره انگور اصل همچنین حاوی آهن و ویتامین B12 است که باعث بهبود جریان خون در پوست سر و حفظ سلامت و شادابی موها می شود.

 

خواص شیره انگور برای کودکان

 

نوزادان برای رشد به مواد مغذی بیشتری نیاز دارند، بنابراین مصرف شیره انگور اصل برای رشد نوزادان موثر است زیرا حاوی مواد معدنی و ویتامین های بیشتری است. نوشیدن شیره انگور توصیه می شود.

 

فواید شیره انگور برای خانم ها

 

شیره انگور اصل حاوی آهن، کلسیم و منیزیم است و می تواند از دردهای قاعدگی ناشی از کمبود آهن جلوگیری کند، دردهای قاعدگی را درمان کرده و از عضلات رحم محافظت کند. مصرف شیره انگور اصل از بدن در برابر بیماری های استخوانی پس از یائسگی محافظت می کند.

 

شیره انگور اصل برای زنان باردار و شیرده

 

به خصوص در دوران بارداری زنان جوان باید از شیره انگور استفاده کنند زیرا شیره انگور حاوی مواد مغذی زیادی است و باعث بهبود قدرت بدنی و رشد خوب جنین می شود.

 

شیره انگور اصل در دوران بارداری توصیه می شود زیرا حاوی فسفر، کلسیم، منیزیم و ویتامین K است که باعث افزایش تراکم استخوان و جبران کمبود کلسیم می شود.

 

زنان باردار مبتلا به دیابت نباید بیش از حد شیره انگور اصل مصرف کنند.

 

مادرانی که شیر سبک می نوشند می توانند شیر خود را با نوشیدن شیره انگور اصل با کیفیت بالا غلیظ کنند.

 

فواید شیره انگور اصل برای مردان

 

شیره انگور به دلیل دارا بودن ویتامین ها و مواد مغذی غنی باعث شادابی و افزایش میل جنسی در مردان می شود. مصرف شیره انگور اصل به تولید سالم هورمون های جنسی کمک می کند. مصرف شیره انگور به دلیل طبع گرم خود میل جنسی را در افراد سردسیر بیدار می کند.

 

نکات مهم برای نوشیدن شیره انگور خانگی

 

مقدار معمول شیره انگور اصل برای بزرگسالان 1 تا 3 قاشق چایخوری و برای کودکان 1 تا 3 قاشق چایخوری در روز است.

 

استفاده از شیره انگور در زمان ضعیف شدن بدن در فصل زمستان و برای درمان و کاهش بیماری ها در فصل سرما توصیه می شود.

 

خرید شیره انگور ملایر

 

شیره انگور مرغوب ممکن است در برخی مناطق دیگر ایران نیز تولید شود. اما همگی به خوبی می دانیم که خرید شیره انگور ملایر بدون هیچ سک و تردیدی ما را به بهترین شیره انگور در ایران می رساند.

 

 

بهترین دستگاه لیزر کدام است؟


در حال حاضر بهترین دستگاه لیزر کدام است
همانطور که می‌دانید انواع و اقسام دستگاه‌های لیزر تولید شده‌اند که هر کدام‌شان از قابلیت‌های بخصوصی برخوردار هستند. اما عمده مشکلاتی که هر یک از این دستگاه‌های لیزر دارند، ایجاد عوارض بعد از استفاده است. به طور مثال در اکثر دستگاه‌های لیزر عارضه‌ی سوخته شدن پوست بعد از اتمام لیزر وجود دارد که طبیعتاً برای متقاضی لیزر امری ناخوشایند است و اصلاً همین موضوع سبب دوری افراد از دستگاه‌های لیزر شده است.

اما با روی کار آمدن دستگاه‌های پیشرفته‌تر و کاهش عوارض لیزر استقبال مردم برای استفاده از این‌گونه دستگاه‌ها به جهت از بین بردن دائمی موهای زائد افزایش یافته است. در واقع دستگاهی که چنین شوق و ذوقی را در بین افراد ایجاد کرده است، دستگاه لیزر دایود نام دارد. این دستگاه از جمله دستگاه‌های لیزر کاملاً بروز بوده که خیلی زود در اکثر مراکز زیبایی پوست و مو بکار گرفته شده است. با توجه به این موارد، پیشنهاد ما نیز بر استفاده از این دستگاه است، حال می‌خواهید برای مصرف شخصی خریداری کنید و یا قصد بکار بردن آن در کلینیک‌های پوست و مو دارید.

