(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

(یا حسنُ یا حسین). اشعار و نکات مداحی

اَلسلامُ علَیک یا سَیِد الشبابِ اهل الجنّت

حرم امام رضا

برای مردمان مسلمان ائمه از ارزش بسیار زیادی برخوردارند و آن ها احترام زیادی برای ایشان قائلند و تمایل بسیار زیادی به زیارت آرامگاه آن ها دارند. یکی از موهبت های الهی که باعث نورانی شدن کشور ما شده است، وجود آرامگاه امام رضا علیه السلام است.

امام رضا امام هشتم شیعیان هستند و آرامگاه ایشان در مشهد قرار گرفته است و در تمام طول سال از کشورهای مختلف، مردم زیادی برای زیارت ایشان به این شهر سفر می کنند.

حرم امام حسین

امام حسین علیه السلام امام سوم شیعیان هستند و به دلیل نحوه شهادت ایشان و یارانشان که بسیار مظلومانه بوده است از ارزش بسیار زیادی در میان مسلمانان برخوردارند؛ چرا که امام حسین و72 تن از یارانشان در صحرای کربلا ، با لب تشنه و در حالیکه مردم کوفه به آن ها خیانت کردند، به شهادت رسیدند. در حال حاضر مقبره ایشان در کربلای عراق است و سالانه افراد زیادی برای زیارت به آن جا سفر می کنند.

 

https://uupload.ir/files/k4ip_13990528000507_test_photon.jpg

 

 

حرم حضرت معصومه

قم یکی از شهرهای کوچک ایران است که با وجود این کوچکی به دلیل وجود حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، در بین ایرانیان بسیار محبوب است، البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که ایشان خواهر امام رضا هستند و همین سبب احترام و ارزش بیشترشان شده است.

در کشور ما شهرهای مذهبی بسیاری وجود دارد . اغلب افراد می توانند در تعطیلات خود به شهرهایی مانند مشهد، شیراز و قم سفر کنند، اما برخی هم تمایل بسیار زیادی به سفر به شهرهای شمالی و تفریحی دارند، از این رو پیشنهاد می کنیم مکان های دیدنی رامسر را از دست ندهید.

 

https://uupload.ir/files/n4l7_4410706.jpg 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.