(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

استفاده از دوربین مداربسته در فضای باز


استفاده از دوربین مداربسته در فضای باز

استفاده از یک سیستم دوربین مداربسته در فضای باز به منظور نظارت، کنترل، و اهداف امنیتی و همچنین محافظت از مکان ها از جمله دلایلی می­باشند که منجر به نصب سیستم­ نظارتی در فضای باز می­ گردند. تعداد زیادی متغیرهای منحصر به فرد وجود دارد که با نصب یک سیستم دوربین در فضای باز مرتبط می­باشند. دوربین های امنیتی به تنهایی دارای قابلیت­های انعطاف پذیری گسترده ای می­باشند که هر یک از آنها در عملکردهای خاص خود، به طور ویژه برای قابلیت های منحصر به فردی طراحی شده اند.

 

کاربردهای یک سیستم نظارت تصویری

شرکت ها و افراد حقیقی، با نصب و اجرای یک سیستم دوربین مداربسته ی خارجی می توانند از مزایای متعددی بهره­ مند گردند. برخی از کاربردهایی که یک سیستم نظارتی می تواند در اختیار شما یا شرکت شما قرار دهد عبارتند از:

  • حفاظت از اموال و داریی ها
  • پیشگیری از ضرر و سرقت
  • پیشگیری از فعالیت های جنایی
  • نظارت ?´?? بر قلمرو

همه اینها روش هایی برای صرفه جویی در هزینه شرکت های شما ، محافظت از دارایی ها و حفظ آرامش کلی است که به شما امکان می دهد تا بتوانید بیشتر بر روی تجارت و سایر موارد در دسترس تمرکز نمایید.

حفاظت از اموال و داریی ها، پیشگیری از ضرر و سرقت، پیشگیری از فعالیت های جنایی، نظارت ?´?? بر قلمرو از جمله کاربردهای یک سیستم نظارت تصویری می باشد.

محصولات سیستم دوربین مداربسته در فضای باز

 

حتما بخوانید:  دوربین مداربسته  

 

 ایمن تصویر امرتات، ارائه دهنده ی برترین سیستم های امنیتی و تولید کننده انواع تجهیزات سیستم­های نظارت تصویری در محیط های باز می باشد. ما به ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات برای اهداف امنیتی و نظارتی، افتخار می کنیم. از دوربین های امنیتی گرفته تا ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال یا شبکه و تمام لوازم جانبی همراه آنها ، ایمن تصویر امرتات می تواند در یافتن محصولات و راهکار مناسب، متناسب با نیاز نظارتی و امنیتی مورد نظر شما کمک نماید. دوربین های امنیتی به تنهایی انواع مختلفی دارند که مخصوص اهداف خاصی می باشند.

?.دوربین های گلوله ای (bullet) 

دوربین های گلوله ای (bullet) از انواع دوربین های مقاوم در برابر شرایط مختلف جوی بوده و می تواند آسان ترین حالت نصب برای هر شخصی را ارائه دهند.

?.دوربین های امنیتی باکس (Box) 

دوربین های امنیتی باکس (Box) که در آن امکان تغییر لنزها برای ایجاد حداکثر وضوح تصویر وجود دارد.

?.دوربین های گنبدی (Dome)

دوربین های گنبدی (Dome) نیز به گونه ای ساخته شده اند تا در صورت نیاز به نظارت بر مناطق داخلی ساختمان، با یک سیستم دوربین در فضای باز نیز فعال شوند.

?.دوربین های Pan Tilt

  • دوربین های Pan Tilt، دوربین­هایی با قابلیت تنظیم از راه دور بوده و به کاربر امکان بزرگنمایی و کوچک نمایی تصاویر را می دهد تا بر روی منطقه خاصی که نیاز به محافظت دارد تمرکز نمایند.

ذخیره سازی تصاویر

ذخیره سازی تصاویر، بخش دیگری از یک سیستم دوربین امنیتی در فضای باز می­باشد که برای حفظ و نگهداری تصاویر ضبط شده توسط دوربین­های مداربسته، باید اجرا شود. دستگاه­های ضبط­کننده در برند ها و سبک های مختلفی ارائه می شوند و مجموعه ایمن تصویر امرتات تولیدکننده و عرضه­کننده بهترین ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال و شبکه می­باشد. برخی از ضبط کننده ها ساخته شده اند تا تنها مقدار محدودی از تصاویر نظارتی را نگه داری نمایند، در حالی که بسته به ظرفیت حافظه، برخی دیگر از ضبط­کننده­ها قادر به نگهداری تصاویر به مدت چندین ماه هستند.