قیمت دستگاه لیزر دایود به چه چیزی بستگی دارد
کیفیت و عملکرد هر دستگاهی متفاوت است در نتیجه باید انتظار قیمت‌های مختلفی از انواع دستگاه‌های لیزر داشت. با این وجود دستگاه لیزر دایود که یک سر و گردن از هم‌گروه‌هایش بالاتر است، کمی متفاوت‌تر تعیین شده است. به طور کلی می‌توان موارد زیر را در قیمت‌گذاری این دستگاه دخیل دانست:

هندپیس فوق العاده راحت که کارآیی شگفت انگیزی دارد.
وجود سیستم خنک کننده‌ی غیر قابل تصور.
وجود چندین طول موج که به پزشک در هنگام کار کمک خواهد کرد.
کیفیت بدنه بسیا محکم.
دارای تأییده از مراکز مهم بین المللی.
اگر چه می‌توان قیمت بالایی برای این دستگاه لیزر متصور بود، اما با توجه به اینکه قصد داریم مرکز فروش بسیار معتبری را در ادامه‌ی این مقاله برای خرید لیزر دایود معرفی کنیم، با قیمت‌های بسیار پایین‌تر نیز می‌توان آن را تهیه کرد.

https://alexdiode.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

 

نکات مهم و ضروری در کاشت درخت بادام


نکات مهم و ضروری در کاشت درخت بادام

درخت بادام از نظر شکل ظاهری درختی با برگ های باریک و ??? تا ? متر ارتفاع و متراکم می باشد. بادام ها داخل میوه هایی شبیه به هلو رشد کمی کنند. اگر چه پوشش دور آن ها برای مردم میوه به حساب نمی آید اما این پوسته از نظر تکنیکی، جزء میوه ها محسوب می شود. تا انتهای این مطلب با آلفا نهال همراه باشید.

برای برداشت بادام شیرین، در هنگام کاشت حتماً باید بادام شیرین بکارید. بادام تلخ و شیرین دو نوع متفاوت از بادام هستند. بادام تلخ دارای سیانید می باشد. از کاشتن این نوع بادام خودداری کنید. گروهی دیگر از بادام ها نیز شکوفه های زیبایی می دهند اما منجر به تولید میوه نمی شوند. این دسته از بادام ها نیز فقط به منظور زیبایی ظاهری که دارند، پرورش داده می شوند.

تمام این توضیحات نشان می دهد که قبل از خرید نهال بادام باید در مورد آن تحقیق و جست و جو کرد. کاشت درخت بادام منوط به کشورهای خاورمیانه بوده و در آب و هوای سرد رشد نمی کند.

کاشت درخت بادام و نحوه صحیح پرورش آن

کاشت درخت بادام منوط به مناطقی با شرایط آب و هوایی خاص می باشد. برای پرورش درخت بادام باید نکات لازم در رشد آن را در نظر داشته باشید. در ادامه کلیات کاشت این درخت و روش های مراقبتی از آن را ارائه می کنیم.

همان طور که گفتیم برای کاشت درخت بادام باید نکات متفاوت و نیز شرایط اقلیمی را در نظر گرفت. کاشت این درخت در حیاط خانه های مسکونی نیز امکان پذیر است و می توان از محاسن این درخت بهره برد. اگر قصد کاشت و خرید انواع نهال را دارید با ما همراه باشید.

احداث باغ بادام

آب و هوا:

بادام در آب و هوای مدیترانه ای با تابستانهای گرم ،خشک و زمستانهای معتدل، مرطوب بخوبی رشد می کند. دمای بهینه برای رشد بین ?? تا ?? درجه سانتی گراد (?? و ?? درجه فارنهایت) و جوانه های درخت نیازسرمایی از ??? تا ??? ساعت زیر ??? درجه سانتی گراد (???? ° F) برای شکستن خواب را دارند.

خاک:

درختان بادام در خاک با زهکشی خوب کاشته می شوند. خاک دارای عمق مناسب باید باشد. درختان بادام در انواع گوناگون خاک رشد می کنند و می تواند در خاک شنی، لومی یا خاک رس خاک کاشته شوند. درختان بهترین رشد را در خاک با PH حدود ??? خواهد داشت، هر چند آنها خاک اسیدی، سطح PH خنثی و قلیایی را نیز تحمل می کنند. حفر گودال کاشت حدود دو برابر عمیق تر و عریضتر از تراکم ریشه. گسترش ریشه در گودال و پوشش دهی مناسب ریشه و خاک در نزدیکی تنه حدود هفت سانتی متر بایستی بالاتر از زمین اطراف باشد.

کاشت:

آماده سازی یک محل برای کاشت، تست مناسب خاک و ایجاد گودال گام اول است. بسته به نتایج، اصلاح خاک و ایجاد خاک یکنواخت با استفاده از ادوات کشاورزی در آماده سازی برای کاشت می تواند انجام شود. انتخاب و طراحی یک سیستم آبیاری قبل از کاشت. فاصله درخت بسته به محل، انواع بادام و طراحی شکل باغ تعیین می گردد اغلب باغات در شکل مربع کاشته می شوند. عرض بین ردیف: ??-?? فوت (??? – ??? متر). فاصله درختان در هر ردیف: ??-?? فوت (??? – ??? متر). طول ردیف: متغیر می باشد. درختان بادام نیاز به آفتاب کامل دارند، حداقل ? ساعت در روز، نور آفتاب بیشتر به معنی شکوفه دهی بهتر می باشد. رنگ کردن سمت جنوبی از تنه و شاخه های بزرگ با دوغاب آهک از درخت در ببرابر آفتاب سوختی محافظت خواهد کرد.

