(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

استفاده از دوربین مداربسته در فضای باز


استفاده از دوربین مداربسته در فضای باز

استفاده از یک سیستم دوربین مداربسته در فضای باز به منظور نظارت، کنترل، و اهداف امنیتی و همچنین محافظت از مکان ها از جمله دلایلی می­باشند که منجر به نصب سیستم­ نظارتی در فضای باز می­ گردند. تعداد زیادی متغیرهای منحصر به فرد وجود دارد که با نصب یک سیستم دوربین در فضای باز مرتبط می­باشند. دوربین های امنیتی به تنهایی دارای قابلیت­های انعطاف پذیری گسترده ای می­باشند که هر یک از آنها در عملکردهای خاص خود، به طور ویژه برای قابلیت های منحصر به فردی طراحی شده اند.

 

کاربردهای یک سیستم نظارت تصویری

شرکت ها و افراد حقیقی، با نصب و اجرای یک سیستم دوربین مداربسته ی خارجی می توانند از مزایای متعددی بهره­ مند گردند. برخی از کاربردهایی که یک سیستم نظارتی می تواند در اختیار شما یا شرکت شما قرار دهد عبارتند از:

  • حفاظت از اموال و داریی ها
  • پیشگیری از ضرر و سرقت
  • پیشگیری از فعالیت های جنایی
  • نظارت ?´?? بر قلمرو

همه اینها روش هایی برای صرفه جویی در هزینه شرکت های شما ، محافظت از دارایی ها و حفظ آرامش کلی است که به شما امکان می دهد تا بتوانید بیشتر بر روی تجارت و سایر موارد در دسترس تمرکز نمایید.

حفاظت از اموال و داریی ها، پیشگیری از ضرر و سرقت، پیشگیری از فعالیت های جنایی، نظارت ?´?? بر قلمرو از جمله کاربردهای یک سیستم نظارت تصویری می باشد.

محصولات سیستم دوربین مداربسته در فضای باز

 

حتما بخوانید:  دوربین مداربسته  

 

 ایمن تصویر امرتات، ارائه دهنده ی برترین سیستم های امنیتی و تولید کننده انواع تجهیزات سیستم­های نظارت تصویری در محیط های باز می باشد. ما به ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات برای اهداف امنیتی و نظارتی، افتخار می کنیم. از دوربین های امنیتی گرفته تا ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال یا شبکه و تمام لوازم جانبی همراه آنها ، ایمن تصویر امرتات می تواند در یافتن محصولات و راهکار مناسب، متناسب با نیاز نظارتی و امنیتی مورد نظر شما کمک نماید. دوربین های امنیتی به تنهایی انواع مختلفی دارند که مخصوص اهداف خاصی می باشند.

?.دوربین های گلوله ای (bullet) 

دوربین های گلوله ای (bullet) از انواع دوربین های مقاوم در برابر شرایط مختلف جوی بوده و می تواند آسان ترین حالت نصب برای هر شخصی را ارائه دهند.

?.دوربین های امنیتی باکس (Box) 

دوربین های امنیتی باکس (Box) که در آن امکان تغییر لنزها برای ایجاد حداکثر وضوح تصویر وجود دارد.

?.دوربین های گنبدی (Dome)

دوربین های گنبدی (Dome) نیز به گونه ای ساخته شده اند تا در صورت نیاز به نظارت بر مناطق داخلی ساختمان، با یک سیستم دوربین در فضای باز نیز فعال شوند.

?.دوربین های Pan Tilt

  • دوربین های Pan Tilt، دوربین­هایی با قابلیت تنظیم از راه دور بوده و به کاربر امکان بزرگنمایی و کوچک نمایی تصاویر را می دهد تا بر روی منطقه خاصی که نیاز به محافظت دارد تمرکز نمایند.

ذخیره سازی تصاویر

ذخیره سازی تصاویر، بخش دیگری از یک سیستم دوربین امنیتی در فضای باز می­باشد که برای حفظ و نگهداری تصاویر ضبط شده توسط دوربین­های مداربسته، باید اجرا شود. دستگاه­های ضبط­کننده در برند ها و سبک های مختلفی ارائه می شوند و مجموعه ایمن تصویر امرتات تولیدکننده و عرضه­کننده بهترین ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال و شبکه می­باشد. برخی از ضبط کننده ها ساخته شده اند تا تنها مقدار محدودی از تصاویر نظارتی را نگه داری نمایند، در حالی که بسته به ظرفیت حافظه، برخی دیگر از ضبط­کننده­ها قادر به نگهداری تصاویر به مدت چندین ماه هستند.

هر شخص یا سازمانی با توجه به نیازهای خود، مدت زمان متفاوتی برای ذخیره­سازی و نگهداری تصاویر در نظر دارد.

درصورت تمایل می­توانید با کارشناسان مجموعه ایمن تصویر امرتات تماس حاصل فرمایید تا با مشاوره و راهنمایی، بهترین سیستم مداربسته متناسب با نیازهای خود را انتخاب نمایید.

فناوری نظارت بر اطراف

یکی دیگر از جنبه های سیستم­های مداربسته در فضای باز ، فناوری نظارت بر اطراف است. شرکت ایمن تصویر امرتات در تلاش است تا جدیدترین مانیتورینگ ویدئویی دیجیتال را به مشتریان خود ارائه دهد. مانیتورینگ ویدیویی دیجیتال یا نظارت ویدیویی از راه دور ، روشی برای نظارت ?? ساعته بر روی اماکن شما می­باشد. برخلاف روش های امنیتی سنتی، استفاده از سرویس فیلم دیجیتال می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها شده و دیگر مجبور نیستید زمان زیادی صرف مراقبت از افرادی نمایید که در محل زندگی یا کارتان هستند.

بیشتر بخوانید: dvr دوربین مداربسته    nvr دوربین مداربسته       آنتن وایرلس

استفاده از این فناوری و سایر قابلیت های موجود در یک سیستم دوربین مداربسته در فضای باز، می تواند به شبکه ای بستگی داشته باشد که تصمیم دارید همراه با تجهیزات دوربین امنیتی خود، آن را پیاده سازی نمایید

نتیجه گیری :

استفاده از یک سیستم دوربین مداربسته در فضای باز به منظور نظارت، کنترل، و اهداف امنیتی و همچنین محافظت از مکان ها از جمله دلایلی می­باشند که منجر به نصب سیستم­ نظارتی در فضای باز می­ گردند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.