(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

انتخاب رشته مناسب برای دانش آموز


انتخاب رشته مناسب برای دانش آموز

 

 

از هر معلم پنج جنبه پرمخاطب شغل خود را بپرسید و به احتمال زیاد "مدیریت کلاس" یا "نظم" در لیست قرار می گیرد.

 

اینطور نیست که نظم و انضباط به اندازه یک معلم دشوار باشد ، زیرا ما ترجیح می دهیم آب نبات چوبی و برچسب بدهیم تا توبیخ. بلکه دشوار است زیرا ما دانش آموزانی با زمینه های مختلف و نیازهای متنوع داریم. بنابراین نظم و انضباط پیچیده است

 

در آوریل سال جاری ، پیش نویس جدیدی از قوانین رفتاری دانش آموزان مدارس دولتی جفرسون ، اعتراضات گسترده معلمان را به دلیل "بیش از حد سست" برانگیخت. در حال حاضر مجموعه جدیدی از تغییرات ، که در یک جلسه کاری در پایان ماه ژوئیه تصویب شده است ، با هدف ترویج پیامدهای سازگار و مناسب در کلاس درس انجام می شود.

 

من به عنوان معلم JCPS در دبیرستان دره ، مجبور بودم هر دو سال در تدریس خود در آنجا تصمیمات مدیریت کلاس سختی بگیرم. به عنوان معلمان ، ما دانش آموزان بسیار بی نظیری را می بینیم ، اما بسیاری از این دانش آموزان برای رسیدگی به مسائل خارج از کلاس درس تلاش می کنند. بر اساس مطالعه ای که اخیراً بر روی دانشجویان JCPS انجام شده است ، بیش از 6400 دانش آموز بی سرپرست و نزدیک به 6100 دانش آموز توسط پدربزرگ و مادربزرگ پرورش می یابند. علاوه بر این ، 3500 دانش آموز ما با مسائل مستند خشونت خانگی سروکار دارند و در ده ماه گذشته ، بیش از 3000 دانش آموز ما به بیمارستان های روانپزشکی ارجاع داده شده اند. بنابراین وقتی دانش آموزان در کلاس درس بد رفتار می کنند ، ممکن است انگیزه های بی شماری در پشت اقدامات آنها وجود داشته باشد - و این فقط دانش آموزانی هستند که با ضربه روبرو هستند. شورش عادی نوجوانان را نیز اضافه کنید و تنبیه و مدیریت مناسب کلاس درس در واقع به امری بسیار پیچیده و بسیار حساس تبدیل می شود.

 

در تربیت معلم ، به خاطر دارم که به من گفته شده بود که معلمان هر ساعت بیشتر در کلاس درس تصمیم می گیرند تا کنترل کننده ترافیک هوایی در روز. ما دائما در حال ارزیابی موقعیت ها ، تنظیم و پاسخگویی هستیم. سخت است. و در حالی که ما سعی می کنیم تعلیق و ترک تحصیل را به حداقل برسانیم ، زمان آموزش را به حداکثر برسانیم ، یک کلاس درس آرام داشته باشیم و نیازهای تک تک دانش آموزان را در نظر بگیریم - این همیشه به منصف بودن ما منجر نمی شود.

 

به عنوان مثال ، یکی از دانش آموزان را که در کلاس درس داشتم ، تیم بگیرید. تیم جوان بود و پدرش به تازگی فوت کرده بود. این باعث شد که او نقش بسیار بالغی را به عنوان تنها مرد خانه ایفا کند و با نشان دادن رفتارهای منفی شدید در کلاس واکنش نشان داد. صداهای حیوانات را ایجاد می کند ، به طور تصادفی در کلاس درس قدم می زند و میز خود را تکان می دهد. بگذارید بگوییم که او می دانست چگونه می تواند حواس او را پرت کند.

 

داستان های شما اینجا زندگی می کنند.

به اشتیاق شهر خود دامن بزنید و به داستانهایی که آن را تعریف می کند ، وصل کنید.

اگرچه توصیه های انضباطی یک گزینه بود ، اما می دانستم که اگر بخواهد تیم را در عبور از کلاس من هدف قرار دهد ، نمی توانم هر روز او را بیرون بفرستم. بنابراین من تمام تلاش خود را برای رسیدن به تیم انجام دادم. من وظایف جایگزینی برای او تعیین کرده بودم ، یک برنامه رفتاری با مادرش ، و اهداف سازمانی خاصی برای او. من بسیار خوشحال شدم وقتی او حتی یک مداد به کلاس آورد و موفق شد بیست دقیقه روی میز کارش بنشیند. هر قدم کوچک یک پیشرفت بود. و در پایان سال ، وقتی برای امتحان نهایی خود نشست و با نمره تقریباً کامل قبول شد ، نمی توانستم بیشتر به او افتخار کنم.