آبیاری:

آبیاری درخت یک بار در هفته در طول سال اول پس از کاشت لازم است. کاهش آبیاری به هر دو تا چهار هفته در سال های بعدی انجام می گیرد. تنظیم آبیاری برای جلوگیری از غرق شدن ریشه در آب و اجازه یافتن خاک به خشک شدن

نحوه کاشت درخت بادام

برای شروع کاشت درخت بادام, ابتدا نهال را از مغازه خریداری کنید. همچنین می توانید دانه تازه و فرآوری نشده را در خاک بکارید. مکانی که برای کشت بادام انتخاب می کنید، باید آفتاب گیر و از نظر نوردهی مناسب باشد. یعنی امکان جمع شدن آب در اطراف ریشه ها وجود نداشته باشد.

ابتدا خاک و زمینی که می خواهید دانه را در آن بکارید، شخم بزنید. این کار بافت خاک شما را نرم و سبک می کند. آن گاه دانه را در عمق ??? تا ? سانتی متری بکارید و روی آن را با خاک بپوشانید.

بهتر است کاشت درخت بادام بدین روش را در فصل پاییز انجام دهید. این کار سبب می شود دانه زیر خاک، زمستان را به راحتی سپری کند و در فصل بهار جوانه بزند و سر از خاک بیرون آورد.

مکان کاشت دانه بادام را با صفحه مشبک سنگین بپوشانید تا دانه های بادام شما از جویده شدن و خورده شدن توسط سایر جانوران در امان بمانند.

اگر به جای کاشت بادام از نهال بادام استفاده کردید و آن را از بیرون خریداری نمودید، باید حفره ای را در باغ یا باغچه برای کاشت نهال ایجاد کنید. این حفره از گلوله ریشه نهال باید بزرگ تر باشد. قبل از کاشت، کل خاک را شخم بزنید تا خاک زیر نهال سفت نباشد. همچنین در صورت تمایل می توانید در هنگام شخم خاک، کمی ماسه به آن اضافه کنید. با این کار، زهکشی خاک به خوبی انجام می شود.

نهال را در همان عمقی بکارید که زمان خرید در همان عمق کاشته شده بود. بادام هایی نیز هستند که خودلقاحی را به تنهایی انجام نمی دهند. بنابراین باید چند نهال بادام را در کنار هم داشته باشید تا درخت میوه دهد. قبل از خرید این موضوع را با فروشنده در میان بگذارید و از خرید نهالی که به تنهایی میوه نمی دهد، خودداری کنید. اگر می خواهید چند نهال را در باغچه یا باغ بکارید، باید فاصله بین آن ها از یکدیگر ? تا ? متر باشد.

مقدمات قبل از کاشت بادام

قبل از کاشت درختان بادام باید بادشکن موثری ایجاد شود. برای این کار می توان از ردیفهای درخت و یا کمر بند حفاظتی مصنوعی استفاده کرد. بادشکن مصنوعی هزینه زیادی دارند ولی از همان موقع احداث قابل استفاده است در حالیکه کاشت درخت به عنوان بادشکن از سال سوم که درختها بزرگ می شوند موثر خواهد بود از بین بادشکن هایی که برای بادام استفاده می شوند درختان سرو بهتر از بقیه هستند. تقویت خاک : قبل از کاشت درخت بادام 200 کیلو ازت و 200 کیلو گرم فسفر در هر هکتار به زمین داده می شود.

نحوه‌ی کاشت درخت بادام

هنگام پرورش درختان بادام، بهتر است بدانید که این درختان، خاک بیش از حد مرطوب را تحمل نمی‌کنند و به شدت به سرمازدگی در بهار حساس هستند. بادام در زمستان‌های معتدل و مرطوب و تابستان‌های گرم و خشک در آفتاب کامل رشد می‌کنند. اگر منطقه‌ی شما این پارامترها را نداشته باشد، بعید است که درخت بادام به شما میوه‌ای بدهد.

علاوه بر این، تعداد کمی از درختان بادام، خودبارور هستند و بنابراین برای تولید میوه به گرده‌افشانی بین گلهای نر و ماده نیاز دارند؛ پس شما باید حداقل دو درخت بکارید. اگر محل کاشت درخت در سطح بالایی قرار داشته باشد، حتی می‌توانید دو درخت بادام را در یک نقطه‌ی واحد بکارید؛ در این حالت درختان با هم رشد می‌کنند و بهم می‌پیوندند و به گل‌ها اجازه داده می‌شود تا گرده‌افشانی کنند.

درختان بادام ریشه‌ی عمیق دارند و باید آن‌ها را در محیط‌های شنی عمیق، حاصلخیز و با زهکشی مناسب کاشت. درختان بادام باید با فاصله‌ی ? تا ? متر مربع از هم کاشته شوند و علی‌رغم اینکه درختان به خشکی مقاوم هستند، باید آبیاری شوند. استفاده از نیتروژن و کود آلی، به رشد آن‌ها کمک می‌کند. این درختان نیاز زیادی به پتاسیم و فسفر دارند.