هر شخص یا سازمانی با توجه به نیازهای خود، مدت زمان متفاوتی برای ذخیره­سازی و نگهداری تصاویر در نظر دارد.

درصورت تمایل می­توانید با کارشناسان مجموعه ایمن تصویر امرتات تماس حاصل فرمایید تا با مشاوره و راهنمایی، بهترین سیستم مداربسته متناسب با نیازهای خود را انتخاب نمایید.

فناوری نظارت بر اطراف

یکی دیگر از جنبه های سیستم­های مداربسته در فضای باز ، فناوری نظارت بر اطراف است. شرکت ایمن تصویر امرتات در تلاش است تا جدیدترین مانیتورینگ ویدئویی دیجیتال را به مشتریان خود ارائه دهد. مانیتورینگ ویدیویی دیجیتال یا نظارت ویدیویی از راه دور ، روشی برای نظارت ?? ساعته بر روی اماکن شما می­باشد. برخلاف روش های امنیتی سنتی، استفاده از سرویس فیلم دیجیتال می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها شده و دیگر مجبور نیستید زمان زیادی صرف مراقبت از افرادی نمایید که در محل زندگی یا کارتان هستند.

بیشتر بخوانید: dvr دوربین مداربسته    nvr دوربین مداربسته       آنتن وایرلس

استفاده از این فناوری و سایر قابلیت های موجود در یک سیستم دوربین مداربسته در فضای باز، می تواند به شبکه ای بستگی داشته باشد که تصمیم دارید همراه با تجهیزات دوربین امنیتی خود، آن را پیاده سازی نمایید

نتیجه گیری :

استفاده از یک سیستم دوربین مداربسته در فضای باز به منظور نظارت، کنترل، و اهداف امنیتی و همچنین محافظت از مکان ها از جمله دلایلی می­باشند که منجر به نصب سیستم­ نظارتی در فضای باز می­ گردند.

 

لزوم استفاده از برق اضطراری در دوربین های مداربسته


لزوم استفاده از برق اضطراری در دوربین های مداربسته

قطع برق هر چند به ندرت اتفاقی است که اجتناب ناپذیر است .
اگر اتفاقی در زمان قطع برق رخ دهد و سیستم دوربین مداربسته ی شما به علت قطع برق قادر به ضبط تصاویر نباشد ، چه می شود ؟
اگر سارقان، قبل از سرقت برق ساختمان را قطع کنند چطور ؟ اگر مجبور باشید برای انجام کاری برق ساختمان را قطع کنید و دوربین های مداربسته نیز قطع شوند و در این لحظه اتفاقی رخ دهد چطور؟ در این مرحله ups های مخصوص دوربین مداربسته وارد عمل می شوند . در این مقاله به بحث درباره ی راهکار های برق اضطراری و ups های مخصوص دوربین مداربسته خواهیم پرداخت .

 

 

بدیهی است که استندلون ها ( DVR / NVR ) اعم از بی سیم و سیمی بدون برق نمی توانند هیچ کاری انجام دهند . نه ضبط ، نه تشخیص حرکت ، نه دسترسی از راه دور و نه هیچ چیز دیگری .
خبر خوب این است که با قطع برق شما تنظیمات انجام شده در استندلون ها را از دست نخواهید داد و پس وصل مجدد برق نیاز به تنظیمات مجدد نمی باشد . ولی نکته اصلی و اساسی این است که سیستم دوربین مداربسته همیشه باید روشن و متصل به برق باشد تا دچار Video Loss یا از دست دادن تصاویر نشود و به صورت ?? ساعته در هفت روز هفته کار کند .

راه حل برق همیشگی برای دوربین های مداربسته

UPS ها تامین کننده برق برای دستگاه های برقی می باشند ، UPS ها دارای باتری هایی می باشند که می توانند تا مدت مشخص برق را در زمانی که برق قطع می باشد تامین کنند .

با استفاده از UPS های روشن ?? ساعته ، دوربین های مداربسته خود را تضمین کنید و هرگز نگران قطعی برق نشوید .”  اگر UPS داشتم ، دوربین ها، دزد را شناسایی میکردند ”  این جمله حسرت آلود توسط افرادی که UPS استفاده نمی کردند به وفور شنیده شده است .