 

با این حال ، در گذشته ، می توانم به گذشته نگاه کنم و ببینم که همیشه منصف نبودم. من با او مطابق رفتار سایر دانش آموزانم رفتار نکردم. از جهاتی ، این چیز خوبی بود - اجازه دادن به او برای نشستن روی یک صندلی نورد در یک منطقه ضبط شده ، تمرکز انرژی او را بر روی حرکات کوچک تأمین می کرد. در برخی دیگر ، احتمالاً باعث ایجاد رفتارهای نادرست از سوی دیگر دانش آموزان هنگام مشاهده رفتار تیم با تیم شد.

 

این یک دانش آموز است. یکی من می توانم به نمونه های بسیار دیگری از دانش آموزان و موقعیت هایی فکر کنم که نیاز به تصمیم گیری پیچیده داشتند. دانش آموزی که به طور مرتب برای رسیدگی به پرونده های دادگاه احضار می شد و نسبت به تغییر مسیرهای جزئی با خشم واکنش نشان می داد. دانش آموزی که غالباً در کلاس چرت می زد زیرا از ساعت 3 بعد از ظهر کار می کردند. تا نیمه شب هر روز برای حمایت از خود و خواهر و برادرشان. دانش آموزی که بدلیل اینکه قبلاً اسپانیایی گرفته بود ، رفتار نادرستی داشت و در دوره 1 اسپانیایی به اندازه کافی مورد چالش قرار نگرفت.

 

بنابراین بسیاری از این دانش آموزان به واکنش ها و سازگاری های متفاوتی از طرف من نیاز داشتند. اما سازگاری بسیار دشوار بود. و ثبات ، در یک کلاس درس کنترل شده ، کلیدی است.

 

تغییرات اخیر در قوانین رفتاری دانش آموزان JCPS این است که بخشی از این تصمیم گیری در محل را از دست معلم گرفته و به پیچیدگی رفتارهای نادرست دانش آموزان و علل سوء رفتار بپردازد.

 

رفتارهای نادرست دانش آموزان با واکنش های اختصاصی به دسته های خاص تری طبقه بندی می شوند. برای ذکر یک مثال احتمالی - اگر دانش آموزی به معلم فحش دهد ، همواره به او توصیه ارجاعی انضباطی و وظیفه ای سازنده داده می شود ، مانند نوشتن عذرخواهی. اگر برای بار دوم اتفاق بیفتد ، آنها تعلیق داخل مدرسه خواهند داشت. هر زمان.

به معلمان دستورالعمل روشنی در مورد نحوه واکنش به هر موقعیت جداگانه داده می شود و فرایند استرس زا و درجا از برخی از این تصمیمات گرفته می شود. این بدان معناست که حتی وقتی دانش آموزانی مانند تیم داریم ، می توانیم قضاوت خود را در مورد نحوه تمایز آموزش خود اعمال کنیم - اما واکنش های انضباطی ما می تواند سازگارتر باشد. و ما می توانیم بر آموزش تک تک دانش آموزان تمرکز کنیم.

 

این ممکن است محلول گلوله نقره ای نباشد ، اما به نظر می رسد یک شروع خوب است. با این همه مسائل در کلاس درس و دانش آموزان زیادی با داستان ها ، نیازها و پتانسیل های مختلف ، شاید این ابتکار عمل به معلمان اجازه دهد تا برخی از تصمیمات کوچک را کنار بگذارند تا بتوانند روی تصمیم بزرگ تمرکز کنند: دانش آموزان خود را به بهترین نحو آموزش دهیم

 

آلیسون فرید در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد در سیاست آموزش در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه پنسیلوانیا تحصیل می کند. او یکی از اعضای گروه Teach Kentucky 2013 Cohort بود ، او به مدت دو سال در دبیرستان Valley در لوئیزویل به آموزش زبان اسپانیایی پرداخت. او سال گذشته را در حین تحصیل در فلوشیپ فولبرایت در مادرید ، اسپانیا ، به آموزش ESL و تحقیق درباره آموزش عمومی دو زبانه پرداخت.

بیشتر بخوانید

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.