برای کاشت درخت بادام، حفره‌ای بیشتر از عمق لازم حفر کنید و مطمئن شوید که ریشه‌ها به‌راحتی در عمق حفره قرار می‌گیرند، ریشه های نهال را قبل از کاشت صاف کرده و ناحیه پیوند شده را ?? تا ?? سانتی متر بالای خاک قرار دهید. پس از عملیات کاشت، نهال ها را به‌ صورت عمیق آب دهید. درصورتی‌که محیط زندگی شما بادخیز است، می‌توانید نهال بادام را به یک ستون یا تکیه‌گاه (قیم) ببندید اما پس از گذشت حدود یک سال، تکیه‌گاه آن را بردارید تا درخت رشد مناسبی داشته باشد.

دقت کنید که قبل از کاشت، باید به ریشه‌ها به اندازه‌ی کافی آب داده شود. اطمینان حاصل کنید که ریشه‌ها قبل از قرارگرفتن در زمین، کاملاً مرطوب هستند تا منجر به شروعی خوب برای رشد آن‌ها شود. حفره‌ای که برای ریشه ایجاد می‌کنید باید برای جای گرفتن کل ریشه گسترده و عمیق باشد، به‌طوری‌که ریشه خم نشود. مانند بسیاری از درختان خشکباری، بادام نیز نسبت به دست‌کاری ریشه حساس است؛ بنابراین هرگز نباید آن‌ها را کوتاه کرد و یا آن‌ها را مجبور کرد داخل سوراخی جای‌داده شوند که به اندازه‌ی کافی بزرگ نیست. تا همان اندازه‌ای که هنگام شکل‌گیری نهال در خاک قرار داشته را باید در خاک قرار دهید. باید تفاوت رنگ قابل‌توجه بین ریشه‌ها و بقیه‌ی گیاه را ببینید که نشان می‌دهد کدام قسمت باید در خاک مدفون باشد. این موضوع برای گیاهان ریشه‌ای برهنه و درختان گلدانی یکسان است.

هنگام پرکردن حفره، خاک باید کاملاً در اطراف ریشه فشرده شود. پس از دوباره پرشدن حفره، باید به نهال خود حدود ? لیتر آب بدهید تا در خانه‌ی جدید خود قرار بگیرد. در این مرحله می‌توانید با افزودن مقداری کود حاوی فسفر بالا، به ریشه های درخت خود کمی نیرو بدهید. اگرچه بهتر است در صورت کاشت در پاییز، تا بهار صبر کنید و سپس کوددهی را انجام دهید.

نگه داری از درخت بادام

در سال اول کاشت درخت بادام, باید به نهال بسیار آب دهید. به گونه ای که در طی تابستان و گرما، هفته ای یک مرتبه آن را غرق آب کنید. همچنین می توانید به نهال خود، تقویت کننده ای استاندارد بدهید. هر چند وقت یک بار نهال را از نظر آفات شامل کرم ها، شته ها و… چک کنید. در صورت ضرورت می توانید این آفات را با صابون های حشره کش استاندارد کنترل کنید. شکوفه های بادام بسیار شیرین هستند و از این رو زنبورهای بسیاری را به سمت خود جذب می کنند. بنابراین نگران زیاد شدن زنبورها در اطراف بادام نباشید. این همان اتفاق خوبی است که باید برای درخت شما بیفتد.

برای درخت بادام یک عفونت قارچی وجود دارد. درخت بادام در طی این عفونت، برگ هایش قهوه ای شده و به سمت بالا برمی گردد. در صورت رویت چنین نشانه هایی، بدون درنگ برگ های آلوده را بکنید و از درخت بادام حذف کنید. سوزاندن این برگ ها نیز ایده خوبی برای جلوگیری از رشد قارچ ها می باشد. هر برگ افتاده در اطراف درخت را با وسیله ای مانند چنگک جمع کنید. اگر موفق نشدید عفونت قارچی را کنترل کنید، درخت بادام را باید با بوراکس اسپری کنید. این شیوه برای درمان قارچ بسیار مناسب است.

هرس کردن مختصر و مرتب درخت بادام سودمند است و انجام نادرست آن خطرات و اشکالات زیادی را در پی دارد. هرس نامناسب میتواند منجر به نابودی درخت بادام شود. بهتر است برای هرس آن از افراد متخصص کمک بگیرید.

نحوه آبیاری درختان بادام

آبیاری از مهمترین عملیات مرحله داشت درختان بادام است و موجب بهبود رشد و افزایش عملکرد می شود زیرا مقدار بارندگی در فصل تابستان در مناطق کشت بادام کافی نیست کیفیت آبیاری نیز اهمیت زیادی دارد آبی که حاوی مقدار زیادی نمک است بخصوص در خاکهای رسی کم عمق نباید برای آبیاری استفاده شود. درختان بادام نباید با روش آبیاری بارانی آبیاری شوند زیرا برگ های بادام نسبت به نمک خیلی حساس است. روشهای معمول آبیاری در درختان بادام، آبیاری سطحی و آبیاری قطره ای هستند از آبیاری قطره ای معمولاً در زمینهای ناهموار استفاده می شود.باید توجه داشت که در صورت عدم وجود زهکش مناسب خاک و غوطه ور شدن ریشه های درخت در آب به مدت طولانی باعث پوسیدگی ریشه های درخت بادام خواهد شد.