 

چگونه می توان زمان تامین برق UPS را مشخص کرد ؟

در ابتدا باید تعداد دوربین ها را مشخص نموده و میزان مصرف آن ها را در یک ساعت را حساب کنید . سپس میزان نیازتان را مشخص کنید و متناسب با آن باتری و UPS  خود را انتخاب کنید .

 

حتما بخوانید: پیشگیری از خرابی زودرس سیستم مداربسته

تفاوت باتری با ups چیست ؟

ups به مجموعه تامین برق در زمان قطع برق گفته می شود ولی باتری تنها قسمتی از ups  می باشد که محل ذخیره ی برق می باشد .

تفاوت ups دوربین مداربسته با سایر ups ها چیست ؟

? UPS های دوربین مداربسته متناسب با نیاز شما انتخاب می شود و خروجی ?? ولت با تعداد خروجی مشخص دارد که هر خروجی تامین کننده یک دوربین خاص می باشد ولی UPS  های معمولی برق ??? ولت می دهد .

?  UPS های مخصوص دوربین مداربسته (برق اضطراری دوربین مداربسته) مقرون به صرفه تر از UPS های ???V می باشد .

 

باتری UPS ها

? داخلی (اینترنال)
این نوع باتری ها داخل خود UPS قرار می گیرد .

? خارجی ( اکسترنال )
این نوع باتری ها به صورت خارجی در کنار UPS  ها قرار می گیرند .

? نکته : UPS های Internal به دلیل اشغال فضای کمتر، دارای قیمت بالاتری می باشند .

حذف آداپتور

آداپتور ها اغلب آسیب پذیر می باشند و در صورت از کار افتادن آداپتور دوربین مداربسته متصل به آن آداپتور قطع می شود .
استفاده از ups مخصوص دوربین مداربسته شما را از استفاده ی آداپتور ها فارغ می سازد .

نتیجه گیری

UPS ها تضمین کننده ی خوبی برای ثبت و ضبط تصاویر در زمان قطع برق می باشد . پارامتر هایی مانند نوع UPS و نوع باتری زمان برق رسانی همگی در قیمت UPS تاثیر گذارند.

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/4d7b61e2-8060-647b-1717-29e89affdfe8/484a21ac4bebdb91b4409035ba2924c9

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2022/2/-/2168391

https://infosite.siterubix.com/%d8%a7%d8%ac%d8%b2%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

https://www.pawer.global/activity/p/345754/

 

مدل‌های DELL EMC UNITY XT STORAGE


مدل‌های DELL EMC UNITY XT STORAGE

در سری‌های جدید DELL EMC موسوم به Unity XT، آرایه های ذخیره ساز به میزان 2 برابر دارای IOPS بیشتر، فضای رم بیشتر و 50% درایو بیشتر نسبت به سری های قبلی خود دارا می باشد.

 در بخش تکنولوژی خبرگزاری ایلنا  گزارش جامعی در ارتباط با مقایسه مدل های ذخیره ساز ها بیان شده است . این ذخیره سازهای All Flash و Hybrid با داشتن کنترلرهای Dual Active و ویژگی های Enterprise به نحوی طراحی شده اند که عملکرد خوبی داشته باشند و data reduction یا تقلیل داده را به میزان 5 برابر بهینه نموده و موجب ساده سازی اهداف multi-cloud سازمان ها شده است.

معماری

ذخیره سازهای unity xt به دلیل دارا بودن پردازنده های قدرتمند خانواده intel Xeon، یک معماری یکپارچه برای بلاک، فایل و Virtual Volume ها همراه با پشتیبانی همزمان از پروتکل های Fiber Channel، ISCSI و NAS را فراهم می کنند. هر یک از این ذخیره سازها از دو Storage Processor و از رابط  SAS 12Gbبرای back end دستگاه و از یک معماری چند هسته ای بهره می برند تا بهترین عملکرد از لحاظ کارایی و عملکرد را ارائه کنند. هم چنین با استفاده از Disk Array Enclosure ها (DAEs) می توان فضای ذخیره سازی را افزایش داد.

n2_kn6w.png

مشخصات فیزیکی

 جهت اطلاع بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی و مشاوره فروش با کارشناسان واحد فروش رسیس در ارتباط باشید .