نحوه برداشت بادام

میوه های بادام را می توان به صورت سبز (چغاله) و یا خشک برداشت کرد . میوه های بادام رقم کاغذی (پوست نازک) نیز در مرحله سبز به منظور مصرف مستقیم برداشت می شود. برداشت میوه های خشک از نیمه دوم مرداد تا اواخر مهر صورت می گیرد. میوه های بادام در باغاتی که آبیاری نمی شوند زودتر از باغاتی که آبیاری می شوند می رسند. در باغات جدید بادام که به صورت مکانیکی برداشت می شوند موارد زیر باید رعایت شود. فاصله مناسب کشت ، فرم دهی مناسب درخت مثلاً فرم گلدانی، مسطح بودن سطح زمین ، کاشت رقمی با عادت رشد عمودی ، دقت در تعیین تاریخ برداشت در ارتباط با زمان رسیدن و شرایط خاک به منظور جدا شدن بهتر میوه های باغهای بادام اغلب دو هفته قبل از برداشت آبیاری می شود.

سطح خاک باید تا حد امکان صاف و عاری از علفهای هرز باشد، درختها توسط دستگاه نیشکر تکان داده شده و میوه ها بر روی زمین می ریزند، سپس میوه ها توسط دستگاههایی که دارای بازوهای مکنده هستند جمع آوری می شود. مقدار عملکرد بادام در هر هکتار از یک تا دو تن (بدون پوست سبز) متغیر است، که به عملیات زراعی از جمله آبیاری و نوع رقم بستگی دارد.

پس از برداشت بادام پوست سبز آن جدا می شود.ماشین هایی که برای بادام پوست سخت بکار می روند برای بادام های پوست نازک و پوست کاغذی مناسب نیستند و در صورت استفاده از این ماشین ها باید تنظیم آنها عوض شود. سپس میوه ها در معرض آفتاب به مدت 3 تا 4 روز خشک می شوند تا مقدار رطوبت آنها به 8 تا 5/8 درصد کاهش یابد. احتمالاً در انبار نیز رطوبت میوه ها حدود یک درصد کاهش می یابد. نگهداری بادام های پوست نارک به علت کپک زدگی مشکل است.

نحوه هرس درخت بادام

در باغ‌های قدیمی هرس از طریق قطع شاخه‌های خشک و پاجوش‌ها انجام می‌گیرد. در باغ‌های جدید که براساس اصول باغبانی‌کاشته شده‌اند دو نوع هرس انجام می‌شود :

  1. هرس شکل

هرس شکل بادام معمولاً جامی است.در رقم‌هایی که شاخه‌های آن تمایل به رشد افقی دارند درخت را پا‌بلند می‌گیرند و آن‌را از 120 سانتی‌متری قطع می‌کنند ولی در رقم‌هایی که شاخه‌ها رشد عمودی دارند مانند رقم «محب علی» طول تنه را 60 تا 100 سانتیمتری می‌گیرند. در سال دوم بالا‌ترین جوانه روییده از پایین محل قطع را به عنوان جایگزین تنه اصلی انتخاب کرده و آن را بالاتر از بقیه شاخه‌ها هرس می‌کنند و بقیه شاخه‌ها را در چهار طرف این محور و کوتاه‌تر از شاخه جایگزین هرس می‌کنند را حدود 30 سانتی‌متر می‌گیرند.

در سال سوم شاخه‌های فرعی درجه یک را به طول30 سانتی‌متر نگه می‌دارند و بقیه شاخه‌ها را سربرداری می‌کنند. در سال چهارم اسکلت درخت تشکیل می‌شود و دیگر سربرداری انجام نمی‌گیرد.زمان انجام هرس اسفندماه و در هنگام خواب درخت است.

  1. هرس سالیانه

درخت بادام چندان نیاز به هرس سالیانه ندارد و در هر دو تا سه سال یکبار شاخه‌های خشک و نابجا و آفت‌زده قطع می‌شوند البته پاجوش‌ها هر ساله حذف شود.

https://alphanahal.ir/almond-seedlings/

بهترین قیمت آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی ایرانی


بهترین قیمت آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی ایرانی

آیا شما به دنبال بهترین قیمت آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی ایرانی هستید؟ آیا می دانید بهترین آسیاب قهوه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ آیا بین خرید آسیاب قهوه ایرانی و خارجی تردید دارد. ما در ادامه این پست به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

بهترین آسیاب قهوه صنعتی

فارغ از این که شما قصد خرید آسیاب قهوه ایرانی یا خارجی را داشته باشید بهترین آسیاب قهوه صنعتی باید دارای مشخصات منحصر به فردی باشد که عبارتند از:

قدرت زیاد موتور

در آسیاب قهوه صنعتی قدرت موتور حائز اهمیت است. زیرا حجم قهوه برای آسیاب زیاد می باشد از این رو باید قدرت و سرعت موتور به گونه ای باشد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را در بر داشته باشد. توجه داشته باشید آسیاب قهوه صنعتی باید در عین سرعت برای آسیاب کردن قهوه کیفیت بالایی داشته باشد یعنی آسیاب در عملکردهای طولانی مدت هم بتواند یک آسیاب حرفه ای یکنواخت و یکدست داشته باشد.

فن قدرتمند برای خنک کنندگی

مهم ترین نکته برای آسیاب حرفه ای طولانی مدت، گرم نشدن دستگاه است زیرا با افزایش دما و گرم شدن موتور پودر قهوه برشته می شود و کیفیت خوبی ندارد از این رو دستگاه هایی که فن خنک کنندگی ندارند باید برای مدتی خاموش باشند تا دما کاهش پیدا کند و دوباره ادامه آسیاب را انجام دهند این در حالی است که دستگاه آسیاب قهوه با فن خنک کنندگی این مشکلات را ندارند و به راحتی می توانند در ساعت های طولانی با عملکرد خوب کار کنند و این مساله باعث صرفه جویی در زمان و انرژی خواهد بود. توجه داشته باشید قیمت آسیاب قهوه صنعتی با فن خنک کنندگی قطعا بیشتر از دستگاه هایی که این ویژگی را ندارد.

عدم باقی ماندن قهوه در دستگاه

یکی از مهم ترین مشکلات در آسیاب قهوه این است که شما بعد از آسیاب با درجه درشت یا درجه ریز مقدار زیادی بین 200 تا 300 گرم پرتی قهوه خواهید داشت تا دوباره بتوانید آسیاب را روی درجه دیگری تنظیم کنید. این یعنی اتلاف هزینه و زمان این درحالی است که برخی آسیاب ها این میزان پرتی را به حداقل رسانده اند و یا پرتی آسیاب قهوه در درجه بندی متنوع صفر است به عنوان مثال آسیاب قهوه یوکار یکی از بهترین آسیاب های ایرانی است که توانسته این مشکل را به کلی حل کند و پرتی قهوه در آسیاب های متنوع و پشت سرهم به صفر برسد؛ یعنی شما در کسری از ثانیه بدون هیچ گونه باقی ماندن قهوه قبلی می توانید آسیاب جدید خود را انجام دهید.

درجه بندی متنوع در آسیاب

بهترین آسیاب قهوه صنعتی باید به گونه ای باشد که شما بتوانید انواع آسیاب از درجه بندی ریز، متوسط ، درشت و ... را با دقت زیاد برای انواع دستگاه های قهوه ساز داشته باشید از این رو آسیاب قهوه باید بتواند در درجه بندی متنوع بهترین نتیجه را داشته باشد.

تیغه مقاوم و با کیفیت

مهم ترین نکته در عملکرد دستگاه آسیاب داشتن یک تیغه مقاوم و با کیفیت است که بتواند در آسیاب دانه های سخت قهوه دوام بیاورد و شکنندگی کمی داشته باشد. به بیان ساده تر استحکام بالایی داشته باشد تیغه هایی از جنس استیل و فولاد یکی از مقاوم ترین تیغه ها هستند.

بدنه محکم و رنگ بندی زیبا

داشتن بدنه محکم و با کیفیت در آسیاب قهوه باعث سهولت در تمیزی و دوام در طولانی مدت خواهد بود علاوه بر این نوع رنگبندی و زیبایی ظاهری هم یک گزینه مهم به شمار می آید.

ضمانت و خدمات پس از فروش

در نظر داشته باشید گارنتی و ضمانت کالا بسیار حائز اهمیت است و نشان می دهد کالا چقدر کیفیت لازم را دارد. از طرفی داشتن خدمات پس از فروش به شما کمک می کند در صورت خرابی دستگاه یا قطعه به مشکل بر نخورید و بتوانید با هزینه مقرون به صرفه دستگاه را تعمیر کنید. یکی از مشکلات

 

اگر شما هم به دنبال بهترین قیمت آسیاب قهوه صنعتی ایرانی هستید این پست از دست ندهید! قطعاً یکی از چالش های مهم برای انتخاب آسیاب قهوه صنعتی داشتن ویژگی های خوب به همراه قیمت مناسب است که ما در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های آسیاب قهوه صنعتی خوب

یکی از مهم ترین گزینه های انتخاب برای آسیاب قهوه صنعتی داشتن بهترین ویژگی ها برای آسیاب است که برخی از آنها عبارتند از:

  • داشتن سرعت بالا برای آسیاب قهوه
  • قدرت موتور فوق العاده برای خرد کردن
  • عدم باقی ماندن قهوه در محفظه و عدم پرتی زیاد قهوه
  • عدم مخلوط شدن قهوه در تنظیم درجات متعدد و پشت سر هم
  • امکان داشتن تنظیم درجه برای سهولت در انتخاب نوع آسیاب قهوه
  • محفظه قابل شستشو به منظور نظافت
  • قابلیت جدا شدن هاپر از دستگاه
  • طراحی زیبا و رنگبندی متنوع در دستگاه آسیاب قهوه
  • دارای فن خنک کنندگی قوی به منظور خنک نگه داشتن موتور
  • عدم برشته شدن قهوه در هنگام عملکرد زیاد
  • تیغه مقاوم و با دوام برای آسیاب دانه های سخت قهوه
  • انجام آسیاب یکدست و یکنواخت در نتیجه نهایی
  • قیمت مناسب و منطقی
  • دارای ضمانت و خدمات پس از فروش

همه این موارد در کنار یکدیگر می توانند بهترین آسیاب قهوه صنعتی ایرانی را فراهم کنند. اما کدامیک از برندهای ایرانی توانسته همه این موارد را رعایت کند. آیا آسیاب قهوه صنعتی ایرانی با این مشخصات موجود است؟ در ادامه به این مساله می پردازیم.

قیمت آسیاب قهوه صنعتی ایرانی

همانطور که می دانید همه آسیاب های قهوه صنعتی خارجی نمی توانند خوب و مفیر باشند برخی از آنها مشکلات زیادی در عملکرد دارند و در نهایت تعداد محدودی می توانند نیاز شما را به خوبی برآورده کنند. در نظر داشته باشید دستگاه آسیاب قهوه صنعتی خارجی بسیار گران بوده و در صورت خرابی، قطعات آنها در بازار به سختی یافت می شود و با قیمت بالایی عرضه می گردد. از این رو تهیه آسیاب قهوه صنعتی ایرانی که بتواند هزینه مقرون به صرفه ای داشته باشد و تمام نیازهای شما را برآورده کند بهتر است.

 آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار 

قیمت اسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار با داشتن تمام موارد استاندارد برای آسیاب یکی از آسیاب های قدرتمند ایرانی است که علاوه بر کیفیت توانسته قیمت مناسبی را هم داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از کافه داران و قهوه فروشی ها از آن استفبال گسترده ای کرده اند.

مشخصات آسیاب قهوه صنعتی ایرانی یوکار

  • دارای قدرت موتور 2 تا 3 اسب بخار
  • ارتفاع دستگاه بدون هاپر 40 سانتی متر
  • ارتفاع هاپر: 25 سانتی متر و ظرفیت 5 کیلو گرم
  • دارای فن خنک کنندگی قوی برای مانع شدن از گرم شدن موتور
  • عدم برشته شدن قهوه در عملکرد بالای دستگاه به علت داشتن فن خنک کنندگی
  • قابلیت جدا شدن هاپر از دستگاه و قابل شستشو بودن
  • تنظیم درجه تا 23 درجه متنوع
  • دارای آهن ربا به منظور جذب فلزات و مانع ورورد آن به داخل محفظه
  • قطر تیغه 140 میلی متر و جنس آلیاژ فولادی مقاوم
  • قابلیت آسیاب قهوه ترک 65 کیلو در یک ساعت
  • قابلیت اسیاب اسپرسو 120 کیلو در یک ساعت
  • دارای یکسال ضمانت رایگان
  • خدمات پس از فروش در سراسر کشور
  • قیمت مناسب و منطقی نسبت به کارایی و دستگاه های مشابه
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد با رنگیندی متنوع
  • بدنه از جنس فلز با پوشش رنگ استاتیک

این اسیاب توانسته یکی از بهترین آسیاب های قهوه صنعتی ایرانی باشد و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد. این برند توانسته در سه مدل متنوع آسیاب قهوه صنعتی ارائه کند که هرکدام با توجه به کارایی و میزان قدرت می تواند مناسب افراد مختلف باشد. آسیاب قهوه صنعتی یوکار مدل 650 یک نمونه کاملاً صنعتی و قدرتمند است و مناسب برای قهوه فروش های بزرگ یا کافی شاپ های شلوغ می باشد.

آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار مدل 420 یک نمونه نیمه صنعتی است که بیشتر برای قهوه فروشی های متوسط مورد استفاده قرار میگیرد و ظرفیت ان نسبت به مدل قبلی کمتر است اما کیفیت ، سرعت و دقت در هیچ کدام از نمونه ها متفاوت نیست و فقط میزان ظرفیت کمتر است.

مدل سوم یک آسیاب قهوه خانگی است که بسیار حرفه ای و قدرتمند می باشد و مدل 250 نام گذاری شده است. ایت نمونه مورد استقبال گسترده قرار گرفته و بسیاری از افراد علاقمند به قهوه ، کافی شاپ های کوچک، رستوران داران و ... این مدل را ترجیح می دهند. زیرا نسبت به مدل های دیگر فضای کمتری اشغال می کند و قیمت مناسب تری دارد.

کاربرد آسیاب قهوه صنعتی

همانطور که از اسم آن پیداست آسیاب قهوه صنعتی بیشتر در زمینه آسیاب قهوه با حجم بالا مورد استفاده قرار میگیرد. اما چه نیازی است که ما از آسیاب قهوه صنعتی استفاده کنیم و آسیاب قهوه خانگی چه مشکلاتی دارند؟ د رنظر داشته باشید آسیاب های قهوه خانگی بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار میگیرند و حتی برخی از آسیاب ها را نیز پوشش نمی دهند. به عنوان مثال دستگاه آسیاب قهوه ترک بیشتر صنعتی هستند و کمتر دستگاه آسیاب خانگی می تواند برای قهوه ترک آسیاب کند. همچنین درجه بندی متنوع در دستگاه های آسیاب قهوه خانگی وجود ندارند و یا محدود و با کیفیت پایین است. این در حالی است که در دستگاه آسیاب قهوه صنعتی یا نیمه صنعتی شما این مشکلات را نخواهید داشت و به صورت حرفه ای می توانید در هر سطحی آسیاب قهوه داشته باشید. از این رو داشتن آسیاب قهوه صنعتی  برای مشاغل و حرفه های مرتبط با حوزه قهوه یکی از ضروریات این شاخه است. اینکه شما در روز چقدر حجم قهوه برای آسیاب داشته باشید یا مشتریان شما روزانه چقدر هستند مشخص می کند شما نیازمند کدام دستگاه هستید!

نتیجه گیری:

با توجه به پیشرفت صنعت قهوه در کشور تقاضا برای خوردن و درست کردن قهوه نیز بالاتر رفته و افراد به دنبال روش های حرفه ای تر برای تهیه قهوه هستند. یکی از مهم ترین نکات برای تهیه قهوه بی عیب و نقص داشتن آسیاب قهوه عالی و یکنواخت است. شما با خرید و قیمت آسیاب قهوه حرفه ای یا نمیه صنعتی خوب ایرانی می توانید بهترین نتیجه گیری را با قیمت منطقی و مناسب داشته باشید. توجه داشته باشید آسیاب قهوه صنعتی یوکار توانسته در نمایشگاه های صنعت قهوه رتبه دوم کسب کند و قابل رقابت با آسیاب های خارجی باشد و رضایت مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور د رکارنامه خود داشته باشد.  برای اطلاعات بیشتر می توانید در سایت یوکار به نشانی uokar.ir  مراجعه کنید.

منبع: https://www.etelanews.com/fa/news/271435/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C

 

 

 

 

اسباب بازی ماشین کنترلی


فروشگاه اسباب بازی و سرگرمی های رادیو کنترلی آسیاوند مرجع اصلی عرضه  ماشین کنترلی در ایران.

اسباب بازی ماشین کنترلی

آسیاوند مرکز خرید اسباب بازی ماشین کنترلی با ارائه انواع RC CAR  و سرگرمی های اسباب بازی رادیویی زمینی مانند ماشین کنترلی بنزینی آفرود همچنین ماشین آلات راهسازی آرسی همچون بیل مکانیکی و لودر شارژی در  کشور همراه با تضمین قیمت ارزان و اصالت کالا است.

m1_od26.jpg

 

ماشین کنترلی بنزینی دارای زیر مجموعه های آنرود و آفرود و سبک های باگی و تراک می باشد که بسته به نیاز و بودجه کاربر از سطج قیمت متفاوتی برخوردار است.

اسباب بازی های زمینی از برند های متنوعی در دسترس هستند که با توجه به تنوع قیمت و کیفیت نیاز به بررسی و تحقیق پیش از خرید این سبک ویاسل ضروری می باشد.

فروشگاه آسیاوند با کاردی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز و علاقه مندان به دنیای آرسی است.

 

ماشین آلات راهسازی کنترلی

همان گونه که پیش تر اشاره شد بخش مهمی از اسباب بازی های آرسی شامل ماشین آلات راهسازی کنترلی می شود که در دسته حرفه ای محصولات متنوعی وجود دارد.

برند هوینا و دبل ای از تولید کنندگان اسباب بازی راهسازی حرفه ای هستند. فروشگاه آسیاوند مرجع اصلی عرضه محصولات هوینا و دبل ای در ایران عرضه کننده مدل های متنوع بیل مکانیکی کنترلی هیدرولیک و لودر آرسی شارژی می باشد.

 

 

 

اسباب بازی ماشین کنترلی


فروشگاه اسباب بازی و سرگرمی های رادیو کنترلی آسیاوند مرجع اصلی عرضه  ماشین کنترلی در ایران.

اسباب بازی ماشین کنترلی

آسیاوند مرکز خرید اسباب بازی ماشین کنترلی با ارائه انواع RC CAR  و سرگرمی های اسباب بازی رادیویی زمینی مانند ماشین کنترلی بنزینی آفرود همچنین ماشین آلات راهسازی آرسی همچون بیل مکانیکی و لودر شارژی در  کشور همراه با تضمین قیمت ارزان و اصالت کالا است.

m1_od26.jpg

 

ماشین کنترلی بنزینی دارای زیر مجموعه های آنرود و آفرود و سبک های باگی و تراک می باشد که بسته به نیاز و بودجه کاربر از سطج قیمت متفاوتی برخوردار است.

اسباب بازی های زمینی از برند های متنوعی در دسترس هستند که با توجه به تنوع قیمت و کیفیت نیاز به بررسی و تحقیق پیش از خرید این سبک ویاسل ضروری می باشد.

فروشگاه آسیاوند با کاردی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز و علاقه مندان به دنیای آرسی است.

 

ماشین آلات راهسازی کنترلی

همان گونه که پیش تر اشاره شد بخش مهمی از اسباب بازی های آرسی شامل ماشین آلات راهسازی کنترلی می شود که در دسته حرفه ای محصولات متنوعی وجود دارد.

برند هوینا و دبل ای از تولید کنندگان اسباب بازی راهسازی حرفه ای هستند. فروشگاه آسیاوند مرجع اصلی عرضه محصولات هوینا و دبل ای در ایران عرضه کننده مدل های متنوع بیل مکانیکی کنترلی هیدرولیک و لودر آرسی شارژی می باشد.